Gå til innhold

Hvor er nøklene mine!?

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor26
Skrevet

Er det noen hobbyskapsynske her som kan fortelle meg hvor bil- og husnøklene mine befinner seg?

Det skjedde på lørdag. Jeg var ute og gikk tur med barna, jeg kom hjem, låste meg inn, og etter det har nøklene vært søkk borte. Jeg synes det er veldig merkelig da jeg alltid har dem i høyre jakkelomme, men ammetåka har vel gjort sitt til at jeg kan være litt uberegnelig og vimsete i disse dager.

Men jeg låste meg jo INN (mener jeg å huske) så nøkla må da være her et sted (håper jeg).

Noen som "ser" dem?

Gjest this is a signature
Skrevet

Sjekk på badet eller på vaskerommet. Sjekk klesvasken. Kanskje de er blitt med i vasken?

mariaflyfly
Skrevet

I lomma på buksa du hadde på deg?

Hadde du ei annen jakke?

Bak bordet / kommoden i gangen?

Under noen klær i gangen?

På kjøkkenet?

Gjest trultemor26
Skrevet

Sjekk på badet eller på vaskerommet. Sjekk klesvasken. Kanskje de er blitt med i vasken?

Nei, det er umulig. Og badet har jeg akkurat rydda så der er dem ikke.

Men takk for forslag.

Gjest trultemor26
Skrevet

I lomma på buksa du hadde på deg?

Hadde du ei annen jakke?

Bak bordet / kommoden i gangen?

Under noen klær i gangen?

På kjøkkenet?

Har sjekka buksa, men nei.

Hadde på meg samme jakka som alltid.

Ikke på kjøkkenet.

I gangen har vi hverken bord eller kommode. Det ligger ingen klær på gulvet, da klær på gulvet her i huset er forbudt. MEn det er masse masse sko i gangen. Jeg får gå og titte gjennom skoa en gang til.

Gjest this is a signature
Skrevet

Nei, det er umulig. Og badet har jeg akkurat rydda så der er dem ikke.

Men takk for forslag.

Sjekk kontorskuffer, etc..

Gjest togli
Skrevet

I vinduskarmen på høyre side av inngangsdøra. Evt. oppi en boks e.l. som står der?

*pusser glasskula*

Gjest trultemor26
Skrevet

Nedi vogna kanskje?

Nei, ikke i vogna. :(

Skrevet

De står i låsen på utsiden av ytterdøra. Bankers.

Gjest trultemor26
Skrevet

Sjekk kontorskuffer, etc..

Ikke i skuffene..

Gjest trultemor26
Skrevet

De står i låsen på utsiden av ytterdøra. Bankers.

Jeg tenkte den tanken, men da må noen ha tatt dem i tilfelle. Her jeg bor er det ingen fremmede som ville finne på å gå og luske, så det må da ha vært en nabo som hadde tatt dem, men har snakka med naboene..

Gjest trultemor26
Skrevet

I vinduskarmen på høyre side av inngangsdøra. Evt. oppi en boks e.l. som står der?

*pusser glasskula*

Jeg har ingen vinduskarm på noen av sidene.. ei heller noen boks.. men jeg har en rotehylle i gangen, og den er saumfart opptil flere ganger.

Gjest josefine1
Skrevet

De har kanskje detti oppi en sko ?

Kanskje de har falt bak rotehylla di i gangen ?

Skrevet

Let blant klærne til barna.. Hvis de ikke er der, sjekk under sofaputene.

Gjest trultemor26
Skrevet

Ikke på kjøkkenet.

I gangen har vi hverken bord eller kommode. Det ligger ingen klær på gulvet, da klær på gulvet her i huset er forbudt. MEn det er masse masse sko i gangen. Jeg får gå og titte gjennom skoa en gang til.

Nei, ikke i skoa..

Gjest trultemor26
Skrevet

De har kanskje detti oppi en sko ?

Kanskje de har falt bak rotehylla di i gangen ?

Nå har jeg saumfart både sko og rotehylle en gang til.. ingen nøkler.

mariaflyfly
Skrevet

Ikke på kjøkkenet.

Du har ikke hatt håndtverker på besøk eller noe, som har tatt med seg nøkla? Det skjedde meg en gang...

Gjest Rrose
Skrevet

Ikke i skuffene..

Har du kanskje utviklet ett hull i lommene på jakka? Kanskje de har glidd ned i foret?

Gjest togli
Skrevet

Jeg har ingen vinduskarm på noen av sidene.. ei heller noen boks.. men jeg har en rotehylle i gangen, og den er saumfart opptil flere ganger.

Huff, jeg må visst kjøpe nytt pusseskinn til krystallkula....

Sjekka i paraplybøtta i gangen da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...