pirko Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Mange her som har fått email fra "[email protected]" ?. Er dette den såkalte Nigeria-banden? Dear Winner Your e-mail address was attached to the following winning numbers:2, 3, 17, 22, 40, 42 - 14 By our computer draw system, You have therefore been approved for a pay out of £2,543,170 (G.B.P) For verification please fill the form below and forward it to our Name: MRS SUSAN THOMAS Email: [email protected] Phone::+44-701-702-6164 You can go to our online result site to confirm the value of your winnings:-http://www.national-lottery.co.uk/player/information.do?info=unclaimedprizes NAME: ADDRESS: CITY/STATE: TEL/FAX: HOME TEL: EMAIL ADDRESS: ADDRESS: OCCUPATION: MARITAL STATUS: DATE OF BIRTH: Yours faithfully, Darryn Clarke(Mrs) Online coordinator 0 Siter
stone Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Har fått det samme mange ganger. ja, Nigeria:-) På gøy svarte jeg en gang for å se hva de ville komme frem til. Det endte med at de ba meg om å overføre ca 1000 pund til dem for å dekke "omkostninger":-) 0 Siter
Gemini Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Om det er nigerianere eller andre som står bak er uvesentlig. Poenget er at du garantert ikke har vunnet i noe lotteri du aldri har deltatt i. Dessuten - finn aldri på å betale inn penger for å få ut en premie. Sånt lukter svindel lang vei. 0 Siter
midnattsol Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Helt åpenbart noe lureri. Styr unna er mitt råd 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.