Gjest Besøk fra Frankrike Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Jeg får besøk av franske venner et par dager i april, de har aldri vært i Norge/Oslo før. Hva viser jeg dem i Oslo foruten Vigelandsparken? 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Holmenkollen, oslo plasa, slottet, ikea? hehe 0 Siter
Gjest Besøk fra Frankrike Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Holmenkollen, oslo plasa, slottet, ikea? hehe Ikea ja, he he. Slottet er liksom ikke så mye å se på hvis man ikke kan gå inn synes jeg. 0 Siter
Bassisten Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Vikingskipmuseet, Kon-tiki-museet, Nasjonalgalleriet, Munch-museet, Akershus festning dersom det er fint ver. 0 Siter
Jally Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Finn noen fine bilder fra vestlandet he, he... 0 Siter
Gjest Besøk fra Frankrike Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Finn noen fine bilder fra vestlandet he, he... De har vært i Bergen og Ålesund før de kommer til Oslo... 0 Siter
Gjest Besøk fra Frankrike Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Vikingskipmuseet, Kon-tiki-museet, Nasjonalgalleriet, Munch-museet, Akershus festning dersom det er fint ver. Takk, hadde glemt alt det der vettu. 0 Siter
Gyda Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 En rusletur på folkemuseet på Bygdøy om det er fint vær. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 De har vært i Bergen og Ålesund før de kommer til Oslo... Skal mye til for å imponere etter at de har sett de to fineste byene i Norge;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.