Gjest Tacomix Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Det handler nettopp om dol osv. http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=168839 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Lol Det kom opp et bilde av et truseinnlegg hos meg når jeg trykket på linken 0 Siter
Peachy Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Fuktige truseinnlegg er nok et stort problem på dol, ja. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Hm, ikke den typen truseinnlegg jeg bruker. Hehe. 0 Siter
double Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Ja, jeg kjenner meg igjen. Like tomt som i hodet mitt 0 Siter
keinstein Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 jah, for der sto jo så mye..... En elektronisk blindgate. 0 Siter
keinstein Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 ooOOoo... En gate hvor man trener førerhunder. 0 Siter
forgiven Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 En gate hvor man trener førerhunder. hahaha... du får meg til å le... 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Det har vel lite sammenheng med dol. Det der snakker om at legen har elektroniske tjenester som et tillegg til de vanlige fastlege-tjenestene, dol blir jo helt omvendt. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Det har vel lite sammenheng med dol. Det der snakker om at legen har elektroniske tjenester som et tillegg til de vanlige fastlege-tjenestene, dol blir jo helt omvendt. Nei, det handler ikke sånn sett om dol, men litt siden vi har leger her. Måtte bare høre ute hos dere, selv vet jeg ikke om jeg bruker elektronisk mer enn vanlig lege. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Som Åsemor skriver, artikkelen har ikke noe med dol å gjøre. Den handler om at folk ønsker å kunne kommunisere med fastlegen sin via nettet. Jeg har flere ganger bedt om å få emailadressen til fastlegen min, men han har ikke nettilgang på jobben, utrolig nok! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Ja, jeg kjenner meg igjen. Like tomt som i hodet mitt Ja, samme her:) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Hm, ikke den typen truseinnlegg jeg bruker. Hehe. hehe 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Som Åsemor skriver, artikkelen har ikke noe med dol å gjøre. Den handler om at folk ønsker å kunne kommunisere med fastlegen sin via nettet. Jeg har flere ganger bedt om å få emailadressen til fastlegen min, men han har ikke nettilgang på jobben, utrolig nok! Nei, sånn sett handler det ikke om dol, men vi har leger å da tenkte jeg om vi bruker disse legene mer enn å gå til fastlegen, jeg tenker litt videre. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Fuktige truseinnlegg er nok et stort problem på dol, ja. ja, enig:) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Lol Det kom opp et bilde av et truseinnlegg hos meg når jeg trykket på linken hehe:) 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Nei, det handler ikke sånn sett om dol, men litt siden vi har leger her. Måtte bare høre ute hos dere, selv vet jeg ikke om jeg bruker elektronisk mer enn vanlig lege. Jeg må ærlig innrømme at jeg har stusset veldig over at det ikke går an å maile timebestilling til legen. Hva kan være problematisk med det, liksom? Det står også "legenes kamp om pasientene" eller noe sånt. Ja, særlig. Hvor er det tilfelle at legene må krangle om å få pasienter da? I min by er det under 20 ledige plasser på fastlegelister akkurat nå, og alle disse er lenger vekk i min kommune enn om jeg skulle dratt til nabokommunen. Min egen fastlege har sluttet som lege, så når jeg bestiller time er det tilfeldig hvilken lege jeg havner hos på legesenteret. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.