Gjest Ulvinnen Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Gjør ikke noe for meg å fortelle hvilket kjønn jeg er, kommer snart nok frem uansett det...Men jeg må nok beklage, og si at jeg nok ikke får rettet opp noe av kjønnsskjevheten her på forumet, er en hunn jeg... Det var vel å håpe på for mye ;-) Uansett, det er så mange hyggelige doljenter her, at vi takler en til! 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Hei! Fint med nye brukere som hilser! Gøy med nye her da 0 Siter
forgiven Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 :-) Jeg la merke til deg første gang i gratulasjonstråden til Gyda. Hadde du hatt dette nicket lenge da? Nei, bare noen dager... var Nyah_lita84 før...... 0 Siter
forgiven Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 [quote name=Angelica )' timestamp='1173193564' post='3559080] Det har ikke jeg sett. Men har vel uansett en anelse om hvem du er tidligere Nyah_lita84 ja.... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Nei, bare noen dager... var Nyah_lita84 før...... Beklager å si det, men det nicket har jeg ikke tenkt over. "Forgiven" er et enklere nick å huske enn det du hadde før, så sånn var det et godt bytte. 0 Siter
forgiven Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Beklager å si det, men det nicket har jeg ikke tenkt over. "Forgiven" er et enklere nick å huske enn det du hadde før, så sånn var det et godt bytte. =) fint å høre... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.