nicky Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Er avhengig av å kunne trene litt hjemme fordi jeg har små barn. Tenkte å investere i en innesykkel, men hvilken type er best. Hva slags treningseffekt får man ut av de forskjellige syklene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Spinningsykkel er mye bedre. Den har et tungt svinghjul (over 20 kilo), så det er litt drag i sykkelen. En ergometersykkel klarer jeg ikke lenge, men en spinninsykkel kan jeg sitte på leeeeenge. Mye artigere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg har svart deg i "småbarnsforum", hvor du også har lagt ut dette. Ergometersykkel foran TVen i stuen gjør treningen trivelig slik at du ikke mister lysten. 30 minutter 3 g. iuken er bra ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.