Gå til innhold

Har innvilget attføring og får dekt flytting, hvordan gå frem?

Anbefalte innlegg

Gjest flytte hjep
Skrevet

Må flytte i forbindelse med attføringsopplegg. Det står at jeg får dekt flytteutgifter. Vet noen hva dette innebærer? tenker på om det er en maksimumgrense eller? Jeg kan feks ikke bære/løfte. Blir det dekket av attføring ved at flyttebyrået bærer tingene mine?

Skrevet

Da jeg måtte flytte for å gjennomføre handlingsålanen fikk jeg beskjed om å hente inn tre anbud. Det billigste alternativet fikk jeg dekket. Flyttefolkene pleier vel å bære tingene...?

Skrevet

Da jeg flyttet tvers over landet ble det dekket nesten 19 000 kr. Jeg har ikke hørt om noen øvre grense, men man skal vel

Flyttefolka tok all bæring ut og inn, jeg kan ikke løfte tungt. Det var aldri noe spørsmål fra aetat om at vi skulle bære selv.

Innhentet anbud fra 2-3 firma, så godkjente aetat det laveste.

Har aldri hørt om noen øvre grense, men skal ikke garantere at det ikke finnes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...