Gjest Tacomix Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Finnes det noe sunt godteri? Bare må ha sukker om dagen. Eller er det ting jeg heller bør spise som har sukker i seg? Jeg spiser frukt og grønt da! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Du synes ikke det er noe som skurrer nå du ber om tips til sunt sukker? Ville du stilt spørsmål om sunne alternativer til sprit med 40 % alkohol? 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Du synes ikke det er noe som skurrer nå du ber om tips til sunt sukker? Ville du stilt spørsmål om sunne alternativer til sprit med 40 % alkohol? Hehe. Jo, det er noe som skurrer. Derfor jeg skrev dette innlegget da! Vet alt godteri ikke er sunt, derfor oppfordrer jeg dolere til å komme med noe annet enn godteri;) You see? 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Jeg kjøpte gule plommer på butikken i går. Skikkelig snadder. (I dag derimot har jeg kjøpt en kvikklunsj...) 0 Siter
flowy Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Tørket frukt, rosiner og aprikoser? Sjokolade med minst 70% kakao er godt og litt sunt.Yoghurtnøtter er også godt. Ellers er det ikke så mye kalorier i seigmenn og kokosboller. 0 Siter
Gjest sea of love Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Hvis du har lyst på godteri, så spis det! Kroppen vet hva den trenger, og craver du etter snop så er det ok å spise litt-men du trenger jo ikke å overdrive da....... 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Hvis du har lyst på godteri, så spis det! Kroppen vet hva den trenger, og craver du etter snop så er det ok å spise litt-men du trenger jo ikke å overdrive da....... Øh, det stemmer nok ikke... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Hehe. Jo, det er noe som skurrer. Derfor jeg skrev dette innlegget da! Vet alt godteri ikke er sunt, derfor oppfordrer jeg dolere til å komme med noe annet enn godteri;) You see? Ah. Det er du som i følge deg selv i et innlegg under syter så fælt? Jupp. Now I see. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Ah. Det er du som i følge deg selv i et innlegg under syter så fælt? Jupp. Now I see. Nei, det er ikke i følge meg selv at jeg syter. Andre mener tydligvis det. Jeg spør jo bare spm som jeg lurer på sånn at jeg kunne finne ut av litt, finne brikkene som hadde forduftet. Godt å ha deg på dol, du kommer altid med noe bra:) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Hvis du har lyst på godteri, så spis det! Kroppen vet hva den trenger, og craver du etter snop så er det ok å spise litt-men du trenger jo ikke å overdrive da....... Takk for svar:) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Tørket frukt, rosiner og aprikoser? Sjokolade med minst 70% kakao er godt og litt sunt.Yoghurtnøtter er også godt. Ellers er det ikke så mye kalorier i seigmenn og kokosboller. Tusen takk:) Er ikke bra med enda en stor pose godteri tror jeg! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Rosiner er både sunt og søtt... Takk:) Ja, det er godt:) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Jeg kjøpte gule plommer på butikken i går. Skikkelig snadder. (I dag derimot har jeg kjøpt en kvikklunsj...) Det hadde vært godt, men plommer er sikkert ikke vanlig i butikken nå! Håper de har noe eksotisk i butikken da:) Får sende bikkja på butikken;) 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Det hadde vært godt, men plommer er sikkert ikke vanlig i butikken nå! Håper de har noe eksotisk i butikken da:) Får sende bikkja på butikken;) Jeg fant plommene mine på Rimi faktisk. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Jeg fant plommene mine på Rimi faktisk. Ok, kanskje de har det hos meg også! 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Det hadde vært godt, men plommer er sikkert ikke vanlig i butikken nå! Håper de har noe eksotisk i butikken da:) Får sende bikkja på butikken;) Kjøpte plommer på rimi i går jeg også, men de jeg kjøpte var blå. De var gode. I tillegg er det godt med stenfrie druer, eller kanskje fersk ananas. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Kjøpte plommer på rimi i går jeg også, men de jeg kjøpte var blå. De var gode. I tillegg er det godt med stenfrie druer, eller kanskje fersk ananas. Takk for svaret! Bare må ha sukker, men ikke bra å spise mer godteri, så det er godt å få tips til noe annet:) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Kiwi er sunt og godt, og så hjelper det mot søtsug. Prøv det. Jeg spiser kiwi så godt som hver dag, og søtsuget mitt er så godt som borte. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Kiwi er sunt og godt, og så hjelper det mot søtsug. Prøv det. Jeg spiser kiwi så godt som hver dag, og søtsuget mitt er så godt som borte. Tusen takk for det! Da kjøper jeg noen kiwi hvertfall! Godt å kunne høre med dere hva som er bra:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.