Gå til innhold

Synes politiet prioriterer godt

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

http://tinyurl.com/2oghwd

Dette er ikke første gangen de i løpet av kort tid har gått til storaksjon på mer eller mindre private pokerlag. Sist gang fant de vel noe sånt som et par tusen kroner i leiligheten de aksjonerte mot.

Men innbrudd har de ikke tid til. Voldsanmeldelser blir stort sett henlagt. Voldteksanmeldelser blir muligens prioritert akkurat nå, men det er nok bare på grunn av medieoppmersomheten.

For en forbanna gjeng med bønner!

Skrevet

Å herrejemini. Snakk om god prioritering, ja.

Var det tomatbønner de var?

Skrevet

Har aldri hørt om en gjeng med bønner(nam!) jeg. Bønder, derimot.

Enig i resten av innholdet...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ok, da, begge to, dessuten gikk de ikke til aksjon av et pokerlag, men mot, sånn hvis dere vil ta meg skikkelig. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Bønner eller bønder ?

Same shit.

Men det skulle stå bønder.

Skrevet

Ok, da, begge to, dessuten gikk de ikke til aksjon av et pokerlag, men mot, sånn hvis dere vil ta meg skikkelig. :)

Ta deg skikkelig? Er du så nøden altså? *gisp*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ta deg skikkelig? Er du så nøden altså? *gisp*

Nei, ikke så veldig nøden, men hvis dere vil ta meg, du og Lotte - hvem nå hun er, så er jeg ikke mer vrien enn at jeg gladelig gjør en innsats.

Jeg liker å tilfredstille medmennesker.

Skrevet

Nei, ikke så veldig nøden, men hvis dere vil ta meg, du og Lotte - hvem nå hun er, så er jeg ikke mer vrien enn at jeg gladelig gjør en innsats.

Jeg liker å tilfredstille medmennesker.

Det er bra. Nå gjelder det bare å høre om Lotte er med.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er bra. Nå gjelder det bare å høre om Lotte er med.

Hvem er Lotte? Hun virker for husvant til å være ny.

Skrevet

Hvem er Lotte? Hun virker for husvant til å være ny.

Jeg har en mistanke, men er ikke helt sikker.

Skrevet

Jeg tror det var aftenbønner.

Skrevet

Jeg tror det var aftenbønner.

Åja, jeg driver ikke med slikt.

Skrevet

Man må da prioritere det som er alvorlig kriminalitet mot samfunnet, det forstår vel alle? :/

Det er helt uforståelig, men kanskje politiet rett og slett bare har gitt opp innbrudd og voldtekter osv (med unntak av siste tidens mediafokus som du sier). Rett og slett fordi det er så store volum av innbrudd, voldtekter og en del annen type kriminalitet, slik at de ikke ser noen effekt av å ta de som står bak?

Tror de rett og slett har gitt opp...

Mrs. Wallace
Skrevet

Ja, jeg er utrolig takknemlig for at politiet sørger for å fange sånne hardbarkede kriminelle som virkelig er en trussel mot vanlige folks rettsfølelse og alminnelige trygghet.

Djises.

Jeg kjenner til den pokerklubben der. Det handler om folk som liker å spille poker, for spillets skyld. Ikke akkurat noen mafiagjeng som styrer sin lyssky virksomhet derfra.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, jeg er utrolig takknemlig for at politiet sørger for å fange sånne hardbarkede kriminelle som virkelig er en trussel mot vanlige folks rettsfølelse og alminnelige trygghet.

Djises.

Jeg kjenner til den pokerklubben der. Det handler om folk som liker å spille poker, for spillets skyld. Ikke akkurat noen mafiagjeng som styrer sin lyssky virksomhet derfra.

99,99 % av alle pokerklubber der ute er i disse pokertider venner og venners venner, som samles en kveld, slenger 100-500 kroner på potten og pjatter mens de koser seg sammen over et artig spill.

Og disse blir det faen meg brukt ressurser på å arrestere.

Det er imponerende.

Mrs. Wallace
Skrevet

99,99 % av alle pokerklubber der ute er i disse pokertider venner og venners venner, som samles en kveld, slenger 100-500 kroner på potten og pjatter mens de koser seg sammen over et artig spill.

Det er imponerende.

Fortsetter dette, ryker snart hele bekjentskapskretsen min inn.

Skrevet

Det er imponerende.

Prinsippet med å statuere eksempler er gammelt og uhyggelig primitivt.

I Saudi-Arabia hugger de armer og bein av folk. Ja - pokerspill er forbudt. Jeg vet ikke hva de gjør med gamblere, men det er sikkert ikke noe hyggelig.

Vet ikke om det er noe jeg innbiller meg, men det ser ut som flere og flere kriminelle går fri for å gå løs på oss, mens cowboyene leker lekene sine.

Tro meg: ikke noe er så spennende som storming av forbryterreir. Særlig når det blir funnet håndgranater og maskinpistoler. I et hus på Skedsmo var det et regelrett arsenal, privat fengsel og torturkammer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...