Gjest Shiloh Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Hei! Jeg klarer ikke finne ut hvilket apotek som selger Clear Blue. Kan du hjelpe meg? Apotek 1 gjør det ikke. 0 Siter
Gjest Shiloh Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 alliance kanskje? Der fant jeg faktisk ikke noen graviditetstester i det hele tatt. Men det er mulig jeg leter dårlig og at de faktisk har. 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 (Men hvorfor vil du heller ha clear blue enn andre tester? Det er ikke sånn at den er bedre altså...) 0 Siter
Gjest Shiloh Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Apotek 1 i nærheten av meg gjør. Er du sikker? Jeg har bare funnet Quick Response på Apotek1. Samme på nettsidene. 0 Siter
Gjest Shiloh Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 (Men hvorfor vil du heller ha clear blue enn andre tester? Det er ikke sånn at den er bedre altså...) Aner ikke egentlig. Det kom meg for øre at den ikke var helt topp. Dessuten tok jeg den idag med ugyldig resultat, noe som på en måte bekreftet det jeg fikk høre. 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Er du sikker? Jeg har bare funnet Quick Response på Apotek1. Samme på nettsidene. Er ikke helt bombesikker, men relativt sikker. Har selv bare brukt Quick Response siden den er billigere og bedre. 0 Siter
Gjest Shiloh Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Vitus gjør i allefall det her (Oslo). Gjør de? Bra, jeg fant nemlig ikke noen produktliste inne på hjemmesiden deres. 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Aner ikke egentlig. Det kom meg for øre at den ikke var helt topp. Dessuten tok jeg den idag med ugyldig resultat, noe som på en måte bekreftet det jeg fikk høre. Mange som får ugyldig med CB og, men det er jo selvsagt veldig kjipt... Her har de også test på matbutikken, den heter "graviditetstest fra kvinnekompaniet" eller noe sånt og ligger blant bleier, smokker og tåteflasker. 0 Siter
EllaJo Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 De har de på apotek 1 her i byen. Vitus, Alliance, Sykehusapotek har også 0 Siter
Gjest Shiloh Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Mange som får ugyldig med CB og, men det er jo selvsagt veldig kjipt... Her har de også test på matbutikken, den heter "graviditetstest fra kvinnekompaniet" eller noe sånt og ligger blant bleier, smokker og tåteflasker. Det er vel ikke veldig avansert teknologi, så forskjellene er vel ikke så store. Takk for hjelp. 0 Siter
Gjest Shiloh Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 De har de på apotek 1 her i byen. Vitus, Alliance, Sykehusapotek har også Merkelig at det varierer slik i de samme kjedene. Apotek 1 hadde det ikke her i byen. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Gjør de? Bra, jeg fant nemlig ikke noen produktliste inne på hjemmesiden deres. Jupp, jeg har kjøpt CB der i allefall. 0 Siter
Gjest Shiloh Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Jupp, jeg har kjøpt CB der i allefall. Supert Men det blir vel en måned til nste gang 0 Siter
dolores83 Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 du kan jo kjøpe på nett, hvis du ikke trenger den med en gang. http://www.billige-tester.no/ leverer raskt og er billigere enn apoteket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.