Gjest vurderer å søke Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Er det noen som har tatt dette på Blindern og kunne tenke seg å fortelle litt om hvordan det er. Er det hardt, kan man pendle fra Vestfold? Lærer man noe? Og er det lett å få jobb etterpå? 0 Siter
Gjest lærerstudent med spes. ped 1 Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Jeg kaster meg på: Hva skal man egentlig bruke en master i spes. ped. til? Som lærer holder det lenge med vanlig spes. ped. 0 Siter
Gjest vurderer å søke Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Jeg kaster meg på: Hva skal man egentlig bruke en master i spes. ped. til? Som lærer holder det lenge med vanlig spes. ped. Komme seg ut av skolen og inn i PPT! 0 Siter
calendula Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Komme seg ut av skolen og inn i PPT! Du vil sannsynligvis få langt dårligere lønn i PPT, bare sånn at du vet det. Jeg har 2.avd spesped og ble tilbudt jobb i PPT, men arbeidsvilkårene og lønna gjorde at jeg takket nei. Trives godt i skolen, jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.