Gå til innhold

Hvilke matretter kan en lage av cottage cheese?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er begrenset hva du kan lage AV cottage cheese, men du kan bruke det i en god del retter. Det er vel gjerne snakk om smak og behag, jeg er ikke så begeistret for konsistensen i cottage cheese selv, så jeg har ikke prøvd ut så mye.

Men om du går på mat.no og inn på kokeboken der og tar et søk på cottage cheese, så finne du nok mye.

Jeg vet forresten at man kan blande inn cc i havregrøt for å gjøre den magrere.

Gjest ut-på-tur
Skrevet

Det er begrenset hva du kan lage AV cottage cheese, men du kan bruke det i en god del retter. Det er vel gjerne snakk om smak og behag, jeg er ikke så begeistret for konsistensen i cottage cheese selv, så jeg har ikke prøvd ut så mye.

Men om du går på mat.no og inn på kokeboken der og tar et søk på cottage cheese, så finne du nok mye.

Jeg vet forresten at man kan blande inn cc i havregrøt for å gjøre den magrere.

Havregrøt er vel ikke så usunt?

Skrevet

Havregrøt er vel ikke så usunt?

Neida, ikke usunt, men om man spiser mye så blir jo ikke det heller super-magert, så da kan man blande inn litt cottage cheese om man føler for det. Hvilket jeg ikke gjør, kan ikke fordra cottage cheese selv... :(

Gjest uslanka
Skrevet

Du varmer den i kasserollen - = varm cc. Sikkert kjempegodt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...