Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

*urk*

Men bra at savnede personer dukker opp...

Skrevet

Fy farao!!

Og hvis de i tillegg ikke kan si noe om kjønn eller alder så må det ha vært et grusomt syn...

Hvor er vippetangen?

Gjest togli
Skrevet

Fy farao!!

Og hvis de i tillegg ikke kan si noe om kjønn eller alder så må det ha vært et grusomt syn...

Hvor er vippetangen?

Vippetangen er i Oslo, nedenfor Akershus Festning (der danskebåten går). Tror jeg iallefall?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

"Jeg hadde daua :-(( "

Tenk på neste mann, som måtte plukke opp deg også!

Stakkar...

;-)

Skrevet

Vippetangen er i Oslo, nedenfor Akershus Festning (der danskebåten går). Tror jeg iallefall?

Tenkte meg at det var noe med Oslo, siden de bare gikk ut ifra at folk skulle vite hvor det var =)

Gjest togli
Skrevet

Stakkar...

;-)

Dobbeltsjokk ;-))

Gjest togli
Skrevet

Tenkte meg at det var noe med Oslo, siden de bare gikk ut ifra at folk skulle vite hvor det var =)

Hehe, typisk det ;-)

Skrevet

Stakkar...

;-)

Tenkte det samme ;)

Gjest togli
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1173104069' post='3557359]

*urk*

En av de første detektimene jeg så på TV gav meg et sjokk for livet. Husker det stod mange turister rundt et glassbord ombord i en båt. Gjennom glasset i dørken på båten kunne de se på livet på havbunnen... Plutselig fløt det et delvis oppråtna lik (i nærbilde) under båten! *iiiik*

Nå skjønner du hvorfor jeg har skrekk for å se nedi sjøen når jeg kjører båt :-(

Skrevet

Fy farao!!

Hvor er vippetangen?

Bryggen rett nedenfor Akershus Festning. Man ser tvers over dit fra Aker Brygge.

Tror ikke danskebåtene legger til der, men om sommeren kommer store cruise-skip der, dessuten går det mindre båter fra dette området og ut til øyene i Oslofjorden (muligens bare om sommeren det også).

Skrevet

Dobbeltsjokk ;-))

Hehe, vanvittig morsomt ;o)

Skrevet

En av de første detektimene jeg så på TV gav meg et sjokk for livet. Husker det stod mange turister rundt et glassbord ombord i en båt. Gjennom glasset i dørken på båten kunne de se på livet på havbunnen... Plutselig fløt det et delvis oppråtna lik (i nærbilde) under båten! *iiiik*

Nå skjønner du hvorfor jeg har skrekk for å se nedi sjøen når jeg kjører båt :-(

Jeg hadde gått i sjokk *sart sjel*

Skrevet

Det står jo at det er i Oslo da. :-)

Skrevet

Det står jo at det er i Oslo da. :-)

Ikke i sted =)

Mrs. Wallace
Skrevet

Oi, det virket merkelig kjent. Tror jeg må ha sett den samme. :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1173104069' post='3557359]

*urk*

Ja, og han der "dukka" jo virkelig opp også.

Gjest togli
Skrevet

Oi, det virket merkelig kjent. Tror jeg må ha sett den samme. :o)

Mulig det, ja ;-)

Er ikke vi to på omtrent samme alder?

Jeg kan nok ikke ha vært mer enn 12-14 år gammel (i -82 til -84 ca..?). Ser hele scenen for meg ennå *grøss*

Nesten så jeg lurer på om det var Bergerac eller Derrick?

Skrevet

Joda, i bildeteksten. :)

Da linken ble lagt ut inneholdt den hverken bilde eller bildetekst, men bare en liten notis, der de altså ikke sa noe om Oslo.. =)

Ser saken har fått mer kjøtt på bena nå enn da jeg spurte hvor det var.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...