Gjest flytte hjep Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Må flytte i forbindelse med attføringsopplegg. Det står at jeg får dekt flytteutgifter. Vet noen hva dette innebærer? tenker på om det er en maksimumgrense eller? Jeg kan feks ikke bære/løfte. Blir det dekket av attføring ved at flyttebyrået bærer tingene mine? 0 Siter
Hekta Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Da jeg måtte flytte for å gjennomføre handlingsålanen fikk jeg beskjed om å hente inn tre anbud. Det billigste alternativet fikk jeg dekket. Flyttefolkene pleier vel å bære tingene...? 0 Siter
tiliti Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Da jeg flyttet tvers over landet ble det dekket nesten 19 000 kr. Jeg har ikke hørt om noen øvre grense, men man skal vel Flyttefolka tok all bæring ut og inn, jeg kan ikke løfte tungt. Det var aldri noe spørsmål fra aetat om at vi skulle bære selv. Innhentet anbud fra 2-3 firma, så godkjente aetat det laveste. Har aldri hørt om noen øvre grense, men skal ikke garantere at det ikke finnes. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.