Gå til innhold

Har du en CD anbefalling?

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Tror du har rett, jeg.

Hva

mener

du

også

siden

du

mener

et

par

tips

har

rett?

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

4

• birdie

3

• mariaflyfly

1

• Jeannie

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Tacomix
Skrevet

"-Men vet ikke om det er noe bra ute nå!"

Fyyy!!!!

Der ute er det ett HAV av bra musikk!! Problemet er at veldig mange aldri får anledning til å høre det. Mange tror den beste musikken er den som spilles på VG lista, og tenker ikke over at det finnes noe mer.

Hva med å begynne å lete litt. Det er skatter å finne hver dag, hvis du ønsker det.

Liker du musikk kan jeg anbefale deg å legge turen innom landets festivaler. - og det er mange. Hva med å reise inn på konserter innimellom. Gjerne noen du ikke har noe forhold til, bare for å utvide horisonten.

Det finnes så mye bra musikk innen for mange sjangre. Pop, rock, blues, sing & songwriters, Progrock, osv .... En kan fint blande sjangre også.

Den som våger, intet vinner!!

Takk

for

langt

svar!

Men

det

var

ikke

det

jeg

var

ute

etter

akurat

nå.

Jeg

trengte

et

tips

til

en

cd

som

jeg

kan

høre

på.

Ligger

nemlig

med

lungebetennelse

og

har

ikke

mye

spennende

musikk!

Skrevet

På cdon.com - inn på det norske flagget, og så på menyvalget Downloads, der finner du også lydsnutter du kan høre for å få et inntrykk av ulike låter, og så kan du laste ned enkeltspor eller hele album der, blir rimeligere enn å kjøpe albumet i butikk. Du kan jo da enten legge over musikken på mp3-spiller, eller brenne en cd.

Gjest Tacomix
Skrevet

På cdon.com - inn på det norske flagget, og så på menyvalget Downloads, der finner du også lydsnutter du kan høre for å få et inntrykk av ulike låter, og så kan du laste ned enkeltspor eller hele album der, blir rimeligere enn å kjøpe albumet i butikk. Du kan jo da enten legge over musikken på mp3-spiller, eller brenne en cd.

Takk for ditt svar! Fint å lære noe nytt:)

Skrevet

Hva

mener

du

også

siden

du

mener

et

par

tips

har

rett?

At du er den samme som nicket "En liten kattepus" som for en tid siden fullstendig oversvømte DOL med innlegg...

Skrevet

Takk for ditt svar! Fint å lære noe nytt:)

Greit å slippe å dra ut (eller få noen til å dra ut for deg) å kjøpe musikk når du kan ordne det direkte fra pc-en :)

Gjest Tacomix
Skrevet

At du er den samme som nicket "En liten kattepus" som for en tid siden fullstendig oversvømte DOL med innlegg...

Takk for at du svarte da! De har hvertfall ikke rett i det de tror, for jeg er ikke den som var lille kattepus. Får innimellom slengt dette til meg. Ikke så morro slikt folk driver på.

Gjest Tacomix
Skrevet

Greit å slippe å dra ut (eller få noen til å dra ut for deg) å kjøpe musikk når du kan ordne det direkte fra pc-en :)

Ja, det er sant:). Ikke så morro å be om så mye. Men virker hittil ikke som om jeg får noe hjelp til noe. Men jeg må ha det. Får prøve å spørre igjen til de idag!

Fint at du lærte meg noe nytt!

Skrevet

Ja, det er sant:). Ikke så morro å be om så mye. Men virker hittil ikke som om jeg får noe hjelp til noe. Men jeg må ha det. Får prøve å spørre igjen til de idag!

Fint at du lærte meg noe nytt!

Her er flere:

http://www.myspace.com/thatisoddmusic

Han har flere låter som jeg liker bedre, men som ikke ligger ute, men hør gjennom de fire som ligger der.

Jeg har tipset folk her på DOL om ham tidligere, og det er ikke musikk som alle faller for altså... For min egen del er det musikk som vokser på meg etter flere gjennomlyttinger, men du får høre selv hva du synes.

I ruta "Friends" et stykke ned på siden er det flere artister sine sider også, samt noen helt vanlige folk da... Kanskje du finner noe mer musikk innimellom der.

Gjest Blind date
Skrevet

Takk

for

langt

svar!

Men

det

var

ikke

det

jeg

var

ute

etter

akurat

nå.

Jeg

trengte

et

tips

til

en

cd

som

jeg

kan

høre

på.

Ligger

nemlig

med

lungebetennelse

og

har

ikke

mye

spennende

musikk!

Kan anbefale Beth Hart!!:)

God bedring

Gjest Tacomix
Skrevet

paolo nutini:).

Takk!

vet ikke hvordan musikk det er. men jeg får sjekke det ut!

Gjest Tacomix
Skrevet

lyst til å høre noe nytt: gå til

http://www.pandora.com/

skriv inn en artist du liker, og den prøver å finne noe annet du kanskje vil like.

Takk! Det må jeg prøve!

Gjest Tacomix
Skrevet

Amy Winehouse =)

Takk! Mange som har anbefalt den nå:)

Gjest Tacomix
Skrevet

Her er flere:

http://www.myspace.com/thatisoddmusic

Han har flere låter som jeg liker bedre, men som ikke ligger ute, men hør gjennom de fire som ligger der.

Jeg har tipset folk her på DOL om ham tidligere, og det er ikke musikk som alle faller for altså... For min egen del er det musikk som vokser på meg etter flere gjennomlyttinger, men du får høre selv hva du synes.

I ruta "Friends" et stykke ned på siden er det flere artister sine sider også, samt noen helt vanlige folk da... Kanskje du finner noe mer musikk innimellom der.

Igjen tusen takk:)

Du er god å ha!

Skrevet

Igjen tusen takk:)

Du er god å ha!

Bare hyggelig!

Nå har du fått så mange tips at du vel knapt rekker å høre gjennom alt.

Men hadde vært gøy å høre etter hvert om hvorvidt du liker Odd (han i den siste linken) eller ei :)

Skrevet

Nææææhææææiiiiii, Rehab er knallbra, men resten var somsagt helt grusomt !!!

Var ikke resten av plata "fengende og catchy" nok for deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...