Gå til innhold

Syns du det er kjedelig å pusse tenna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gammelt nytt. :)

Bruk litt plastfolie over tannbørsten, så sparer du de pengene.

Har jeg hørt...

Skrevet

Har jeg hørt...

????? Seriøst? ha ha ha. Da er vel dette bare en modernisering og videreutvikling for å tjene penger da?

Er det mulig. *flire*

Skrevet

????? Seriøst? ha ha ha. Da er vel dette bare en modernisering og videreutvikling for å tjene penger da?

Er det mulig. *flire*

Klart det, det er sikkert mye penger å tjene i det segmentet. :)

Skrevet

Har jeg hørt...

"Har jeg hørt.."

Jah, helt sikkert...:P

Skrevet

"Har jeg hørt.."

Jah, helt sikkert...:P

Ha ha!! Tenkte akkurat det samme selv! :-)

Litt sånn i kategorien: "en venninne av meg tror hun har fått kjønnsykdom, hva tror dere?" ;-)

Skrevet

Hmmmm.... egentlig ganske smart, da! Ser ganske så uskyldig ut, hvis man f eks skal ha det med seg på tur! ;-)

Skrevet

Ha ha!! Tenkte akkurat det samme selv! :-)

Litt sånn i kategorien: "en venninne av meg tror hun har fått kjønnsykdom, hva tror dere?" ;-)

Hehe. Dere får tro hva dere vil, men saken er at jeg HAR ikke elektrisk tannbørste engang.

Tror ikke effekten blir den samme med en manuell tannbørste. *fnis*

Skrevet

Hehe. Dere får tro hva dere vil, men saken er at jeg HAR ikke elektrisk tannbørste engang.

Tror ikke effekten blir den samme med en manuell tannbørste. *fnis*

*he he*

Jeg tror deg! ;-) For å være ærlig, så skulle jeg ikke tro at plastfolie var særlig holdbart! Det er jo temmelig tynt, da, og det skulle ikke forundre meg om roteringen fra tannbørsten lager hull.

He he, nå høres _jeg_ ut som en i "har jeg hørt"-kategorien!! *LOL*

Skrevet

*he he*

Jeg tror deg! ;-) For å være ærlig, så skulle jeg ikke tro at plastfolie var særlig holdbart! Det er jo temmelig tynt, da, og det skulle ikke forundre meg om roteringen fra tannbørsten lager hull.

He he, nå høres _jeg_ ut som en i "har jeg hørt"-kategorien!! *LOL*

Ja, man skal høre mye før ørene faller av! :D

Auuu, at det går hull på plasten hørtes vondt ut! Da er det bedre å kjøpe egnet utstyr, tror jeg. Men jeg har jo tidligere skrevet at jeg kun sverger til naturmetoden, så slike apparater skal jeg ikke uttale meg videre om. ;)

Skrevet

Auuu, at det går hull på plasten hørtes vondt ut! Da er det bedre å kjøpe egnet utstyr, tror jeg. Men jeg har jo tidligere skrevet at jeg kun sverger til naturmetoden, så slike apparater skal jeg ikke uttale meg videre om. ;)

"Ja, man skal høre mye før ørene faller av! :D"

Artig kommentar, ettersom man i gamle dagter skremte folk med at onani kunne medføre døvhet! ;-)

Skrevet

De ligner på noen hårete iberiasnegler!

Sexy.

Skrevet

Jommen sa jeg smør =)

Skrevet

Jommen sa jeg smør =)

Hva har smør med dette å gjøre, da!? Dette blir bare verre og verre. :)

Skrevet

"Ja, man skal høre mye før ørene faller av! :D"

Artig kommentar, ettersom man i gamle dagter skremte folk med at onani kunne medføre døvhet! ;-)

Da skulle jeg iallfall vært døv for lenge siden. ;)

Skrevet

Da skulle jeg iallfall vært døv for lenge siden. ;)

*he he*

Det er bra man lever i en opplyst tidsalder, slik at man ikke får panikk dersom man plutselig fikk dotter i øra etter litt selvkos;-)

Skrevet

*he he*

Det er bra man lever i en opplyst tidsalder, slik at man ikke får panikk dersom man plutselig fikk dotter i øra etter litt selvkos;-)

Hihi!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...