Gå til innhold

Jeg synes mange av dere er så raske..

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai
Skrevet

"Godt mulig at det bare er jeg som har dårlig trollnese, og at jeg generellt er på jordet, men jeg synes det er lite trivelig, og at det får DOL til å virke utrivelig og lite vennlig (Og det er jo feil!:-))"

Nei, jeg har også en lite utviklet trollnese. Ikke henger jeg meg opp i skrivemåter og hvem som skriver hva eller hvordan heller. Til det har jeg for mye annet å ta meg til.

100% enig i innlegget ditt, laguna!

• Svar 129
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

20

• Angelica :o)

13

• Hatsumomo

12

• NeaNoor

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men om vi lå med feber, da hadde vi ligget i senga - knapt klart å løfte en finger.

Og enda mindre skrevet innlegg på dol og svart hver eneste person som svarte.

Slik har jeg det når jeg har feber ihvertfall.

Det kan sikkert variere hvor mye man orker. Vi vet jo ikke hvor høy feber hun har. Noen halvligger jo også med laptopen i fanget.

Skrevet

Jeg tror hun spør om snop fordi hun ligger og tenker på mye rart. Og hun skal jo ikke ligge syk resten av livet.

Jeg kunne godt ha funnet på å lufte noe om trening selv om jeg lå i feber.

Joda, muligens. Får håpe du har rett da.

Skrevet

Man trenger ikke å henge på dol i sju lange og sju breie, for å legge merke til merkelige innlegg.

Angelica :o)
Skrevet

Det kan sikkert variere hvor mye man orker. Vi vet jo ikke hvor høy feber hun har. Noen halvligger jo også med laptopen i fanget.

Hun er redd for å dø. Hvor mye tid bruker man på dol, da?

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173206789' post='3559328]

Godt skrevet!

:-)

Skrevet

Hva slags grunn har man til å være så jævlig paranoid, når folk f.eks bare skriver et COLA-INNLEGG!! Gudamegen, det blir jo bare patetisk.

Skrevet

Men dama høres jo ut som hun er døden nær i flere innlegg. Lungebetennelse, klarer ikke å ta til seg mat og drikke, lurer på om hun bør bli innlagt, store pusteproblemer osv osv.

Sitter man på dol og skriver ived da?

Svært lite sannsynlig...

DA ligger man godt begravet i senga og prøver å sove.

Skrevet

Nå blandet jeg meg inn i den Tacomix-tråden. Men er enig i at mange er for raske til å rope "Troll!".

Personlig bryr jeg meg ikke så voldsomt. Jeg svarer gjerne ukjente nick, så lenge problemstillingen virker reel. Men ting som "Svigerfamilien min snakker ikke med meg fordi jeg har stor mage" eller "i dag skal jeg møte mannen med rose i kjeften og servere stua tyttebær", ser jeg på som åpenlyse tulle-/trolltråder.

Men denne Tacomix... Jeg synes bare det skurrer, og da må man nesten få spørre om det faktisk er slik. For jeg har lagt merke til at flere her har blitt godt kjent med dette vesenet, og flere mailer visstnok med denne personen. Det var jo tidligere en tråd her der det kom frem at flere hadde mailet og snakket med en som kalte seg IngenLurerDenneGutten (tror det var det?). Disse hadde fortalt ILDG mye personlig, som h*n senere hadde misbrukt. Og slikt synes jeg er synd. Nå kan man kanskje si at man ikke skal stole på hvem som helst, men synd er det uansett.

Så når Tacomix først spør om snop uten for mye sukker, for så, veldig kort tid senere, tror h*n er døden nær pga. mangel på mat og drikke, begynner man naturligvis å lure. For all del, denne personen har ikke vært frekk eller slem på noen måte, men jeg synes bare det er synd om h*n er noen annen enn den h*n utgir seg for å være, og at flere dermed kan brenne seg kraftig på det, i likhet med episodene med IngenLurerDenneGutten.

What? Jeg har mailet med ILDG jo... Hm.. Alt man ikke får med seg.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173207335' post='3559352]

Hun er redd for å dø. Hvor mye tid bruker man på dol, da?

Hadde jeg bodd alene og vært skikkelig syk hadde jeg antagelig brukt ALL min tid på å snakke med folk på nett og få litt sympati derfra.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg tror hun spør om snop fordi hun ligger og tenker på mye rart. Og hun skal jo ikke ligge syk resten av livet.

Jeg kunne godt ha funnet på å lufte noe om trening selv om jeg lå i feber.

"Jeg kunne godt ha funnet på å lufte noe om trening selv om jeg lå i feber."

Har jeg feber er jeg så utslitt at jeg bruker all energi på å komme meg til og fra do når jeg blir nøden. Ellers pleier det være fint lite mer enn det jeg må som jeg klarer når feberen raser. Å bruke en datamaskin er nok ikke av de tingene jeg ville greid, langt mindre tenke på om det finnes sunt snop.

Skrevet

Joda, muligens. Får håpe du har rett da.

Det er uansett mye verre om hun utsettes for urettmessig mistenkeliggjøring enn det motsatte.

Skulle det vise seg at jeg tar feil,og hun bløffer, er det vel ingen andre som har lidd overlast?

Derfor bør man ikke ta noen sjanser når man beskylder folk for ting. Da bør man være rimelig bombesikker.

Skrevet

What? Jeg har mailet med ILDG jo... Hm.. Alt man ikke får med seg.

Jeg har ikke mailet med han, men har ikke fått med meg at det skulle være noe slikt lureri der.

Gjest togli
Skrevet

Enig med deg!

Det har ikke engang falt meg inn å tro at Tacomix er et "troll". Hadde jeg vært et "troll" skulle jeg jammen ha laget andre typer tråder enn det hun har gjort.

Må innrømme at jeg nok er ganske naiv hva "troll" angår, men denne gangen her skjønner jeg ikke at noen i det hele tatt tenker den tanken ;-)

Skrevet

Det er uansett mye verre om hun utsettes for urettmessig mistenkeliggjøring enn det motsatte.

Skulle det vise seg at jeg tar feil,og hun bløffer, er det vel ingen andre som har lidd overlast?

Derfor bør man ikke ta noen sjanser når man beskylder folk for ting. Da bør man være rimelig bombesikker.

"Skulle det vise seg at jeg tar feil,og hun bløffer, er det vel ingen andre som har lidd overlast?"

Nja, hva med de som har mailet med henne/han? Ikke noe særlig å oppleve at alt bare har vært oppspinn.

Men jeg er enig i at det i mange tråder ropes "Troll" for fort, men samtidig synes jeg man må få lov til å undres/spørre om man mistenker det.

Skrevet

"Jeg kunne godt ha funnet på å lufte noe om trening selv om jeg lå i feber."

Har jeg feber er jeg så utslitt at jeg bruker all energi på å komme meg til og fra do når jeg blir nøden. Ellers pleier det være fint lite mer enn det jeg må som jeg klarer når feberen raser. Å bruke en datamaskin er nok ikke av de tingene jeg ville greid, langt mindre tenke på om det finnes sunt snop.

Deg om det, men den argumentasjonen holder ikke som bevis for at hun bløffer.

Og jeg skjønner ikke at du tar sjansen på å såre noen med slike spekulasjoner.

For det er ille nok å være syk, om man ikke skal bli mistrodd i tillegg.

Angelica :o)
Skrevet

Hadde jeg bodd alene og vært skikkelig syk hadde jeg antagelig brukt ALL min tid på å snakke med folk på nett og få litt sympati derfra.

Hvis jeg trodde jeg skulle dø så hadde jeg heller ringt en lege.

Gjest togli
Skrevet

Men om vi lå med feber, da hadde vi ligget i senga - knapt klart å løfte en finger.

Og enda mindre skrevet innlegg på dol og svart hver eneste person som svarte.

Slik har jeg det når jeg har feber ihvertfall.

Da skulle du ha sett minstemor her i huset. Hun har spydd 17 ganger (at jeg gidder å telle;-)) siden i natt. Når hun ikke fordriver tiden med å spy, så hopper hun rundt og tøyser og ler...

Jeg kan fint komme på å vaske huset når jeg har 39 i feber ;-)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173207754' post='3559375]

Hvis jeg trodde jeg skulle dø så hadde jeg heller ringt en lege.

Ja, eller ringt kjente.

Skrevet

Men dama høres jo ut som hun er døden nær i flere innlegg. Lungebetennelse, klarer ikke å ta til seg mat og drikke, lurer på om hun bør bli innlagt, store pusteproblemer osv osv.

Sitter man på dol og skriver ived da?

Svært lite sannsynlig...

DA ligger man godt begravet i senga og prøver å sove.

"Men dama høres jo ut som hun er døden nær i flere innlegg. Lungebetennelse, klarer ikke å ta til seg mat og drikke, lurer på om hun bør bli innlagt, store pusteproblemer osv osv.

Sitter man på dol og skriver ived da? "

Jeg har hatt lungebetennelse én gang, og da var jeg utrolig kortpustet! Etter å ha stelt meg om morgenen, måtte jeg hvile før jeg orket å ta meg en brødskive. Senere tuslet jeg ut til postkassa for å hente avisa, og da måtte jeg ligge på sofaen og hive etter pusten noen minutter før jeg orket å lese den.

Men når jeg først var installert på sofaen med kaffe på termos, drikkeflaske, lesestoff og mat innen rekkevidde, OG hadde fått igjen pusten, så hadde jeg det egentlig veldig bra. Nesten så jeg glemte at jeg var syk (frem til neste gang jeg skulle på do...)

Så dersom jeg den gangen hadde hatt laptop og trådløst nettverk kunne jeg glatt ha surfet i timesvis uten problemer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...