Gå til innhold

Kondomen ble borte inni meg :-(

Anbefalte innlegg

Gjest bortebleden
Skrevet

Er det virkelig mulig?? Dette skjedde i går. Den har enda ikke kommet til rette. ...Hva bør jeg gjøre?

Skrevet

Det er ikke så mange plasser den kan ha forsvunnet akkurat, sett deg på huk og press lett og stikk en finger inn i skjeden og fisk den ut.

Gjest bortebleden
Skrevet

Det er ikke så mange plasser den kan ha forsvunnet akkurat, sett deg på huk og press lett og stikk en finger inn i skjeden og fisk den ut.

Gjett om jeg har prøvd! :-(

Mary Poppins
Skrevet

Da er det ikke noe annet å gjøre enn å gå til lege. Du kan kanskje vente en dag og se om den skulle dukke opp.

Gjest no nick today....
Skrevet

Det har jeg også opplevd, og fyren sa ingenting da det skjedde... Altså; han latet som ingenting, og dagen etter forsto jeg lite da den plutselig kom ut.... Vent og se.

Skrevet

Men den kan jo bare ikke bli borte! Skjeden er jo ikke mer enn 8-10 cm dyp i uopphisset tilstand og det er ikke akkurat flusst av andre hulrom der inne heller.

Gjest Kondom kom ut må du si
Skrevet

Kanskje han bare lurte deg. Kanskje han ikke hadde på kondom? ;P

Den kommer nok ut etter en dag. Er ingen gode gjemmesteder inni der.

Skrevet

Da er det ikke noe annet å gjøre enn å gå til lege. Du kan kanskje vente en dag og se om den skulle dukke opp.

Hehe, mye rart man skal gå til lege for?!

Fisk den ut selv. Den kan ikke gjemme seg bort. Skjeden er ikke så lang da.

Gjest yeehaaa
Skrevet

Er du 100% sikker på at den virkelig sitter igjen da? Du kan bare gå til legen, men blir litt pinlig hvis han/hun ikke finner noe der da :-/ Har hørt om noen som mistet en tampong inni der, og hun gikk til legen. Hvordan dere klarer det - forblir et mysterie for meg ....

Gjest ganske så vanlig
Skrevet

Er du 100% sikker på at den virkelig sitter igjen da? Du kan bare gå til legen, men blir litt pinlig hvis han/hun ikke finner noe der da :-/ Har hørt om noen som mistet en tampong inni der, og hun gikk til legen. Hvordan dere klarer det - forblir et mysterie for meg ....

Min venninne som er lege, sier dette er utrolig vanlig, både når det gjelder kondom og tampong. Men det er jo ikke noe de fleste snakker så høyt om, da :o)

Skrevet

Hm... kjøpe ny?

Haha! Beste forslaget hittil! :D

Skrevet

Min venninne som er lege, sier dette er utrolig vanlig, både når det gjelder kondom og tampong. Men det er jo ikke noe de fleste snakker så høyt om, da :o)

Hun mener vel ikke at det er vanlig at slikt forsvinner oppi der, men at mange *tror* det? :-)

Skrevet

Det har skjedd med meg en gang for mange år siden. Den kom ut av seg selv, men det gikk noen dager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...