Mary Poppins Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Jeg skal ha 30 blomster i 30 minivaser (altså en i hver vase). Jeg må helst kjøpe dem idag, og de må holde seg både onsdag og torsdag. Lar det seg gjøre? Og hvilke blomster holder seg lengst? Hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe roser, men finnes det andre blomster som holder seg lengre?aaz 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Skrevet 6. mars 2007 Gerbera...? Ja har tenkt på de også. Men det er vel en ganske mye dyrere løsning? Er nemlig ikke meg personlig som skal ha dette, så jeg må gå utifra en viss budsjett. 0 Siter
flowy Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Tulipaner? Bare ha dem kjølig til de skal brukes. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Ja har tenkt på de også. Men det er vel en ganske mye dyrere løsning? Er nemlig ikke meg personlig som skal ha dette, så jeg må gå utifra en viss budsjett. Det er mye billige tulipaner rundt forbi nå. Og de er gjerne lagra tørt og kaldt, dvs at de ikke har stått i vann. Ha dem kaldt til de skal brukes, og sett de kaldt om natta, så skulle det gå fint. Husk å snitte de rett før du setter dem i kaldt vann. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Ja har tenkt på de også. Men det er vel en ganske mye dyrere løsning? Er nemlig ikke meg personlig som skal ha dette, så jeg må gå utifra en viss budsjett. Men hvis du skulle betalt selv, derimot, så ville budsjettet vært helt ubegrenset? Jeg pleier egentlig å være mer løssluppen med andres penger enn mine egne, jeg.... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Skrevet 6. mars 2007 Det er mye billige tulipaner rundt forbi nå. Og de er gjerne lagra tørt og kaldt, dvs at de ikke har stått i vann. Ha dem kaldt til de skal brukes, og sett de kaldt om natta, så skulle det gå fint. Husk å snitte de rett før du setter dem i kaldt vann. Det var godt du sa for jeg satt akkurat å bekymret meg over at jeg ikke hadde lagt tulipanene i vann, bare satt dem i et kjøleskap. Men da har jeg ikke noe å bekymre meg for likevel da :-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Det var godt du sa for jeg satt akkurat å bekymret meg over at jeg ikke hadde lagt tulipanene i vann, bare satt dem i et kjøleskap. Men da har jeg ikke noe å bekymre meg for likevel da :-) Tulipaner er nydelige! 30 stk i 30 stk vaser! Hørtes ut som en herlig presang eller er det til pynting av bord? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Skrevet 7. mars 2007 Tulipaner er nydelige! 30 stk i 30 stk vaser! Hørtes ut som en herlig presang eller er det til pynting av bord? Det er til en konferanse + bankett på kvelden. Har bestilt masse masse blomsteroppsatser, men tenkte å ha disse minivasene med tulipaner i, litt rundt omkring :-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Det er til en konferanse + bankett på kvelden. Har bestilt masse masse blomsteroppsatser, men tenkte å ha disse minivasene med tulipaner i, litt rundt omkring :-) Åh, det blir fint..! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Det var godt du sa for jeg satt akkurat å bekymret meg over at jeg ikke hadde lagt tulipanene i vann, bare satt dem i et kjøleskap. Men da har jeg ikke noe å bekymre meg for likevel da :-) Nei, ikke hvis de var lagra slik da du kjøpte dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.