Gå til innhold

Oppskrift på god macaroni and cheese?

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

For noen dager siden var det en eller annen som la ut en oppskrift på macaroni and cheese. Nå er jeg ikke kar om å finne innlegget og søkesiden virker visst ikke...

Er det noen som har en god oppskrift å dele med meg, så blir jeg glad:-)

Skrevet

Her venter jeg spent. Har ei lita jente som elsker dette, men jeg har bare kjøpt ferdigpakker, og de er dyre.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Her venter jeg spent. Har ei lita jente som elsker dette, men jeg har bare kjøpt ferdigpakker, og de er dyre.

Hvor får du kjøpt ferdigpakker?

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1173096727' post='3557206]

Jeg kjøper det på MaxiMat på Svinesund + de gangene noen er i USA.

Mener at de også har det på SmartClub, men at denne ikke er så god.

Skrevet

Jeg kjøper det på MaxiMat på Svinesund + de gangene noen er i USA.

Mener at de også har det på SmartClub, men at denne ikke er så god.

Nå er jeg ikke så ofte på Svinesund, men får ha det i bakhodet til en gang jeg skal.

Skrevet

De har det på velassorterte butikker. Har du Ica Maxi der du bor? Der fant jeg Mac and Cheese.

Skrevet

De har det på velassorterte butikker. Har du Ica Maxi der du bor? Der fant jeg Mac and Cheese.

Ikke her hvor jeg bor, men det hender at jeg er innom andre steder. Jeg får holde øynene åpne.

Gjest togli
Skrevet

Nå virker søkesiden, så da dukka oppskriften opp:-)

Jeg kopierte linken, men er usikker på om jeg havner rett på oppskriften eller om du må lete deg nedover siden? Iallefall "tusseline" som kom med oppskrift:

http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F2831.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D3552937&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D3553396

Mrs. Wallace
Skrevet

De har det på Meny. Av merket "American Classics".

Skrevet

Nå virker søkesiden, så da dukka oppskriften opp:-)

Jeg kopierte linken, men er usikker på om jeg havner rett på oppskriften eller om du må lete deg nedover siden? Iallefall "tusseline" som kom med oppskrift:

http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F2831.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D3552937&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D3553396

Denne er nok ganske forskjellig fra den man kjøper i pakke. Så jeg fryter snuppa som elsker dette ikke blir like fornøyd. Men jeg skal definitivt teste den.

Gjest togli
Skrevet

Denne er nok ganske forskjellig fra den man kjøper i pakke. Så jeg fryter snuppa som elsker dette ikke blir like fornøyd. Men jeg skal definitivt teste den.

Ok, men tror du kanskje den oppskriften jeg selv fant på nettet er mer "normal"? Ungene mine vil ha maten mest mulig "normal" ;-)

Skrevet

Ok, men tror du kanskje den oppskriften jeg selv fant på nettet er mer "normal"? Ungene mine vil ha maten mest mulig "normal" ;-)

Vanskelig å si hva som er normalt. Vet bare at den ferdigpakka må bli veldig forskjellig fra denne oppskriften.

Der koker du makaroni. Tar vekk vannet. En spiseskje smør + ostepulver + melk. That's it.

Skrevet

De har det på Meny. Av merket "American Classics".

Da skal jeg se etter på Meny her.

Gjest togli
Skrevet

Vanskelig å si hva som er normalt. Vet bare at den ferdigpakka må bli veldig forskjellig fra denne oppskriften.

Der koker du makaroni. Tar vekk vannet. En spiseskje smør + ostepulver + melk. That's it.

Ok.... Jeg skal iallefall prøve denne varianten til middag idag. Tror jeg kutter ut tomatene. Får oppdatere deg etterpå ;-)

Skrevet

Ok.... Jeg skal iallefall prøve denne varianten til middag idag. Tror jeg kutter ut tomatene. Får oppdatere deg etterpå ;-)

Strålende:-)

Det spiller jo ingen rolle om det blir noe annet så lenge det er godt.

Gjest togli
Skrevet

Strålende:-)

Det spiller jo ingen rolle om det blir noe annet så lenge det er godt.

Middagen ble god! Jeg syntes den ble litt lite salt, så tror kanskje det hadde blitt enda bedre med litt pølse, eller skinkebiter oppi. Dessuten ble jeg litt smådårlig ved tanken på alt smøret ;-)

Ungene likte det iallefall godt (minus seksåringen som ikke liker noenting *sukk*)

Skrevet

Middagen ble god! Jeg syntes den ble litt lite salt, så tror kanskje det hadde blitt enda bedre med litt pølse, eller skinkebiter oppi. Dessuten ble jeg litt smådårlig ved tanken på alt smøret ;-)

Ungene likte det iallefall godt (minus seksåringen som ikke liker noenting *sukk*)

Ja, det er jo ikke akkurat slankemat. Både smør og ost:-/

Bacon kan sikkert være godt til. (Bare for å toppe kaloriene enda mer....)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...