Gå til innhold

Hvilke blomster bør jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Jeg skal ha 30 blomster i 30 minivaser (altså en i hver vase). Jeg må helst kjøpe dem idag, og de må holde seg både onsdag og torsdag. Lar det seg gjøre? Og hvilke blomster holder seg lengst? Hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe roser, men finnes det andre blomster som holder seg lengre?aaz

Mary Poppins
Skrevet

Gerbera...?

Ja har tenkt på de også. Men det er vel en ganske mye dyrere løsning? Er nemlig ikke meg personlig som skal ha dette, så jeg må gå utifra en viss budsjett.

Skrevet

Tulipaner? Bare ha dem kjølig til de skal brukes. :)

mariaflyfly
Skrevet

Ja har tenkt på de også. Men det er vel en ganske mye dyrere løsning? Er nemlig ikke meg personlig som skal ha dette, så jeg må gå utifra en viss budsjett.

Det er mye billige tulipaner rundt forbi nå. Og de er gjerne lagra tørt og kaldt, dvs at de ikke har stått i vann. Ha dem kaldt til de skal brukes, og sett de kaldt om natta, så skulle det gå fint. Husk å snitte de rett før du setter dem i kaldt vann. :)

tzatziki1365380058
Skrevet

Men hvis du skulle betalt selv, derimot, så ville budsjettet vært helt ubegrenset?

Jeg pleier egentlig å være mer løssluppen med andres penger enn mine egne, jeg.... :)

Mary Poppins
Skrevet

Det er mye billige tulipaner rundt forbi nå. Og de er gjerne lagra tørt og kaldt, dvs at de ikke har stått i vann. Ha dem kaldt til de skal brukes, og sett de kaldt om natta, så skulle det gå fint. Husk å snitte de rett før du setter dem i kaldt vann. :)

Det var godt du sa for jeg satt akkurat å bekymret meg over at jeg ikke hadde lagt tulipanene i vann, bare satt dem i et kjøleskap. Men da har jeg ikke noe å bekymre meg for likevel da :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Det var godt du sa for jeg satt akkurat å bekymret meg over at jeg ikke hadde lagt tulipanene i vann, bare satt dem i et kjøleskap. Men da har jeg ikke noe å bekymre meg for likevel da :-)

Tulipaner er nydelige! 30 stk i 30 stk vaser! Hørtes ut som en herlig presang eller er det til pynting av bord?

Mary Poppins
Skrevet

Tulipaner er nydelige! 30 stk i 30 stk vaser! Hørtes ut som en herlig presang eller er det til pynting av bord?

Det er til en konferanse + bankett på kvelden. Har bestilt masse masse blomsteroppsatser, men tenkte å ha disse minivasene med tulipaner i, litt rundt omkring :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er til en konferanse + bankett på kvelden. Har bestilt masse masse blomsteroppsatser, men tenkte å ha disse minivasene med tulipaner i, litt rundt omkring :-)

Åh, det blir fint..!

mariaflyfly
Skrevet

Nei, ikke hvis de var lagra slik da du kjøpte dem. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...