Gjest bortebleden Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Er det virkelig mulig?? Dette skjedde i går. Den har enda ikke kommet til rette. ...Hva bør jeg gjøre? 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Det er ikke så mange plasser den kan ha forsvunnet akkurat, sett deg på huk og press lett og stikk en finger inn i skjeden og fisk den ut. 0 Siter
Gjest bortebleden Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Det er ikke så mange plasser den kan ha forsvunnet akkurat, sett deg på huk og press lett og stikk en finger inn i skjeden og fisk den ut. Gjett om jeg har prøvd! :-( 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Gjett om jeg har prøvd! :-( Da er det ikke noe annet å gjøre enn å gå til lege. Du kan kanskje vente en dag og se om den skulle dukke opp. 0 Siter
Gjest no nick today.... Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Det har jeg også opplevd, og fyren sa ingenting da det skjedde... Altså; han latet som ingenting, og dagen etter forsto jeg lite da den plutselig kom ut.... Vent og se. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Gjett om jeg har prøvd! :-( Men den kan jo bare ikke bli borte! Skjeden er jo ikke mer enn 8-10 cm dyp i uopphisset tilstand og det er ikke akkurat flusst av andre hulrom der inne heller. 0 Siter
Gjest Kondom kom ut må du si Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Kanskje han bare lurte deg. Kanskje han ikke hadde på kondom? ;P Den kommer nok ut etter en dag. Er ingen gode gjemmesteder inni der. 0 Siter
cec5 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Da er det ikke noe annet å gjøre enn å gå til lege. Du kan kanskje vente en dag og se om den skulle dukke opp. Hehe, mye rart man skal gå til lege for?! Fisk den ut selv. Den kan ikke gjemme seg bort. Skjeden er ikke så lang da. 0 Siter
Gjest yeehaaa Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Er du 100% sikker på at den virkelig sitter igjen da? Du kan bare gå til legen, men blir litt pinlig hvis han/hun ikke finner noe der da :-/ Har hørt om noen som mistet en tampong inni der, og hun gikk til legen. Hvordan dere klarer det - forblir et mysterie for meg .... 0 Siter
Gjest ganske så vanlig Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Er du 100% sikker på at den virkelig sitter igjen da? Du kan bare gå til legen, men blir litt pinlig hvis han/hun ikke finner noe der da :-/ Har hørt om noen som mistet en tampong inni der, og hun gikk til legen. Hvordan dere klarer det - forblir et mysterie for meg .... Min venninne som er lege, sier dette er utrolig vanlig, både når det gjelder kondom og tampong. Men det er jo ikke noe de fleste snakker så høyt om, da ) 0 Siter
Peachy Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Hm... kjøpe ny? Haha! Beste forslaget hittil! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Min venninne som er lege, sier dette er utrolig vanlig, både når det gjelder kondom og tampong. Men det er jo ikke noe de fleste snakker så høyt om, da ) Hun mener vel ikke at det er vanlig at slikt forsvinner oppi der, men at mange *tror* det? :-) 0 Siter
Mandolaika Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Det har skjedd med meg en gang for mange år siden. Den kom ut av seg selv, men det gikk noen dager. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.