Gå til innhold

Musikk til mobil-mp3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke mulighet til å få lastet ned musikk til min Sony Ericsson W810i fra pc. Jeg har til nå brukt telenorlinken som fulgte med mobilen(2525, eller noe), men synes de har dårlig utvalg på heavy metal og slikt. For mye pop, for min smak...

Noen som har noen bedre steder å få tak i musikk? Det må altså foregå via mobilen.

Takk =)

Skrevet

Hvorfor får du ikke lastet ned fra pc'n da?

Skrevet

Hvorfor får du ikke lastet ned fra pc'n da?

Fordi jeg ikke har privat pc. Har ikke mulighet til å gjøre det på jobb, skjønner du... :/

Gjest SEW810i
Skrevet

Når du kjøpte mobiltelefonen fulgte det med en kabel til PC`en via telefonen, bruk den å last inn musikk du har lastet inn på maskina di.

Skrevet

Når du kjøpte mobiltelefonen fulgte det med en kabel til PC`en via telefonen, bruk den å last inn musikk du har lastet inn på maskina di.

Men saken er den at jeg ikke har tilgang til pc. Bare på jobb og der kan jeg ikke benytte meg av slike ting.

Gjest SEW810i
Skrevet

Men saken er den at jeg ikke har tilgang til pc. Bare på jobb og der kan jeg ikke benytte meg av slike ting.

Har du ingen gode venner med PC da ?????

Skrevet

Fordi jeg ikke har privat pc. Har ikke mulighet til å gjøre det på jobb, skjønner du... :/

Ok, da skjønner jeg :)

Og jeg har beklageligvis ikke noe svar på spørsmålet ditt.

Skrevet

Ok, da skjønner jeg :)

Og jeg har beklageligvis ikke noe svar på spørsmålet ditt.

Nei, man kan jo ikke få svar på alt her i verden... :) hehe..

Skrevet

Har du ingen gode venner med PC da ?????

Ikke her jeg er nå. Pga jobb er jeg langt unna alle mine...

Men takk for svar! =)

Skrevet

I alle fall ikke fra meg :) Får håpe en klok doler kan svare deg, da :)

Skrevet

I alle fall ikke fra meg :) Får håpe en klok doler kan svare deg, da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...