Gå til innhold

Hvor er nøklene mine!?

Anbefalte innlegg

Gjest josefine1
Skrevet

Nå har jeg saumfart både sko og rotehylle en gang til.. ingen nøkler.

Kanskje du har hull i en lomme i jakka di, at de faktisk ligger i jakka allikevel ....

Gjest trultemor26
Skrevet

Let blant klærne til barna.. Hvis de ikke er der, sjekk under sofaputene.

Ikke under sofaputene. Jeg har mistenkt eldtemann på 1,5 år for å ha tatt dem og lagt dem et lurt sted, men jeg pleier jo å ha stålkontroll på hva det er hun driver på med til enhver tid, nettopp for å unngå at hun roter bort ting. Men jeg har sjekket oppi skuffene i seksjonen hvor hun pleier å slenge leken sine oppi, og i bunn av trappa der også de fleste av lekene hennes ender opp. Men nei.

Gjest trultemor26
Skrevet

Huff, jeg må visst kjøpe nytt pusseskinn til krystallkula....

Sjekka i paraplybøtta i gangen da?

Har ingen paraplybøtte ;) Kanskje du bør bytte ut krystallkula. ;)

Gjest trultemor26
Skrevet

Kanskje du har hull i en lomme i jakka di, at de faktisk ligger i jakka allikevel ....

Nei, har sjekka :(

Gjest trultemor26
Skrevet

Du har ikke hatt håndtverker på besøk eller noe, som har tatt med seg nøkla? Det skjedde meg en gang...

Nei, har vært alene hele helga, så jeg kan ikke skylde på sambo engang.

Skrevet

Kanskje du gikk og hentet noe eller ryddet noe på plass idet dere kom inn - og så ble nøklene dine liggende der de også?

Har du lagt dem på do sammen med dorullene kanskje? I kjøleskapet sammen med mat du ryddet på plass? En gang fant jeg lommebok og nøkler i en tom plastpose fra butikken. Jeg hadde ryddet varene på plass og av en eller annen grunn la jeg dem oppi der.

Gjest trultemor26
Skrevet

Kanskje du gikk og hentet noe eller ryddet noe på plass idet dere kom inn - og så ble nøklene dine liggende der de også?

Har du lagt dem på do sammen med dorullene kanskje? I kjøleskapet sammen med mat du ryddet på plass? En gang fant jeg lommebok og nøkler i en tom plastpose fra butikken. Jeg hadde ryddet varene på plass og av en eller annen grunn la jeg dem oppi der.

Vi var ikke og handla, vi var bare og gikk en tur for at minsten skulle få sove, så jeg hadde ikke med meg noe annet inn enn barn og vogn. Kanskje jeg mista dem ute etter jeg hadde låst opp døra, da jeg drev og styra med å få unga og vogna inn? Det er trapp opp til døra, så det er litt styrete å få med seg en baby og en liten unge pluss svær tvillingvogn inn. Hmm... Kasnje dem ligger ute i snøen?

Gjest togli
Skrevet

Har ingen paraplybøtte ;) Kanskje du bør bytte ut krystallkula. ;)

Søren!! Mine dager som spådame er forbi :-(

Gjest togli
Skrevet

Vi var ikke og handla, vi var bare og gikk en tur for at minsten skulle få sove, så jeg hadde ikke med meg noe annet inn enn barn og vogn. Kanskje jeg mista dem ute etter jeg hadde låst opp døra, da jeg drev og styra med å få unga og vogna inn? Det er trapp opp til døra, så det er litt styrete å få med seg en baby og en liten unge pluss svær tvillingvogn inn. Hmm... Kasnje dem ligger ute i snøen?

Oppi vognposen?

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg fant dem! Hurra! Hvor lå dem? Jo, ute, i snøen, ved siden av trappa! Det spørs om bil-bipperen fortsatt virker da, siden den har ligget 2 dager i snøen og var våt.

Takk for alle gode forslag folkens!!

Gjest trultemor26
Skrevet

Oppi vognposen?

Nope, dem lå ute i snøen ;)

mariaflyfly
Skrevet

Søren!! Mine dager som spådame er forbi :-(

Dine dager sm spådame vakla vel allerede da annegunn ikke fikk tvillinger? *knis*

Gjest togli
Skrevet

Nope, dem lå ute i snøen ;)

Nei altså, nå gir jeg opp ;-)

Gjest togli
Skrevet

Jeg fant dem! Hurra! Hvor lå dem? Jo, ute, i snøen, ved siden av trappa! Det spørs om bil-bipperen fortsatt virker da, siden den har ligget 2 dager i snøen og var våt.

Takk for alle gode forslag folkens!!

Det var igrunnen det synes jeg så, men syntes det virka så utrolig lissom..... eh...

Gjest togli
Skrevet

Dine dager sm spådame vakla vel allerede da annegunn ikke fikk tvillinger? *knis*

Det ante meg at noen snart kom til å minne meg på den fadesen, ja *flirer*

Gjest trultemor26
Skrevet

Det var igrunnen det synes jeg så, men syntes det virka så utrolig lissom..... eh...

hehe :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...