Gå til innhold

Et trolle-innlegg (av Solsikkefrø 20ognoe år)

Anbefalte innlegg

Solsikkefrø
Skrevet

Her om dagen gikk jeg langs karl johans gate for å sjekke ut livet en formiddag. Da traff jeg en gammel dame med finlandshette. Hun stoppet meg og spurte om jeg hadde småpenger, noe jeg faktisk hadde; 5 kroner i 50-øringer!

Hun spurte fint om hun kunne få dem, så jeg ga henne alle utenom èn. Da ble hun så sur og tverr at hun peket på meg med en umoden banan. Fortvilet og redd ga jeg henne den siste 50-øringen (som jeg forøvrig hadde tenk å kjøpe en bug for!).

Likevel trykket hun bananen ut av skallet slik at den festet seg i håret mitt (jeg har hår helt ned til hoftene). Så stakk hun, uten å si et ord.

Da jeg kom hjem prøvde jeg å grè bananen ut av håret, men den rikket seg ikke av flekken! Så jeg bestillte time hos frisør. Alle glante på meg der jeg gikk med en stor banan i hårfestet, så jeg prøvde å skjerme meg med en paraply. Paraplyen satte seg fast i bananen!

Da jeg omsider kom til frisøren, viser det seg at selv om jeg barberte av meg alt håret, så må jeg allikevel vente til håret er vokst ut før jeg kan klippe av paraplyen og bananen.... det kunne visst ta 4-5 mndr sa frisøren :(((

Er det noen som har gode forslag til hva jeg kan forsøke? Finnes det en god hårkur? evt, kan jeg lokke bananen ut av håret på noen måte (da følger jo paraplyen med)...

Takker for alle svar!

Solsikkefrø
Skrevet

Hva ER det du har fått i deg i dag?

Hmmm... nypresset appelsinjuice, litt for mye tyggis, bokstavkjeks og spaghetti...

Skrevet

Hmmm... nypresset appelsinjuice, litt for mye tyggis, bokstavkjeks og spaghetti...

Bokstavkjeksen, det MÅ være bokstavkjeksen!

Det må være en grunn til at den kom tilbake.

Solsikkefrø
Skrevet

Du er paranoid.

Moaaahahahaaaaaa

Huff ja... etter denne hendelsen må jeg holde meg inne i noen mndr. Bare jeg ikke går glipp av sommeren!

Skrevet

Huff ja... etter denne hendelsen må jeg holde meg inne i noen mndr. Bare jeg ikke går glipp av sommeren!

Huff. Om sommeren blir du forfulgt av din egen skygge.

Solsikkefrø
Skrevet

Bokstavkjeksen, det MÅ være bokstavkjeksen!

Det må være en grunn til at den kom tilbake.

*lol* jah ;)

Jeg tror ikke de har redusert på sukkerinnholdet i dem (som de påstår)!

Solsikkefrø
Skrevet

Huff. Om sommeren blir du forfulgt av din egen skygge.

Damn! Ja der sier du noe! Jeg får vente til neste vinter.

Det jeg eventuelt kan frykte da, er at snømennene begynner å følge etter meg... verden er blitt gal...

Skrevet

*lol* jah ;)

Jeg tror ikke de har redusert på sukkerinnholdet i dem (som de påstår)!

DOL-kjerringene eier ikke humor. Det er greit at de ikke skjønner min, men de kan da ha sin egen?

Sitronene er jævlig sure i år har jeg hørt.

Skrevet

Bendelormer liker banan. Slipp den inn i hårmanken din, da vil den spise opp bananen og paraplyen løsner.

Men er det egentlig så ille med litt banan og paraply i håret? Så lenge du smiler og sørger for å stråle ut selvtillit, vil ikke folk bry seg med sånne detaljer. Folk ser først på øynene uansett. Dessuten så er det mange her i verden som sliter med større problemer enn dette!

Seriøs hilsen fra

Skrevet

Det må da være lenge siden Bugg kostet bare 50 øre.

Caloni Makaroni
Skrevet

Dette innlegget virker svært lite troverdig. Bugg koster nemlig mer enn 50 øre nå, om de i det hele tatt finnes.

Caloni Makaroni
Skrevet

Det må da være lenge siden Bugg kostet bare 50 øre.

To sjeler, en tanke!

Skrevet

Dette innlegget virker svært lite troverdig. Bugg koster nemlig mer enn 50 øre nå, om de i det hele tatt finnes.

Dette MÅ jo bare være et tulleinnlegg! *hrmpf*

Skrevet

Kunne jo vært fristende å svare f.eks...

DUMP HAN! ;)

Skrevet

Premie for god fantasi skulle du i allefall ha hatt :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...