Gå til innhold

Et trolle-innlegg (av Solsikkefrø 20ognoe år)

Anbefalte innlegg

Angelica :o)
Skrevet

Kunne jo vært fristende å svare f.eks...

DUMP HAN! ;)

*LOL*

Jeg synes hun kunne slengt på på slutten "er jeg normal?"

Skrevet

Jeg syns det er merkelig at noen skal tro at jeg bryr meg nøkken om hva andre kaller meg.

PS: jeg har aldri utgitt meg for hverken å være normal eller seriøs. Men det er det mange andre som utgir seg for.

Skrevet

Hmmm... nypresset appelsinjuice, litt for mye tyggis, bokstavkjeks og spaghetti...

Bokstavkjeks? Du spiste vel ikke y'ene? Det er de som lager disse paranoide vrangforestillingene dine.

Du kan spise alle, men ikke Y! Du bør også være LITT forsiktig med U'ene har jeg hørt. Det er noe de putter i vokalene skjønner du. Men A, E og I er helt trygge. De siste er jeg litt mer usikker på.

Men skal du være helt trygg, bør du holde deg til konsonanter.

Skrevet

Bokstavkjeks? Du spiste vel ikke y'ene? Det er de som lager disse paranoide vrangforestillingene dine.

Du kan spise alle, men ikke Y! Du bør også være LITT forsiktig med U'ene har jeg hørt. Det er noe de putter i vokalene skjønner du. Men A, E og I er helt trygge. De siste er jeg litt mer usikker på.

De siste er du utrygge på fordi du har spist A, E og I! Man blir det da;o)

Gjest girasol
Skrevet

Bendelormer liker banan. Slipp den inn i hårmanken din, da vil den spise opp bananen og paraplyen løsner.

Men er det egentlig så ille med litt banan og paraply i håret? Så lenge du smiler og sørger for å stråle ut selvtillit, vil ikke folk bry seg med sånne detaljer. Folk ser først på øynene uansett. Dessuten så er det mange her i verden som sliter med større problemer enn dette!

Seriøs hilsen fra

Folk ser først på ØRENE mener du vel!! ;-)

Solsikkefrø
Skrevet

Huff, hvis det er sant som du sier, burde bokstavkjeks vært på resept, og bokstavene burde bli sortert hver for seg. Heldigvis pleier jeg å gjøre dette, men det ender opp med at jeg spiser dem alle sammen!

Solsikkefrø
Skrevet

Jeg syns det er merkelig at noen skal tro at jeg bryr meg nøkken om hva andre kaller meg.

PS: jeg har aldri utgitt meg for hverken å være normal eller seriøs. Men det er det mange andre som utgir seg for.

"PS: jeg har aldri utgitt meg for hverken å være normal eller seriøs."

Da er vi to! :) Ihvertfall mesteparten av tiden. Jeg pleier å slenge inn et og annet seriøst innlegg om hvor "flink" samboeren min er til å gjøre ting i huset :)

Solsikkefrø
Skrevet

Kunne jo vært fristende å svare f.eks...

DUMP HAN! ;)

Hehe ;) Ja.

Jeg har dessverre vært innpå tanken den siste tiden... :) Jeg har hatt så mange rare drømmer i det siste...

Skrevet

Huff, hvis det er sant som du sier, burde bokstavkjeks vært på resept, og bokstavene burde bli sortert hver for seg. Heldigvis pleier jeg å gjøre dette, men det ender opp med at jeg spiser dem alle sammen!

Bokstavkjeks er et eldorado for pedanter og autister.

Da er det noe annet med saltstenger. De må spises to og to, en i hver munnvik, og bites over på to steder.

På KIWI har de nå saltstenger til 6,90, da kan jeg øve billig på ulike nødsituasjoner. F eks når jeg finner en brukket.

Skrevet

"PS: jeg har aldri utgitt meg for hverken å være normal eller seriøs."

Da er vi to! :) Ihvertfall mesteparten av tiden. Jeg pleier å slenge inn et og annet seriøst innlegg om hvor "flink" samboeren min er til å gjøre ting i huset :)

Jeg er aldri slem, og bryr meg ikke om personer eller følge med hvem som er hvem.

Skrevet

Hehe ;) Ja.

Jeg har dessverre vært innpå tanken den siste tiden... :) Jeg har hatt så mange rare drømmer i det siste...

Jeg drømte at jeg satt og laget statistikk, da jeg våknet fant jeg ut at det var sant. Sanndrømt.

Skrevet

Jeg synes du skal skaffe deg en apekatt, de liker jo bananer.

Eventuelt ta deg en tur til Dyreparken og hilse på Julius.

Skrevet

Dette minner meg om den type dramatiske skolestiler 13-åringen min skriver.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...