Gå til innhold

Jeg synes mange av dere er så raske..

Anbefalte innlegg

Angelica :o)
Skrevet

ILDG var vel ingen ondsinnet troller? Jeg mailet også litt med ham i sin tid, men fortalte ham aldri noe personlig. Derimot fikk jeg lenker til hans private hjemmesider (altså med bilder av familien og sånt, ikke noe snusk!) og fikk overhode ikke inntrykk av at han var noen drittsekk.

Husker han gjorde ett eller annet mot Amber ja, men var ikke det mest for moro? Det var forøvrig jeg som klarte å avsløre overfor henne hvem det var.

For moro å nærmest oute en person her inne?

Gå til angrep på personer her?

Skrive forbokstaver til familien til dolere?

:S

• Svar 129
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

20

• Angelica :o)

13

• Hatsumomo

12

• NeaNoor

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hun ligger vel antakelig og tenker på en god del ting, og så spør hun om det hun tenker på.

Hvis hun ikke har noen til å handle for seg, er hun vel også nødt til å gå i butikken før eller siden. Hun er vel i så fall ikke den første i historien som har stavret seg til butikken med feber.

Ja, hun skal på Nille å kjøpe papptallerkener ;)

Skrevet

ILDG var vel ingen ondsinnet troller? Jeg mailet også litt med ham i sin tid, men fortalte ham aldri noe personlig. Derimot fikk jeg lenker til hans private hjemmesider (altså med bilder av familien og sånt, ikke noe snusk!) og fikk overhode ikke inntrykk av at han var noen drittsekk.

Husker han gjorde ett eller annet mot Amber ja, men var ikke det mest for moro? Det var forøvrig jeg som klarte å avsløre overfor henne hvem det var.

Ikke vet jeg. Nå husker jeg ikke mye av tråden, annet enn at amber og en annen sa at de nærmest hadde blitt forfulgt av ham her og at han hadde skrevet ting om dem (under et annet nick), som gjorde de veldig lett gjenkjennelige for folk som evt. visste hvem de var utenom DOL.

Skrevet

I forhold til gubben iallefall ;-)

Men har jeg spysjuka er jeg halvdau!

Hehe, hvem er ikke det. Ikke så lett å fyke rundt med støvsugeren om det renner i begge ender ;)

Men det skal ikke så mye til før jeg ligger strak å sofaen da, så noe DOL hadde jeg ikke orket ihvertfall.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173208426' post='3559409]

For moro å nærmest oute en person her inne?

Gå til angrep på personer her?

Skrive forbokstaver til familien til dolere?

:S

Som sagt så husker ikke så nøye saken, men dersom det var sånn så er det helt klart å gå over streken.

Skrevet

Tøysekopp. Troll? Kattepus? *mistenksom*

*Mjaaaau*

Skrevet

Ikke vet jeg. Nå husker jeg ikke mye av tråden, annet enn at amber og en annen sa at de nærmest hadde blitt forfulgt av ham her og at han hadde skrevet ting om dem (under et annet nick), som gjorde de veldig lett gjenkjennelige for folk som evt. visste hvem de var utenom DOL.

Å oute noen er helt forkastelig, selvfølgelig.

Skrevet

Jeg mener som deg.Jeg vil gjerne tro på folk og lever bra med det utgangspunktet.Tar jeg feil av noen her inne, er ingen stor skade skjedd.

Skrevet

Som sagt så husker ikke så nøye saken, men dersom det var sånn så er det helt klart å gå over streken.

Jeg kjenner saken godt :)

Skrevet

Mye mulig du har rett.

Jeg har da aldri vært frekk med Tacomix på noen som helst måte, men jeg mener det bør være lov og undres, bare det blir gjort på en ok måte.

Tanker er tollfrie. Du kan undres så mye du vil, men du er vel ike nødt til å skrive at du undres? Ville du likt å bli mistrodd selv, særlig i en situasjon hvor du er syk, redd og ensom?

Skrevet

Hvis hun hadde skrevet på psykiatriforumet, ville vel ingen ha stusset på det. Og det er da ikke så rart at hun søker til et helsenettsted hvis hun ikke har noen gode venner rundt seg som kan hjelpe?

Fine svar fra deg, Babette, jer er sà enig med deg!

Skrevet

Hehe, hvem er ikke det. Ikke så lett å fyke rundt med støvsugeren om det renner i begge ender ;)

Men det skal ikke så mye til før jeg ligger strak å sofaen da, så noe DOL hadde jeg ikke orket ihvertfall.

"Men det skal ikke så mye til før jeg ligger strak å sofaen da, så noe DOL hadde jeg ikke orket ihvertfall."

Jeg ligger strak ut på sofaen på dol hver dag jeg. ;)

Skrevet

Nå har jeg lest den tråden du vier til, og jeg må si at jeg kjenner igjen en del av tankene og symptomene fra da jeg hadde mycoplasma for ørten år siden.

Jeg hadde det kjemoefint når jeg var vel installert på sofaen med mat og drikke og lesestoff, og følte meg i fin form.

En liten tur på do kunne imidlertid gjøre at jeg heiv etter pusten og nesten ikke orket å tenke en gang den første halvtimen etterpå - det var som om noen satt på brystkassa mi!! :-(

Formen var ofte bra på dagtid, men om kvelden var jeg ofte sliten og svimmel og følte meg veldig dårlig, også når jeg tok det med ro.

Heldigvis hadde jeg en samboer som kunne handle for meg. *S*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det tar litt av til tider. Halvparten av innleggene er skrevet av troll, en tredjedel av innleggene er diskusjoner om trolling, nok en tredjedel av innleggene går på at folk må få skrive hva de vil uansett om de blir til stein når sola står opp, og den siste tredjedelen maser om sjalusi inne på samliv.

Til slutt har vi Keinstein som jabber forvirret rundt meg seg sjøl og som ingen forstår hva snakker om.

Skrevet

Det tar litt av til tider. Halvparten av innleggene er skrevet av troll, en tredjedel av innleggene er diskusjoner om trolling, nok en tredjedel av innleggene går på at folk må få skrive hva de vil uansett om de blir til stein når sola står opp, og den siste tredjedelen maser om sjalusi inne på samliv.

Til slutt har vi Keinstein som jabber forvirret rundt meg seg sjøl og som ingen forstår hva snakker om.

*ler*

Skrevet

Du har sannsynligvis rett i dine antakelser om henne. Men det blir jo ikke noe bedre for henne om hun terger på seg DOL da?

Om man vil bli likt og føle seg mindre ensom, så driver man ikke å harselerer med en hel haug med folk, gang på gang, blir tatt på det gang på gang, og skryter av å ha lurt hele gjengen.

Man blir raskt meget upopulær av slikt, og hva er da poenget?

Skjønner personen sliter, men da bør vel man kanskje gjøre det litt lettere for seg selv, f.eks her?

Ellers virker det som bare tidsfordriv på andres bekostning for å få utløp for ingenting annet enn kjedsomhet.

Bedre for henne, nei.Hun angrer sannsynligvis på at hun i det hele tatt har stukket fram nesa her.

Dessuten kan du ikke forutsette at folk er så gjennomtenkte i forhold til et og alt. Hun er sannsynligvis impulsiv, og har overhodet ikke vært klar over hvor mange som sitter klar til å hakke hodet av henne.

Skrevet

Fine svar fra deg, Babette, jer er sà enig med deg!

Takk, det er hyggelig å høre!

Skrevet

Bedre for henne, nei.Hun angrer sannsynligvis på at hun i det hele tatt har stukket fram nesa her.

Dessuten kan du ikke forutsette at folk er så gjennomtenkte i forhold til et og alt. Hun er sannsynligvis impulsiv, og har overhodet ikke vært klar over hvor mange som sitter klar til å hakke hodet av henne.

Men dette har jo vart lenge.

Hun er jo klar over hva folk mener om dette, det er jo ikke første gang det blir skrevet hva man mener om katta her.

Skrevet

Men dette har jo vart lenge.

Hun er jo klar over hva folk mener om dette, det er jo ikke første gang det blir skrevet hva man mener om katta her.

Nå skjønner jeg ikke hva du mener.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...