Gjest togli Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 For noen dager siden var det en eller annen som la ut en oppskrift på macaroni and cheese. Nå er jeg ikke kar om å finne innlegget og søkesiden virker visst ikke... Er det noen som har en god oppskrift å dele med meg, så blir jeg glad:-) 0 Siter
Speak Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Her venter jeg spent. Har ei lita jente som elsker dette, men jeg har bare kjøpt ferdigpakker, og de er dyre. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Her venter jeg spent. Har ei lita jente som elsker dette, men jeg har bare kjøpt ferdigpakker, og de er dyre. Hvor får du kjøpt ferdigpakker? 0 Siter
Speak Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1173096727' post='3557206] Hvor får du kjøpt ferdigpakker? Jeg kjøper det på MaxiMat på Svinesund + de gangene noen er i USA. Mener at de også har det på SmartClub, men at denne ikke er så god. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Jeg kjøper det på MaxiMat på Svinesund + de gangene noen er i USA. Mener at de også har det på SmartClub, men at denne ikke er så god. Nå er jeg ikke så ofte på Svinesund, men får ha det i bakhodet til en gang jeg skal. 0 Siter
carmela Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1173096727' post='3557206] Hvor får du kjøpt ferdigpakker? De har det på velassorterte butikker. Har du Ica Maxi der du bor? Der fant jeg Mac and Cheese. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 De har det på velassorterte butikker. Har du Ica Maxi der du bor? Der fant jeg Mac and Cheese. Ikke her hvor jeg bor, men det hender at jeg er innom andre steder. Jeg får holde øynene åpne. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Her venter jeg spent. Har ei lita jente som elsker dette, men jeg har bare kjøpt ferdigpakker, og de er dyre. Hvis ingen forbarmer seg over oss og gir oss svaret snart, så har jeg funnet en oppskrift her: http://bakskyggene.sprayblogg.no/110406125546_macaroni_and_cheese.html 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Her venter jeg spent. Har ei lita jente som elsker dette, men jeg har bare kjøpt ferdigpakker, og de er dyre. Nå virker søkesiden, så da dukka oppskriften opp:-) Jeg kopierte linken, men er usikker på om jeg havner rett på oppskriften eller om du må lete deg nedover siden? Iallefall "tusseline" som kom med oppskrift: http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F2831.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D3552937&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D3553396 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1173096727' post='3557206] Hvor får du kjøpt ferdigpakker? De har det på Meny. Av merket "American Classics". 0 Siter
Speak Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Nå virker søkesiden, så da dukka oppskriften opp:-) Jeg kopierte linken, men er usikker på om jeg havner rett på oppskriften eller om du må lete deg nedover siden? Iallefall "tusseline" som kom med oppskrift: http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F2831.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D3552937&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D3553396 Denne er nok ganske forskjellig fra den man kjøper i pakke. Så jeg fryter snuppa som elsker dette ikke blir like fornøyd. Men jeg skal definitivt teste den. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Denne er nok ganske forskjellig fra den man kjøper i pakke. Så jeg fryter snuppa som elsker dette ikke blir like fornøyd. Men jeg skal definitivt teste den. Ok, men tror du kanskje den oppskriften jeg selv fant på nettet er mer "normal"? Ungene mine vil ha maten mest mulig "normal" ;-) 0 Siter
Speak Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Ok, men tror du kanskje den oppskriften jeg selv fant på nettet er mer "normal"? Ungene mine vil ha maten mest mulig "normal" ;-) Vanskelig å si hva som er normalt. Vet bare at den ferdigpakka må bli veldig forskjellig fra denne oppskriften. Der koker du makaroni. Tar vekk vannet. En spiseskje smør + ostepulver + melk. That's it. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 De har det på Meny. Av merket "American Classics". Da skal jeg se etter på Meny her. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Vanskelig å si hva som er normalt. Vet bare at den ferdigpakka må bli veldig forskjellig fra denne oppskriften. Der koker du makaroni. Tar vekk vannet. En spiseskje smør + ostepulver + melk. That's it. Ok.... Jeg skal iallefall prøve denne varianten til middag idag. Tror jeg kutter ut tomatene. Får oppdatere deg etterpå ;-) 0 Siter
Speak Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Ok.... Jeg skal iallefall prøve denne varianten til middag idag. Tror jeg kutter ut tomatene. Får oppdatere deg etterpå ;-) Strålende:-) Det spiller jo ingen rolle om det blir noe annet så lenge det er godt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Strålende:-) Det spiller jo ingen rolle om det blir noe annet så lenge det er godt. Middagen ble god! Jeg syntes den ble litt lite salt, så tror kanskje det hadde blitt enda bedre med litt pølse, eller skinkebiter oppi. Dessuten ble jeg litt smådårlig ved tanken på alt smøret ;-) Ungene likte det iallefall godt (minus seksåringen som ikke liker noenting *sukk*) 0 Siter
Speak Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Middagen ble god! Jeg syntes den ble litt lite salt, så tror kanskje det hadde blitt enda bedre med litt pølse, eller skinkebiter oppi. Dessuten ble jeg litt smådårlig ved tanken på alt smøret ;-) Ungene likte det iallefall godt (minus seksåringen som ikke liker noenting *sukk*) Ja, det er jo ikke akkurat slankemat. Både smør og ost:-/ Bacon kan sikkert være godt til. (Bare for å toppe kaloriene enda mer....) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.