Gjest PUK kode Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Mobiltelefonen min er død, og det er min feil. Jeg tastet inn feil PIN kode 3 ganger. Talentløst - JA jeg vet det... Men hva gjør jeg nå? PUK koden min kan jeg ikke finne noe sted, har vel kommet bort i flytting ... Argh!! Råd? 0 Siter
Nellie Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Ta kontakt med teleleverandøren din, du vil trenge nummeret på SIM-kortet når du prater med dem. 0 Siter
Gjest PUK kode Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Ta kontakt med teleleverandøren din, du vil trenge nummeret på SIM-kortet når du prater med dem. Det er kontantkort. Fra Telenor. Da ringer jeg telenor?? 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Det er kontantkort. Fra Telenor. Da ringer jeg telenor?? Bingo. 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Ring telefon abbonnemanget ditt? Man kan ikke ringe fra eller ringe til telefonabonnementet sitt når man ikke får kommet seg inn vet du. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Man kan ikke ringe fra eller ringe til telefonabonnementet sitt når man ikke får kommet seg inn vet du. Tenkte personen hadde fast telefon. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Man kan ikke ringe fra eller ringe til telefonabonnementet sitt når man ikke får kommet seg inn vet du. Godt poeng Jeg glemte telefonen min på fest en gang, så jeg sendte et par mailer med han som hadde festen, og sa at jeg kom til å stikke innom i løpet av dagen for å hente den. "Det er i orden, du kan jo ringe først og høre om jeg er hjemme!", sa han. Det er ikke alltid man tenker like langt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.