Gå til innhold

Jeg synes mange av dere er så raske..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får legge meg de ordene på sinnet, så kanskje jeg lar være å irritere meg neste gang katta lurer meg.

Jeg har gått i baret såpass mange ganger at jeg begynner å kjenne lusa på gangen :P

Flink ulv. Du får et ekstra lam til middag i dag.

• Svar 129
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

20

• Angelica :o)

13

• Hatsumomo

12

• NeaNoor

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

ehh jeg er litt ny på dette stedet jeg...hva er "troll" og va er "katta"...ble helt forvirret....

Oj, hvordan skal jeg forklare dette uten å få tusen rettelser...

Troll er når noen gjør fant på et forum. Gir seg ut for å være andre enn de er, bruker mer enn et nick og later som om de er ulike personer, dikter opp historier, osv. Tror jeg...

Katta, eller "en liten kattepus", var en som ble utestengt fra forumet fordi hun gjorde mye av dette. Hun opererte b.a. under veldig mange ulike nick.

Noen ganger er det vanskelig å vite om den man snakker med er seriøs, og den h*n gir seg ut for å være. Så handler denne diskusjonen om det er så nøye.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Flink ulv. Du får et ekstra lam til middag i dag.

Takk, det er en stor ære å få godord fra deg :-)

Angelica :o)
Skrevet

Oj, hvordan skal jeg forklare dette uten å få tusen rettelser...

Troll er når noen gjør fant på et forum. Gir seg ut for å være andre enn de er, bruker mer enn et nick og later som om de er ulike personer, dikter opp historier, osv. Tror jeg...

Katta, eller "en liten kattepus", var en som ble utestengt fra forumet fordi hun gjorde mye av dette. Hun opererte b.a. under veldig mange ulike nick.

Noen ganger er det vanskelig å vite om den man snakker med er seriøs, og den h*n gir seg ut for å være. Så handler denne diskusjonen om det er så nøye.

Ikke se bort i fra at du ble utsatt for et mjau nå.

TYPISK henne å skrive sånne ting.

(Ja, jeg vet jeg maser ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173278106' post='3560773]

Ikke se bort i fra at du ble utsatt for et mjau nå.

TYPISK henne å skrive sånne ting.

(Ja, jeg vet jeg maser ;)

Damn!

Jeg tenkte på det, men jeg tenkte "neh, det bruker i grunn å være "hva har denne stakkars xxx gjort galt siden alle plager henne på forumet da?", mens dette var mer "hva er et troll"..

Jaja, kanskje noen andre lurte på hva et troll er også? =p

Gjest ubaat
Skrevet

Er enig i at man ikke skal rope opp om "forumtroll" i tide og utide. I tråden til tacomix er vel imidlertid hovedpoenget at hun har postet ufattelig mange innlegg om sin sykdom i det siste... selv om noen også mener at det kan være tull:)

Litt trolling kan være koslig, men det går over grensa når man begynner å trekke inn selvmordstanker og den slags.

Angelica :o)
Skrevet

Damn!

Jeg tenkte på det, men jeg tenkte "neh, det bruker i grunn å være "hva har denne stakkars xxx gjort galt siden alle plager henne på forumet da?", mens dette var mer "hva er et troll"..

;)

Men det var forøvrig et veldig bra svar. Nå kan vi bare kopiere det og lime inn neste gang hun lurer på hvem hun er ;)

Gjest Rrose
Skrevet

Er enig i at man ikke skal rope opp om "forumtroll" i tide og utide. I tråden til tacomix er vel imidlertid hovedpoenget at hun har postet ufattelig mange innlegg om sin sykdom i det siste... selv om noen også mener at det kan være tull:)

..hæ jeg detter helt av jeg..jeg har prøvd å lese nedover tråden her. Må bare opplyse at jeg er NY og ikke ett troll. (har nettopp fått forklart dette med troll og katte)....hvorfor skulle noen poste en masse om sin sykdom uten at de var syke?...hva slags humor er det?... Er det bare morsomt å lure andre eller hva er det?...Hvordan oppsto så denne mistanken?. Jeg har kikket innom her noen dager nå og sett tacomix sine innlegg...det har liksom ikke slått meg at hun juger...hmmm

Gjest Rrose
Skrevet

Damn!

*sss* jeg er ikke ett troll...

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173278578' post='3560798]

;)

Men det var forøvrig et veldig bra svar. Nå kan vi bare kopiere det og lime inn neste gang hun lurer på hvem hun er ;)

Haha, will do!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...