Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest megga
Skrevet

Har tidligere sliti med sjalusi (mange år tilbake i tid), men har kommet meg, noen "flashback" får jeg innimellom dessverre.

Flere fester vi har vært på så er det ei som stadig henger etter mannen min. Jeg har aldri kommentert dette, da jeg stoler på han.

Så var vi på fest, hun henger seg etter han igjen. De danser, det er helt OK, men jo flere danser de tar sammen (kanskje 4) jo større blir klumpen i magen min. Vi er en jentegjeng som går utenfor for å ta en røyk, da møter vi dem (han røyker ikke), jeg kjenner klumpen blir større og større ....

Resten av festen holder jeg litt avstand fra han.

Så kommer vi hjem, han spør om jeg er glad i han (vi har vært gift i 9 år), joda svarer jeg helt rolig, selvfølgelig, men jeg blir så urolig når hun stadig henger seg på han .... han sier at han ikke tenker på henne på den måten, jeg sier at jeg har lagt merke til dette på flere fester .... da blir han sint (alkohol i bildet på begge av oss). Jeg går stille og rolig inn på badet for å ta "kvelds"stellet, da roper han megge etter meg .....

Jeg svarer tusen takk, og sier ikke mer, går å legger meg på gjesterommet. Han legger seg på sofaen i stua.

Etter dette er vi sure på hverandre (ja, skikkelig barnslig oppførsel).

Hvordan hadde du reagert ?

(også postet på Samliv)

Gjest en doler uten nick nå
Skrevet

Megge var STYGT å si!

Når det er sagt: jeg danser ofte med en kompis når vi fester uten at det betyr noe mer.

Gjest megga
Skrevet

Megge var STYGT å si!

Når det er sagt: jeg danser ofte med en kompis når vi fester uten at det betyr noe mer.

Vi danser også på hver vår kant, vi prater med andre osv, jeg forlanger ikke at han skal sitte å holde meg i hånda hele kvelden.

Men det er ett eller annet med denne dama her ..... hun er forferdelig klengete på akkurat min mann ..... det er ikke bare jeg som reagerer på henne ......

Dumt å ta opp sånne ting i fylla, men det skjedde dessverre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...