Gjest togli Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostlandssendingen/1.1978217 Jeg hadde daua :-(( 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 *urk* Men bra at savnede personer dukker opp... 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Fy farao!! Og hvis de i tillegg ikke kan si noe om kjønn eller alder så må det ha vært et grusomt syn... Hvor er vippetangen? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Fy farao!! Og hvis de i tillegg ikke kan si noe om kjønn eller alder så må det ha vært et grusomt syn... Hvor er vippetangen? Vippetangen er i Oslo, nedenfor Akershus Festning (der danskebåten går). Tror jeg iallefall? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 "Jeg hadde daua :-(( " Tenk på neste mann, som måtte plukke opp deg også! Stakkar... ;-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Vippetangen er i Oslo, nedenfor Akershus Festning (der danskebåten går). Tror jeg iallefall? Tenkte meg at det var noe med Oslo, siden de bare gikk ut ifra at folk skulle vite hvor det var =) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 "Jeg hadde daua :-(( " Tenk på neste mann, som måtte plukke opp deg også! Stakkar... ;-) Dobbeltsjokk ;-)) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Tenkte meg at det var noe med Oslo, siden de bare gikk ut ifra at folk skulle vite hvor det var =) Hehe, typisk det ;-) 0 Siter
bouenas Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 "Jeg hadde daua :-(( " Tenk på neste mann, som måtte plukke opp deg også! Stakkar... ;-) Tenkte det samme 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1173104069' post='3557359] *urk* Men bra at savnede personer dukker opp... En av de første detektimene jeg så på TV gav meg et sjokk for livet. Husker det stod mange turister rundt et glassbord ombord i en båt. Gjennom glasset i dørken på båten kunne de se på livet på havbunnen... Plutselig fløt det et delvis oppråtna lik (i nærbilde) under båten! *iiiik* Nå skjønner du hvorfor jeg har skrekk for å se nedi sjøen når jeg kjører båt :-( 0 Siter
Gemini Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Fy farao!! Og hvis de i tillegg ikke kan si noe om kjønn eller alder så må det ha vært et grusomt syn... Hvor er vippetangen? Bryggen rett nedenfor Akershus Festning. Man ser tvers over dit fra Aker Brygge. Tror ikke danskebåtene legger til der, men om sommeren kommer store cruise-skip der, dessuten går det mindre båter fra dette området og ut til øyene i Oslofjorden (muligens bare om sommeren det også). 0 Siter
bouenas Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Dobbeltsjokk ;-)) Hehe, vanvittig morsomt ;o) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 En av de første detektimene jeg så på TV gav meg et sjokk for livet. Husker det stod mange turister rundt et glassbord ombord i en båt. Gjennom glasset i dørken på båten kunne de se på livet på havbunnen... Plutselig fløt det et delvis oppråtna lik (i nærbilde) under båten! *iiiik* Nå skjønner du hvorfor jeg har skrekk for å se nedi sjøen når jeg kjører båt :-( Jeg hadde gått i sjokk *sart sjel* 0 Siter
NeaNoor Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Tenkte meg at det var noe med Oslo, siden de bare gikk ut ifra at folk skulle vite hvor det var =) Det står jo at det er i Oslo da. :-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Det står jo at det er i Oslo da. :-) Ikke i sted =) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 En av de første detektimene jeg så på TV gav meg et sjokk for livet. Husker det stod mange turister rundt et glassbord ombord i en båt. Gjennom glasset i dørken på båten kunne de se på livet på havbunnen... Plutselig fløt det et delvis oppråtna lik (i nærbilde) under båten! *iiiik* Nå skjønner du hvorfor jeg har skrekk for å se nedi sjøen når jeg kjører båt :-( Oi, det virket merkelig kjent. Tror jeg må ha sett den samme. ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1173104069' post='3557359] *urk* Men bra at savnede personer dukker opp... Ja, og han der "dukka" jo virkelig opp også. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Oi, det virket merkelig kjent. Tror jeg må ha sett den samme. ) Mulig det, ja ;-) Er ikke vi to på omtrent samme alder? Jeg kan nok ikke ha vært mer enn 12-14 år gammel (i -82 til -84 ca..?). Ser hele scenen for meg ennå *grøss* Nesten så jeg lurer på om det var Bergerac eller Derrick? 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Joda, i bildeteksten. Da linken ble lagt ut inneholdt den hverken bilde eller bildetekst, men bare en liten notis, der de altså ikke sa noe om Oslo.. =) Ser saken har fått mer kjøtt på bena nå enn da jeg spurte hvor det var. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.