Gjest josefine1 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Nå har jeg saumfart både sko og rotehylle en gang til.. ingen nøkler. Kanskje du har hull i en lomme i jakka di, at de faktisk ligger i jakka allikevel .... 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Let blant klærne til barna.. Hvis de ikke er der, sjekk under sofaputene. Ikke under sofaputene. Jeg har mistenkt eldtemann på 1,5 år for å ha tatt dem og lagt dem et lurt sted, men jeg pleier jo å ha stålkontroll på hva det er hun driver på med til enhver tid, nettopp for å unngå at hun roter bort ting. Men jeg har sjekket oppi skuffene i seksjonen hvor hun pleier å slenge leken sine oppi, og i bunn av trappa der også de fleste av lekene hennes ender opp. Men nei. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Huff, jeg må visst kjøpe nytt pusseskinn til krystallkula.... Sjekka i paraplybøtta i gangen da? Har ingen paraplybøtte Kanskje du bør bytte ut krystallkula. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Kanskje du har hull i en lomme i jakka di, at de faktisk ligger i jakka allikevel .... Nei, har sjekka 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Du har ikke hatt håndtverker på besøk eller noe, som har tatt med seg nøkla? Det skjedde meg en gang... Nei, har vært alene hele helga, så jeg kan ikke skylde på sambo engang. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Kanskje du gikk og hentet noe eller ryddet noe på plass idet dere kom inn - og så ble nøklene dine liggende der de også? Har du lagt dem på do sammen med dorullene kanskje? I kjøleskapet sammen med mat du ryddet på plass? En gang fant jeg lommebok og nøkler i en tom plastpose fra butikken. Jeg hadde ryddet varene på plass og av en eller annen grunn la jeg dem oppi der. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Kanskje du gikk og hentet noe eller ryddet noe på plass idet dere kom inn - og så ble nøklene dine liggende der de også? Har du lagt dem på do sammen med dorullene kanskje? I kjøleskapet sammen med mat du ryddet på plass? En gang fant jeg lommebok og nøkler i en tom plastpose fra butikken. Jeg hadde ryddet varene på plass og av en eller annen grunn la jeg dem oppi der. Vi var ikke og handla, vi var bare og gikk en tur for at minsten skulle få sove, så jeg hadde ikke med meg noe annet inn enn barn og vogn. Kanskje jeg mista dem ute etter jeg hadde låst opp døra, da jeg drev og styra med å få unga og vogna inn? Det er trapp opp til døra, så det er litt styrete å få med seg en baby og en liten unge pluss svær tvillingvogn inn. Hmm... Kasnje dem ligger ute i snøen? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Har ingen paraplybøtte Kanskje du bør bytte ut krystallkula. Søren!! Mine dager som spådame er forbi :-( 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Vi var ikke og handla, vi var bare og gikk en tur for at minsten skulle få sove, så jeg hadde ikke med meg noe annet inn enn barn og vogn. Kanskje jeg mista dem ute etter jeg hadde låst opp døra, da jeg drev og styra med å få unga og vogna inn? Det er trapp opp til døra, så det er litt styrete å få med seg en baby og en liten unge pluss svær tvillingvogn inn. Hmm... Kasnje dem ligger ute i snøen? Oppi vognposen? 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Jeg fant dem! Hurra! Hvor lå dem? Jo, ute, i snøen, ved siden av trappa! Det spørs om bil-bipperen fortsatt virker da, siden den har ligget 2 dager i snøen og var våt. Takk for alle gode forslag folkens!! 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Oppi vognposen? Nope, dem lå ute i snøen 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Søren!! Mine dager som spådame er forbi :-( Dine dager sm spådame vakla vel allerede da annegunn ikke fikk tvillinger? *knis* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Nope, dem lå ute i snøen Nei altså, nå gir jeg opp ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Jeg fant dem! Hurra! Hvor lå dem? Jo, ute, i snøen, ved siden av trappa! Det spørs om bil-bipperen fortsatt virker da, siden den har ligget 2 dager i snøen og var våt. Takk for alle gode forslag folkens!! Det var igrunnen det synes jeg så, men syntes det virka så utrolig lissom..... eh... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Dine dager sm spådame vakla vel allerede da annegunn ikke fikk tvillinger? *knis* Det ante meg at noen snart kom til å minne meg på den fadesen, ja *flirer* 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Det var igrunnen det synes jeg så, men syntes det virka så utrolig lissom..... eh... hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.