Gå til innhold

Syndig god sjokolade, nam!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dark Premium eller er det Premium Dark? Uansett- den mørke sjokoladen, men med bringebær. Den er så god! Sitter og kikker på den halve plata som er igjen nå, og lurer på om den skal overleve natta eller ikke....

Skrevet

Var det ikke DarkPink da? hehe, blir fullstendig opphengt i nick i dag ;o)

Skrevet

Har smelt i meg sjokoladeegg, jeg...rene påskestemningen her :)

Jeg skriver ikke hvor mange :)

Skrevet

Den overlever neppe, de sjokoladene der er farlig gode.

Prøver å si til meg selv at mørk sjokolade er sunnere enn lys, men det hjelper lite når den er så god.da spiser jeg jo bare mer.

Men har ikke prøvd den du skriver om, jeg går for den vanlige.

Prøvde forøvrig den med 86% (?) kakao, men den fikk jaggu ligge i fred gitt, prøvde et par ganger i desperasjon, men måtte ty til levningene etter sønnens lørdagsgodt i stedet.

Skrevet

Var det ikke DarkPink da? hehe, blir fullstendig opphengt i nick i dag ;o)

*lol* Ja kanskje det.

Skrevet

Har smelt i meg sjokoladeegg, jeg...rene påskestemningen her :)

Jeg skriver ikke hvor mange :)

Noen hemmeligheter man kunne ha. *smil*

Skrevet

Den overlever neppe, de sjokoladene der er farlig gode.

Prøver å si til meg selv at mørk sjokolade er sunnere enn lys, men det hjelper lite når den er så god.da spiser jeg jo bare mer.

Men har ikke prøvd den du skriver om, jeg går for den vanlige.

Prøvde forøvrig den med 86% (?) kakao, men den fikk jaggu ligge i fred gitt, prøvde et par ganger i desperasjon, men måtte ty til levningene etter sønnens lørdagsgodt i stedet.

Ja den 86 % er veldig bitter. Men du bør prøve den med bringebær, den er vanvittig god! Og den har overlevd så langt. I allefall halvparten. *lol*

Skrevet

Har den kommet med bringebær? Det har jeg jammen ikke fått med meg.

Det må jeg kjøpe på lørdag. Men bare da. Jeg er standhaftig og spiser slikt bare i helgene.

Skrevet

Har den kommet med bringebær? Det har jeg jammen ikke fått med meg.

Det må jeg kjøpe på lørdag. Men bare da. Jeg er standhaftig og spiser slikt bare i helgene.

Så flink du er! Du har noe å glede deg til. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...