Gjest Tacomix Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Hvor er det beste stedet å kjøpe slikt? Gjerne også gaffeler og kniver. Jeg trenger alle hjelpe midler slik at jeg ikke trenger å vaske opp. Dette er bare for en periode siden jeg sitter med lungebetennelse! 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Jeg kjøpte gafler på Europris til en billig penge. Mener og huske at de at hadde alt det andre du spør om også. Eller så har de sikkert på Nille. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 De fleste vanlige dagligvarebutikker har sånt i passe store pakninger. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 De fleste vanlige dagligvarebutikker har sånt i passe store pakninger. Takk for svar:) Er nemlig ei som enda ikke har kjøpt noe slikt før! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1173091174' post='3557070] Jeg kjøpte gafler på Europris til en billig penge. Mener og huske at de at hadde alt det andre du spør om også. Eller så har de sikkert på Nille. Tusen takk for svar:) Har aldri kjøpt noe slikt før, men nå trenger jeg det! 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Tusen takk for svar:) Har aldri kjøpt noe slikt før, men nå trenger jeg det! Jeg tror du vil finne det så og si de fleste plasser. Akkurat nå er det jo ikke sesong, så du kan med fordel gå på en større matvarebutikk. Europris her hos meg har i allefall. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1173091935' post='3557090] Jeg tror du vil finne det så og si de fleste plasser. Akkurat nå er det jo ikke sesong, så du kan med fordel gå på en større matvarebutikk. Europris her hos meg har i allefall. Nei, det er jo ikke sesongen for det nå! Håper de har igjen litt her jeg bor da. Jeg får prøve lykken litt senere:) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Nei, det er jo ikke sesongen for det nå! Håper de har igjen litt her jeg bor da. Jeg får prøve lykken litt senere:) Men oppvasken kan stå noen dager også altså *snakker av erfaring* ;o) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1173092488' post='3557104] Men oppvasken kan stå noen dager også altså *snakker av erfaring* ;o) Ja, oppvasken kan stå noen dager. Men siden jeg bor i en liten hybel så orker ikke jeg det rotet. Så da tenkte jeg å prøve papp og se hvordan det går;) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Ja, oppvasken kan stå noen dager. Men siden jeg bor i en liten hybel så orker ikke jeg det rotet. Så da tenkte jeg å prøve papp og se hvordan det går;) Jeg har en egen evne til og ikke se rot jeg. Den utviklet seg jevnt og trutt da vi bodde i en liten leilighet. Jeg trodde den kom til og forsvinne når vi flyttet inn i stort hus, men den gang ei ;o) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1173092937' post='3557115] Jeg har en egen evne til og ikke se rot jeg. Den utviklet seg jevnt og trutt da vi bodde i en liten leilighet. Jeg trodde den kom til og forsvinne når vi flyttet inn i stort hus, men den gang ei ;o) Ok, kjekt at vi er forskjellige. Men jeg tåler ikke ROT, hehe. Jo, jeg gjør det, men liker å ha det ryddig! Selv om jeg ikke sparer miljøet nå så får jeg prøve å være mer miljøbevist etter jeg har blitt frisk igjen:) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Nille har også. Nettopp kommet hjem og jeg kjøpte på nille. Det er nærmest meg. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Biltema er billige. Takk for ditt svar! 0 Siter
Gjest sorry mack Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 I over en uke nå har jeg havnet innpå ett innlegg som viser seg å handle om at det er en som er så syk, orker ikke gjøre ditt, orker ikke datt osv... Og hver gang har det vært deg, er det mulig??? Hakke hørt på maken jeg, rett deg opp i ryggen og kom deg ut av dette!!! Spar i alle fall oss for disse syteinleggene! Pleier ikke skrive slike kommentarer jeg, men nå må jeg si at du virkelig har fått frem at du er syk, hjelpes meg:o( 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 I over en uke nå har jeg havnet innpå ett innlegg som viser seg å handle om at det er en som er så syk, orker ikke gjøre ditt, orker ikke datt osv... Og hver gang har det vært deg, er det mulig??? Hakke hørt på maken jeg, rett deg opp i ryggen og kom deg ut av dette!!! Spar i alle fall oss for disse syteinleggene! Pleier ikke skrive slike kommentarer jeg, men nå må jeg si at du virkelig har fått frem at du er syk, hjelpes meg:o( Jeg vet jeg har skrevet noen innlegg. Men nå har jeg spørt om alt jeg lurer på og jeg er ferdig. Det ble utrolig mange innlegg for jeg ble bare verre og da endra også sykdom, så jeg har spørt dere enn å kontakte legen med en gang. Bare kutt ut å skrive slikt til meg, blir ikke bedre av det! 0 Siter
Hønemoren Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Nettopp kommet hjem og jeg kjøpte på nille. Det er nærmest meg. Flott, bra at du får det litt lettvint. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.