Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våkna med håven tunge idag tidlig, hva kan det være???

har et sår på høyre hånd, som går inn til beinet - det fikk jeg i går.. Kan det ha noe med det å gjøre?

Gjest Nurse Novel
Skrevet

Høres ut som en allergisk reaksjon på ett eller annet. Spist ny type mat/drikke? Tabletter/medisin?

Ring lege for sikkerhets skyld. Hør hva de sier til dette.

Skrevet

Høres ut som en allergisk reaksjon på ett eller annet. Spist ny type mat/drikke? Tabletter/medisin?

Ring lege for sikkerhets skyld. Hør hva de sier til dette.

ja ringte idag tidlig, fikk et sår på høyre arm som går nesten inn til beinet...

mulig det har sattseg betennelse i det.

Legen sa at jeg kansje hadde lugget feil inatt, men det tror jeg blir feil diagnose.

Skrevet

Datteren min får hoven tunge i forbindelse med forkjølelse,

Skrevet

Hoven :) Måtte bare lese innlegget, fordi du hadde skrevet "Håven" he he En håv, er vel noe en fisker, eller fanger sommerfugler med??

Lykke til med tunga:)

Skrevet

Hoven :) Måtte bare lese innlegget, fordi du hadde skrevet "Håven" he he En håv, er vel noe en fisker, eller fanger sommerfugler med??

Lykke til med tunga:)

hehe...=)

joda.. tror faktisk det er håven det heter :P

Agata1365381002
Skrevet

hehe...=)

Å nei, det heter nok hoven (ikke håven)

:)

Skrevet

hehe...=)

Niks.

En håv - håven er et nett til å fange fisk eller sommerfugler/andre insekter i.

Hoven - er når noe er oppsvulmet

Gjest togli
Skrevet

ja ringte idag tidlig, fikk et sår på høyre arm som går nesten inn til beinet...

mulig det har sattseg betennelse i det.

Legen sa at jeg kansje hadde lugget feil inatt, men det tror jeg blir feil diagnose.

Hihi, jeg begynte å lure på om jeg hadde gått glipp av viktig info. Oppfatta det som det var normalt å lugge seg selv i søvne og at du hadde lugga deg på feil måte i natt!

Godt å se at du "bare" hadde ligget feil ;-)

Forøvrig synes jeg du skal la legen se på det. Det såret på hånda høres merkelig ut.. Helt inn til beinet?? Huff da...

Skrevet

Niks.

En håv - håven er et nett til å fange fisk eller sommerfugler/andre insekter i.

Hoven - er når noe er oppsvulmet

jepp. stemer nok...=).

Skrevet

Hihi, jeg begynte å lure på om jeg hadde gått glipp av viktig info. Oppfatta det som det var normalt å lugge seg selv i søvne og at du hadde lugga deg på feil måte i natt!

Godt å se at du "bare" hadde ligget feil ;-)

Forøvrig synes jeg du skal la legen se på det. Det såret på hånda høres merkelig ut.. Helt inn til beinet?? Huff da...

Thank you! Deilig å logge seg inn å lese denne tråden først! *Storler*

Gjest togli
Skrevet

Thank you! Deilig å logge seg inn å lese denne tråden først! *Storler*

Jeg begynte jo nesten å lure på om hårlugging om natta var en sånn "hørende-greie" ;-)

Skrevet

Hoven tunge er et milt tegn. Ja det kan ha sammenheng med betennelse. Stell pent med såret ditt, og det skader ikke å besøke legen. :) Men kanskje en annen lege? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...