Gjest Tacomix Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Jeg vet at det har blitt noen innlegg fra meg den siste uken. SORRY for alt jeg lurer på! Skal heretter kun svare andre om det er det dere vil, så skal ikke jeg få svar på mine spørsmål. Dette er jo et helse forum så da trodde jeg det gikk ann å spørre om helseplager! Men tydligvis ikke for mye! 0 Siter
Gjest sorry mac Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Hei igjen:o) Greit at du er syk og lurer på ting, men at du spør her for å slippe å spørre legen???!!!??? Du ringer vel ikke legen for å spørre om hvor man kjøper pappkrus eller hva som er enkel middag?? Dette er i seg selv helt greie spørsmål, ganske likt det alle andre spør om her, men du trenger ikke legge til "fordi jeg er så syk" i hvert eneste innlegg?? Skal ikke bry meg mer jeg, skriv hva du vil, men jeg ville bare gjøre deg oppmerksom på det, håper for guds skyld ikke du ringer venner og familie 20 ganger om dagen fordi du er så syk og, sånt irriterer meg noe veldig! Ikke mer innlegg om dette fra meg, og god bedring:o) 0 Siter
Gjest buzzzzi Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Jeg syns det er ikke noe galt i å klage litt hvis en trenger en klagemur her inne... Jeg har også snudd og vendt på innleggene mine her inne...men det er kanskje sånn at en må snu og vende på puzzle-spillbrikkene for at de skal falle på plass... Så jeg syns ikke det er galt med å klage litt... Etterhvert faller vi mer til ro og heller kan være den som kan gi kloke råd =) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Hei igjen:o) Greit at du er syk og lurer på ting, men at du spør her for å slippe å spørre legen???!!!??? Du ringer vel ikke legen for å spørre om hvor man kjøper pappkrus eller hva som er enkel middag?? Dette er i seg selv helt greie spørsmål, ganske likt det alle andre spør om her, men du trenger ikke legge til "fordi jeg er så syk" i hvert eneste innlegg?? Skal ikke bry meg mer jeg, skriv hva du vil, men jeg ville bare gjøre deg oppmerksom på det, håper for guds skyld ikke du ringer venner og familie 20 ganger om dagen fordi du er så syk og, sånt irriterer meg noe veldig! Ikke mer innlegg om dette fra meg, og god bedring:o) Må bare svare! Siden ikke alle har fått med seg at jeg er syk faktisk så skrev jeg det i noen inlegg. Jeg har følt at jeg aldri har blitt tatt seriøs hos legene her i byen som jeg bor nå. Men tilslutt nå ble jeg det. Det var på tide! Nei, jeg spør ikke legen om sånne ting som "hjelpemidler" og mat. Spør kun om sykdom. Jeg er klar over at det ble noen innlegg, men det var fordi jeg bare ble verre og verre. Nei, jeg ringer ikke familie og venner 20 ganger om dagen. Har ikke informert mine venner hvis de ikke har tatt kontakt med meg. Skal prøve å ikke spørre om så mye framover, men det er ikke så lett når jeg har mange spørsmål. Men klart jeg ikke spør om alt på dol heller. Men ellers, takk for det! 0 Siter
org Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Jeg håper lungebetennelsen er på vei tilbake nå. Bare skriv, du. Hvis noen ikke vil lese innleggene dine, kan de fint hoppe over dem, synes 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Bare spør i vei du, det er vel derfor vi har dol? De som vil svarer, og de som vil kan hoppe over tråden. God bedring til deg. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Jeg syns det er ikke noe galt i å klage litt hvis en trenger en klagemur her inne... Jeg har også snudd og vendt på innleggene mine her inne...men det er kanskje sånn at en må snu og vende på puzzle-spillbrikkene for at de skal falle på plass... Så jeg syns ikke det er galt med å klage litt... Etterhvert faller vi mer til ro og heller kan være den som kan gi kloke råd =) Tusen takk for det hyggelige du skrev nå Ja, det var nettopp det jeg trengte, en klagemur, orker ikke mase på mine venner. Å da måtte jeg bare få det ut et annet sted. Å følte at mange støttet meg her som jeg trengte:) Ja, en må snu om sine innlegg innimellom sånn at brikkene faller på plass, sant det:) Jeg skrev først at jeg var syk for da trengte jeg råd til om hva det kunne være, så trodde jeg det var influensa, men når jeg fikk pusteproblemer så måtte jeg bare stikke til legevakta å de sa det var lungebetennelse. Så da har jeg puzzla litt her på dol, men nå har alle brikkene falt på plass. Nå som jeg vet hva lungebetennelse er også så kan jeg også gi råd for det, en lærer med å klage:) Takk for at du forstod:) 0 Siter
Gjest buzzzzi Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Tusen takk for det hyggelige du skrev nå Ja, det var nettopp det jeg trengte, en klagemur, orker ikke mase på mine venner. Å da måtte jeg bare få det ut et annet sted. Å følte at mange støttet meg her som jeg trengte:) Ja, en må snu om sine innlegg innimellom sånn at brikkene faller på plass, sant det:) Jeg skrev først at jeg var syk for da trengte jeg råd til om hva det kunne være, så trodde jeg det var influensa, men når jeg fikk pusteproblemer så måtte jeg bare stikke til legevakta å de sa det var lungebetennelse. Så da har jeg puzzla litt her på dol, men nå har alle brikkene falt på plass. Nå som jeg vet hva lungebetennelse er også så kan jeg også gi råd for det, en lærer med å klage:) Takk for at du forstod:) Nå er det du som kan gi kloke råd til andre en annen gang =) klemtildegframeg 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Jeg håper lungebetennelsen er på vei tilbake nå. Bare skriv, du. Hvis noen ikke vil lese innleggene dine, kan de fint hoppe over dem, synes Tusen takk for det du skrev! Jeg er ikke helt sikker hvordan lungebetennelsen min er akurat nå siden jeg "netopp" har stått opp. I går kveld pusta jeg som en hval, men akurat nå gjør jeg ikke det, så jeg håper den nå begynner å gå tilbake:) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Bare spør i vei du, det er vel derfor vi har dol? De som vil svarer, og de som vil kan hoppe over tråden. God bedring til deg. Tusen takk for det du skrev til meg:) Ja, jeg trodde det var derfor vi hadde dol for å spørre om helse spørsmål! Ja, det er sant, de som ikke vil svare får jo bare hoppe over trådene, om en ikke får svar på det en lurer på så spør en jo ikke fler ganger. Men jeg fikk heldigvis gode svar på det jeg lurte på og mine brikker har nå falt på plass. Så fra nå av kan jeg svare på mye mer enn før jeg fikk lungebetennelsen:) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Har ikke lagt særlig merke til de innleggene dine, så de kan jo ikke ha oversvømmet dol akkurat. Selvsagt er dette plassen å spørre,- så kan de som heller vil lese om muslimer eller babynavn lese de trådene istedet. 0 Siter
bouenas Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Kjære deg, er det ikke nettopp det dol er til for da? Å ha en "ventil" man kan henvende seg til, enten det er nå spørsmål om helse, eller "hva-som-helst"? Det trodde nå jeg! Jeg har brukt dol masse ettere at jeg "oppdaget" det for et år siden, og skal si det har vært både godt og morro! Jeg har da også klaget min nød her opptil flere ganger, og det har da virkelig _mange_ gjort!! De aller fleste av de faste brukerene, tør jeg påstå. Det er da helt "naturlig" her inne??! Det er da helt "tilfeldig" at du nå har Lungebetennelse. Klart du skal spørre om det som du lurer på, og også det som faller deg inn i den forbindelse (og andre). Synes tråden din om papptalerkener var helt forståelig og grei, jeg! Har brukt masse av slikt selv, da vi var helt uten kjøkken. Jeg ville tipse deg om hvor du kunne få kjøpt det billig, men andre hadde allerede gitt deg det svaret jeg ville gi. Derfor svarte ikke jeg. Det hadde aldri falt meg inn å klage på at du har vært mye syk i det siste, nei hvet du hva! Slikt styrer man ikke selv, og _har_ man en kanal som dol, så _har_ man en kanal som dol. Mener nå jeg da. Er jo rimelig fersk her fremdeles, men har vært nok "innpå" her til å se at veldig mange, ja - de aller fleste, bruker forumet her ang det som opptar en selv akkurat "nå". Det være seg sykdom, syke barn, samliv, hverdagslige problemer - eller noe kjempemorsomt, aldeles tullete, og helsprøtt. Skulle vi liksom spørre de få "kritikerene" til råds før hvert spørsmål, så ville det ha blitt rimelig tynt med innlegg her. Tror jeg. Håper du gir blaffen i dette, og fortsetter akkurat som du har gjort, spør om det du vil, og skriver om det som opptar deg. Uten å tenke deg nøye om før du skriver! Dol ville ha blitt _rimelig_ kjedelig viss alt skulle ha gått igjennom en sensur av den sorten. Det er jo nettopp det som gjør forumet så spennende, - mangfoldet til alle oss brukere i mellom! ) 0 Siter
Gjest Rrose Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Må bare svare! Siden ikke alle har fått med seg at jeg er syk faktisk så skrev jeg det i noen inlegg. Jeg har følt at jeg aldri har blitt tatt seriøs hos legene her i byen som jeg bor nå. Men tilslutt nå ble jeg det. Det var på tide! Nei, jeg spør ikke legen om sånne ting som "hjelpemidler" og mat. Spør kun om sykdom. Jeg er klar over at det ble noen innlegg, men det var fordi jeg bare ble verre og verre. Nei, jeg ringer ikke familie og venner 20 ganger om dagen. Har ikke informert mine venner hvis de ikke har tatt kontakt med meg. Skal prøve å ikke spørre om så mye framover, men det er ikke så lett når jeg har mange spørsmål. Men klart jeg ikke spør om alt på dol heller. Men ellers, takk for det! Syns du skal slappe helt av på dette! Du kom deg til legen og fikk diagnosen jeg spurte om du kanskje hadde? Det var godt, for da får du rett medisin forhåpentligvis. Hvis du ikke merker en stor fremgang nå i løpet av noen dager har legen trufet feil. du kan spørre om ett mer bredspektret antibiotika. Når man er så syk som med lungebetennelse...det er jo forskjellig...men min pappa som er lege og kom og hentet meg ble rimlig sjokkert da han så meg...han ble streng og sa: Du kunne faktisk ha dødd..jeg klarte hverken ta til meg vått eller tørt..og så nesten litt kranieaktig ut. Mamma var også sjokkert og sa: Hvorfor lar du det gå så langt før du ber om hjelp?...for slik er jeg...og hun forsto jo ikke at det at vi i vår familie alltid "klarer oss selv" og ikke skal klage og "syte" faktisk gjør at man noenganger lar det gå alt for lang tid. Jeg syns du skal bruke dol til det du har behov for og ikke bry deg om at folk syns du klager! Hva er det for noe? Dette er internett! Jeg ønsker deg gos bedring og håper du ringer noen venner eller familie og klager litt. Kan godt være du trenger litt ekstra stell nå! Noen som går i butikken og noen som lager mat og passer på deg! Klem 0 Siter
flowy Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Ville bare si god bedring til deg! Vet hvordan det er å være syk og alene. Da kan et nettforum være godt å ha. Det må være plass til det også. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Må bare svare! Siden ikke alle har fått med seg at jeg er syk faktisk så skrev jeg det i noen inlegg. Jeg har følt at jeg aldri har blitt tatt seriøs hos legene her i byen som jeg bor nå. Men tilslutt nå ble jeg det. Det var på tide! Nei, jeg spør ikke legen om sånne ting som "hjelpemidler" og mat. Spør kun om sykdom. Jeg er klar over at det ble noen innlegg, men det var fordi jeg bare ble verre og verre. Nei, jeg ringer ikke familie og venner 20 ganger om dagen. Har ikke informert mine venner hvis de ikke har tatt kontakt med meg. Skal prøve å ikke spørre om så mye framover, men det er ikke så lett når jeg har mange spørsmål. Men klart jeg ikke spør om alt på dol heller. Men ellers, takk for det! Det er ikke antallet spørsmål Sorry Mac her kommenterer, det er måten de blir stilt på Det er forskjell på - hvor får jeg kjøpt papptallerkner og plastbestikk? og - jeg er så syk at jeg ikke kan vaske opp, hvor får jeg kjøpt papptallerkner og plastbestikk? See? Jeg bare hopper over de fleste innleggene dine, så jeg bryr meg ikke nevneverdig, tenkte jeg bare måtte forklare at det ikke nødvendigvis er antall innlegg som er problemet til enkelte her 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Det er ikke antallet spørsmål Sorry Mac her kommenterer, det er måten de blir stilt på Det er forskjell på - hvor får jeg kjøpt papptallerkner og plastbestikk? og - jeg er så syk at jeg ikke kan vaske opp, hvor får jeg kjøpt papptallerkner og plastbestikk? See? Jeg bare hopper over de fleste innleggene dine, så jeg bryr meg ikke nevneverdig, tenkte jeg bare måtte forklare at det ikke nødvendigvis er antall innlegg som er problemet til enkelte her Jeg forstår selvsagt hva sorry mac mener i det h*n skriver. Men jeg skrev forklaringen til hvorfor jeg trengte det forskjellige, for det er faktisk folk som ikke har fått med seg at jeg er syk. Føler uansett hva jeg gjør er galt! 0 Siter
Gjest MiaMariaa Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Jeg forstår selvsagt hva sorry mac mener i det h*n skriver. Men jeg skrev forklaringen til hvorfor jeg trengte det forskjellige, for det er faktisk folk som ikke har fått med seg at jeg er syk. Føler uansett hva jeg gjør er galt! Jeg tror faktisk at det er svært få som IKKE har fått med seg at du ser syk. 0 Siter
Gjest Sutrekoppen Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Nå har ikke jeg vært så mye inne på DOL den siste uken og sett dine såkalte "syteinnlegg". Men vil med dette si at om det ikke skal være lov å dele sin frustrasjon, bekymring, gleder o.l. her på DOL, så har jeg misforstått, da jeg også har lagt ut "syteinnlegg" når det har vært ting i hverdagen min som har vært tøft. 0 Siter
Gjest kristofffer Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Jeg synes også det har blitt veldig mye av dine innlegg i det siste. For min del er det egentlig mest trist at du ikke har noen andre å spørre. Det er også synd at Doktoronline skal bli et veldig internt forum der mange av innleggene på Åpent forum nærmest er en side i en dagbok eller venneinnlegg. 0 Siter
Gjest kristofffer Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Jeg forstår selvsagt hva sorry mac mener i det h*n skriver. Men jeg skrev forklaringen til hvorfor jeg trengte det forskjellige, for det er faktisk folk som ikke har fått med seg at jeg er syk. Føler uansett hva jeg gjør er galt! Hvorfor er det så viktig for deg at alle her inne vet at du er syk? Det er ikke spesielt interessant for oss andre. Er veldig klar over at man føler seg som det store sentrum i verden når man er syk (jeg også), men man kan kanskje innse at det bare gjelder for en selv! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.