Gå til innhold

Clear Blue

Anbefalte innlegg

Gjest Shiloh
Skrevet

Hei!

Jeg klarer ikke finne ut hvilket apotek som selger Clear Blue. Kan du hjelpe meg?

Apotek 1 gjør det ikke.

Gjest Shiloh
Skrevet

alliance kanskje?

Der fant jeg faktisk ikke noen graviditetstester i det hele tatt. Men det er mulig jeg leter dårlig og at de faktisk har.

Skrevet

(Men hvorfor vil du heller ha clear blue enn andre tester? Det er ikke sånn at den er bedre altså...)

Gjest Shiloh
Skrevet

Apotek 1 i nærheten av meg gjør.

Er du sikker? Jeg har bare funnet Quick Response på Apotek1. Samme på nettsidene.

Gjest Shiloh
Skrevet

(Men hvorfor vil du heller ha clear blue enn andre tester? Det er ikke sånn at den er bedre altså...)

Aner ikke egentlig. Det kom meg for øre at den ikke var helt topp. Dessuten tok jeg den idag med ugyldig resultat, noe som på en måte bekreftet det jeg fikk høre.

Skrevet

Er du sikker? Jeg har bare funnet Quick Response på Apotek1. Samme på nettsidene.

Er ikke helt bombesikker, men relativt sikker. Har selv bare brukt Quick Response siden den er billigere og bedre.

Gjest Shiloh
Skrevet

Vitus gjør i allefall det her (Oslo).

Gjør de? Bra, jeg fant nemlig ikke noen produktliste inne på hjemmesiden deres. :)

Skrevet

Aner ikke egentlig. Det kom meg for øre at den ikke var helt topp. Dessuten tok jeg den idag med ugyldig resultat, noe som på en måte bekreftet det jeg fikk høre.

Mange som får ugyldig med CB og, men det er jo selvsagt veldig kjipt...

Her har de også test på matbutikken, den heter "graviditetstest fra kvinnekompaniet" eller noe sånt og ligger blant bleier, smokker og tåteflasker.

Skrevet

De har de på apotek 1 her i byen. Vitus, Alliance, Sykehusapotek har også

Gjest Shiloh
Skrevet

Mange som får ugyldig med CB og, men det er jo selvsagt veldig kjipt...

Her har de også test på matbutikken, den heter "graviditetstest fra kvinnekompaniet" eller noe sånt og ligger blant bleier, smokker og tåteflasker.

Det er vel ikke veldig avansert teknologi, så forskjellene er vel ikke så store.

Takk for hjelp.

Gjest Shiloh
Skrevet

De har de på apotek 1 her i byen. Vitus, Alliance, Sykehusapotek har også

Merkelig at det varierer slik i de samme kjedene. Apotek 1 hadde det ikke her i byen.

Skrevet

Gjør de? Bra, jeg fant nemlig ikke noen produktliste inne på hjemmesiden deres. :)

Jupp, jeg har kjøpt CB der i allefall.

Gjest Shiloh
Skrevet

Jupp, jeg har kjøpt CB der i allefall.

Supert :)

Men det blir vel en måned til nste gang :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...