Gjest trultemor26 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Er det noen hobbyskapsynske her som kan fortelle meg hvor bil- og husnøklene mine befinner seg? Det skjedde på lørdag. Jeg var ute og gikk tur med barna, jeg kom hjem, låste meg inn, og etter det har nøklene vært søkk borte. Jeg synes det er veldig merkelig da jeg alltid har dem i høyre jakkelomme, men ammetåka har vel gjort sitt til at jeg kan være litt uberegnelig og vimsete i disse dager. Men jeg låste meg jo INN (mener jeg å huske) så nøkla må da være her et sted (håper jeg). Noen som "ser" dem? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Sjekk på badet eller på vaskerommet. Sjekk klesvasken. Kanskje de er blitt med i vasken? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 I lomma på buksa du hadde på deg? Hadde du ei annen jakke? Bak bordet / kommoden i gangen? Under noen klær i gangen? På kjøkkenet? 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Sjekk på badet eller på vaskerommet. Sjekk klesvasken. Kanskje de er blitt med i vasken? Nei, det er umulig. Og badet har jeg akkurat rydda så der er dem ikke. Men takk for forslag. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 I lomma på buksa du hadde på deg? Hadde du ei annen jakke? Bak bordet / kommoden i gangen? Under noen klær i gangen? På kjøkkenet? Har sjekka buksa, men nei. Hadde på meg samme jakka som alltid. Ikke på kjøkkenet. I gangen har vi hverken bord eller kommode. Det ligger ingen klær på gulvet, da klær på gulvet her i huset er forbudt. MEn det er masse masse sko i gangen. Jeg får gå og titte gjennom skoa en gang til. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Nei, det er umulig. Og badet har jeg akkurat rydda så der er dem ikke. Men takk for forslag. Sjekk kontorskuffer, etc.. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 I vinduskarmen på høyre side av inngangsdøra. Evt. oppi en boks e.l. som står der? *pusser glasskula* 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Nedi vogna kanskje? Nei, ikke i vogna. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 De står i låsen på utsiden av ytterdøra. Bankers. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Sjekk kontorskuffer, etc.. Ikke i skuffene.. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 De står i låsen på utsiden av ytterdøra. Bankers. Jeg tenkte den tanken, men da må noen ha tatt dem i tilfelle. Her jeg bor er det ingen fremmede som ville finne på å gå og luske, så det må da ha vært en nabo som hadde tatt dem, men har snakka med naboene.. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 I vinduskarmen på høyre side av inngangsdøra. Evt. oppi en boks e.l. som står der? *pusser glasskula* Jeg har ingen vinduskarm på noen av sidene.. ei heller noen boks.. men jeg har en rotehylle i gangen, og den er saumfart opptil flere ganger. 0 Siter
Gjest josefine1 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 De har kanskje detti oppi en sko ? Kanskje de har falt bak rotehylla di i gangen ? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Let blant klærne til barna.. Hvis de ikke er der, sjekk under sofaputene. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Har sjekka buksa, men nei. Hadde på meg samme jakka som alltid. Ikke på kjøkkenet. I gangen har vi hverken bord eller kommode. Det ligger ingen klær på gulvet, da klær på gulvet her i huset er forbudt. MEn det er masse masse sko i gangen. Jeg får gå og titte gjennom skoa en gang til. Nei, ikke i skoa.. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 De har kanskje detti oppi en sko ? Kanskje de har falt bak rotehylla di i gangen ? Nå har jeg saumfart både sko og rotehylle en gang til.. ingen nøkler. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Har sjekka buksa, men nei. Hadde på meg samme jakka som alltid. Ikke på kjøkkenet. I gangen har vi hverken bord eller kommode. Det ligger ingen klær på gulvet, da klær på gulvet her i huset er forbudt. MEn det er masse masse sko i gangen. Jeg får gå og titte gjennom skoa en gang til. Du har ikke hatt håndtverker på besøk eller noe, som har tatt med seg nøkla? Det skjedde meg en gang... 0 Siter
Gjest Rrose Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Ikke i skuffene.. Har du kanskje utviklet ett hull i lommene på jakka? Kanskje de har glidd ned i foret? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Jeg har ingen vinduskarm på noen av sidene.. ei heller noen boks.. men jeg har en rotehylle i gangen, og den er saumfart opptil flere ganger. Huff, jeg må visst kjøpe nytt pusseskinn til krystallkula.... Sjekka i paraplybøtta i gangen da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.