Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å gi en personlig gave til min svigerinne, pris ca 1000 kr. Hun har 3 barn, mann, bor på gård, er yrkesaktiv i helsevesenet, interesser er friluftsliv, dans, handarbeid. Har dere noen gode tips??

Fortsetter under...

Skrevet

Det blir _litt_ lettere å treffe rett, om du spør henne eller mannen hennes hva hun ønsker seg...

Kanskje et stort håndarbeidsskrin? Kunst? En tur på restaurant? Spa-behandling?

Gjest Elextra
Skrevet

Ettersom hun er glad i friluftsliv, kanskje en ny fin fleecejakke?

Skrevet

Wow! Der var litt av en gavesum!! :-)

Tror jeg fikk gave fra min svigerinne til kanskje 150 kroner...;-) Fra søsknene mine endel dyrere, men neppe en hel tusing! ;-)

Gjest idè til deg
Skrevet

Masse deilig garn er morro å få for oss som liker håndarbeid. Hva med en overraskelsespakke med forskjellig i?

Ta en titt på www.maudsgarn.no der har de noen strikkespiraler som er kjekke å ha nøstet i. Og så vet jeg hun venter inn strikkepinnesett som erfarne strikkere liker veldig godt. De er ganske dyre, men siden du skulle bruke så mye.

Og så er det mye fint garn, da! Rowan, Evilla, Opal, osv osv, he he, jeg tar visst helt av :)

Gjest noen forslag
Skrevet

Jeg fyller 40 år om to måneder.Og da ønsker jeg meg:

-en fin veske,-det finnes så mange kule vesker, men de er dyre.

-ny lommebok i skinn

-gavekort på klær i favorittbutikken min eller på et butikksenter.

-gavekort hos frisøren min, farging og klipping av hår koster fort tusen kroner.

-en overnatting på hotell for meg, mann og barn. Man får et rom for ca. den summen.

-kanskje penger til restaurantbesøk på hotellet fra noen alierte venner til dem som har gitt overnattingen?

-musikk og bøker hvis du vet hvilken smak personen har.

-store trelysestaker og kubbelys.

osv..

Annonse

Gjest har du spurt jubilanten ?
Skrevet

Har du spurt om det er noe spesielt hun ønsker seg da ?

Kanskje du får svar av henne ....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...