Gjest datapata Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Jeg har et problem med det trådløse nettverket mitt, det faller ut til stadighet. De andre her hjemme har ikke det problemet. Usikrede trådløse nettverk i nabolaget faller ikke ut hvis jeg kobler til. Hva er galt? 0 Siter
Gemini Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Kanskje nettverkskortet i din pc er dårligere enn i de andre pc-ene i huset? Eller sitter du lenger unna router/aksesspunktet? 0 Siter
Gjest datapata Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Kanskje nettverkskortet i din pc er dårligere enn i de andre pc-ene i huset? Eller sitter du lenger unna router/aksesspunktet? Sitter kanskje lenger unna, men signalstyrken er "utmerket" i følge dingsen nede til høyre her... Har ikke det noe å si? 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Det kan hende at du kjører på samme kanal som mange av naboene... Forsøk å bytte kanal til 11, eller 13. Mange norske routere går ikke lenger enn til 11, men er du heldig, kan du bruke 13 og da er det lite sannsynlig at mange andre bruker den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.