Gjest zakkoo Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 mer bær, mindre sukker, markedsfører de seg jo med. Men stemmer det at det er mer bær? Jeg tror gjerne det er mindre sukker, men at det er erstattet med søtningsstoffer og ikke mer bær. 0 Siter
Qwerty2 Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 mere klumper, da de ikke gidder å røre det ut så mye:) hehe 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Jeg liker ikke store klumper i syltetøyet. Minner meg om bæsj! 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Jeg liker ikke store klumper i syltetøyet. Minner meg om bæsj! Æsj, så kvalmt å si noe sånn om mat andre pleier å spise. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Jeg liker ikke store klumper i syltetøyet. Minner meg om bæsj! Klumpene, det er det som er bær. 0 Siter
meg__123! Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Jeg liker ikke store klumper i syltetøyet. Minner meg om bæsj! minner det deg om det? har jeg hørt det og 0 Siter
morsan Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Jeg liker ikke store klumper i syltetøyet. Minner meg om bæsj! Ettersom du har erfaring nok til å foreta denne formen for sammenligning, antar jeg at du kunne hatt nytte av å prøve en hemorroide-krem;-) 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Ettersom du har erfaring nok til å foreta denne formen for sammenligning, antar jeg at du kunne hatt nytte av å prøve en hemorroide-krem;-) Hemorroide-krem? I syltetøyet da tenker du på? 0 Siter
morsan Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Hemorroide-krem? I syltetøyet da tenker du på? ettersom du sammenligner RØDE klumper med bæsj! ;-) 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 ettersom du sammenligner RØDE klumper med bæsj! ;-) *fnis* 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Ettersom du har erfaring nok til å foreta denne formen for sammenligning, antar jeg at du kunne hatt nytte av å prøve en hemorroide-krem;-) *huffda!* 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Jeg liker ikke store klumper i syltetøyet. Minner meg om bæsj! Lettsyltetøyet fra Nora minner meg da ikke mye om bæsj. 0 Siter
Speak Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Det skal stå på alle syltetøyglass hvor mye bær det er i, så det er bare å lese. Og det stemmer i hvertfall der jeg har lest på innholdsfortegnelsen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.