Gå til innhold

Mobi - PUK kode

Anbefalte innlegg

Gjest PUK kode
Skrevet

Mobiltelefonen min er død, og det er min feil. Jeg tastet inn feil PIN kode 3 ganger. Talentløst - JA jeg vet det...

Men hva gjør jeg nå? PUK koden min kan jeg ikke finne noe sted, har vel kommet bort i flytting :(... Argh!!

Råd?

Skrevet

Ta kontakt med teleleverandøren din, du vil trenge nummeret på SIM-kortet når du prater med dem.

Gjest PUK kode
Skrevet

Ta kontakt med teleleverandøren din, du vil trenge nummeret på SIM-kortet når du prater med dem.

Det er kontantkort. Fra Telenor. Da ringer jeg telenor??

Skrevet

Det er kontantkort. Fra Telenor. Da ringer jeg telenor??

Bingo.

Skrevet

Ring telefon abbonnemanget ditt?

Man kan ikke ringe fra eller ringe til telefonabonnementet sitt når man ikke får kommet seg inn vet du. ;)

Skrevet

Man kan ikke ringe fra eller ringe til telefonabonnementet sitt når man ikke får kommet seg inn vet du. ;)

Tenkte personen hadde fast telefon.

Caloni Makaroni
Skrevet

Godt poeng ;) Jeg glemte telefonen min på fest en gang, så jeg sendte et par mailer med han som hadde festen, og sa at jeg kom til å stikke innom i løpet av dagen for å hente den.

"Det er i orden, du kan jo ringe først og høre om jeg er hjemme!", sa han. Det er ikke alltid man tenker like langt ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...