Gå til innhold

Ta med drikkevarer på toalettet

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• DarkPink

5

• Gyda

2

• Angelica :o)

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest Filifjompen
Skrevet

Hvis du er alene ute, så er det ganske lurt å ikke gå fra drinken din da! Da er det fort gjort at noen putter noe du ikke vil ha oppi den. Dessverre, slik har det blitt.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hvis du er alene ute, så er det ganske lurt å ikke gå fra drinken din da! Da er det fort gjort at noen putter noe du ikke vil ha oppi den. Dessverre, slik har det blitt.

Ja, jeg vet at man ikke skal gå fra drinken sin. Men jeg så mer for meg at man går på toalettet mellom to drinker, om man ikke har noen til å passe den, enn at man faktisk tar med seg drinken på toalettet. For man kan da ikke sette den igjen på benken ved vasken heller, da er den enda mer utsatt, ville jeg tro.

Skrevet

Vel - jeg har funnet ut at det utrolig praktisk å drikke halvlitere på do. Jeg må så fort tisse når jeg drikker øl, at det å sitte på do og drikke er helt genialt.

På steder der det er helt adskilte toalett kan det bli litt litt kjedelig, men da tar jeg som regel med meg mp3-spilleren min og har selskap i den.

I sånne bås-systemer trenger jeg ikke den, da sitter jeg og koser meg i båsen min og hører på all snakkinga mellom dem i dokø. Jeg får høre utrolig mye interessant, både nyttig informasjon og sladder.

På denne måten føler jeg altså at jeg slår mange fluer i en smekk: slipper vandring fram og tilbake fra plassen min, stadige av- og påkledninger og håndvaskeprosedyrer, dokøer, og så får jeg informasjon og sladder.

Det eneste jeg kunne ønske meg, var literglass. Da ville jeg kunne gå litt sjeldnere ut i baren og kjøpe mer når glasset er tomt.

(Ofte har jeg avtale med venner som kommer til meg og supplerer, men det ikke alltid det går.)

Så at dette nå skal bli lovlig også i egne dobygninger er jo helt maks!

Angelica :o)
Skrevet

Jeg tror jeg går mellom to drinker.

Hmm.. Har aldri tenkt på det her. Skal sjekkes neste gang jeg er ute ;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Vel - jeg har funnet ut at det utrolig praktisk å drikke halvlitere på do. Jeg må så fort tisse når jeg drikker øl, at det å sitte på do og drikke er helt genialt.

På steder der det er helt adskilte toalett kan det bli litt litt kjedelig, men da tar jeg som regel med meg mp3-spilleren min og har selskap i den.

I sånne bås-systemer trenger jeg ikke den, da sitter jeg og koser meg i båsen min og hører på all snakkinga mellom dem i dokø. Jeg får høre utrolig mye interessant, både nyttig informasjon og sladder.

På denne måten føler jeg altså at jeg slår mange fluer i en smekk: slipper vandring fram og tilbake fra plassen min, stadige av- og påkledninger og håndvaskeprosedyrer, dokøer, og så får jeg informasjon og sladder.

Det eneste jeg kunne ønske meg, var literglass. Da ville jeg kunne gå litt sjeldnere ut i baren og kjøpe mer når glasset er tomt.

(Ofte har jeg avtale med venner som kommer til meg og supplerer, men det ikke alltid det går.)

Så at dette nå skal bli lovlig også i egne dobygninger er jo helt maks!

*S*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173249690' post='3559935]

Jeg tror jeg går mellom to drinker.

Hmm.. Har aldri tenkt på det her. Skal sjekkes neste gang jeg er ute ;)

Du får avlegge rapport :-)

Skrevet

Jeg er vel ikke den som er for mye på byen og kan uttale meg her, men jeg forstår dem som tar drinken med jeg. Det er lite moro å få uønskede ting i glasset mens man er på do.

Skrevet

Jeg pleier å holde flaska med munn mens jeg tisser.

Skrevet

*S*

For å være ærlig - det går fint å gå mellom to glass - eller be venner (ikke for fulle ;-)) om å holde et øye med glasset.

Skrevet

Jeg orker i alle fall ikke å ha med meg mat og drikke der inne.

Skrevet

Fornuftig mann, det der.

Og jeg ville tatt med glasset mitt hvis jeg var alene og skulle på do.

(Ikke sittet på do og drukket, da... :-))

Skrevet

Jeg kan vanskelig se for meg at jeg vil havne i en situasjon hvor jeg ikke har noe annet valg enn å ta med drikkevarene på do! ;-)

Jeg klarer fint å holde meg til jeg er ferdig med drikken, og uansett går vel aldri ut uten sammen med gode venner eller ektemann som evt kan passe på for meg.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg pleier å holde flaska med munn mens jeg tisser.

Gjett om det hadde vært fristende å lure inn et overvåkingskamera og filme deg da!

Hadde nok gjort stor lykke på Youtube (og på dol) ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg orker i alle fall ikke å ha med meg mat og drikke der inne.

Nei, jeg ser for meg at enkelte odører ville ta fra meg både mat- og drikkelyst :S

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg kan vanskelig se for meg at jeg vil havne i en situasjon hvor jeg ikke har noe annet valg enn å ta med drikkevarene på do! ;-)

Jeg klarer fint å holde meg til jeg er ferdig med drikken, og uansett går vel aldri ut uten sammen med gode venner eller ektemann som evt kan passe på for meg.

Det er den situasjonen jeg også er i.

Jeg går aldri ut alene, men det er sikkert de som gjør det også.

Skrevet

Nei, jeg ser for meg at enkelte odører ville ta fra meg både mat- og drikkelyst :S

Det er helt sikkert, det frister ikke i det hele tatt.

Skrevet

Det er den situasjonen jeg også er i.

Jeg går aldri ut alene, men det er sikkert de som gjør det også.

Da får de trene opp selskapesblæra si slik at de kan gp innimellom! ;-)

Skrevet

Gjett om det hadde vært fristende å lure inn et overvåkingskamera og filme deg da!

Hadde nok gjort stor lykke på Youtube (og på dol) ;-)

Apropos så så jeg et skjult-kamera-på-do-innslag på AFV i går. Riktignok ikke med mat eller drikke. ;-)

Kameraet var rettet mot servanten, så man så bare hpndvaskingen. Fyren som var der var nysgjerrig nok til å åpne baderomsskapet og ta en titt, og dermed rant det ut en stor mengde klinkekuler!!

Han var tydeligvisa en nysgjerrig gjest, og ble veldig flau da husets eier banket på døra og spurte hva lyden skyldtes...;-)

Meget flau måtte han bare innrømme fadesen, hvorpå huseieren lo godt! :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Apropos så så jeg et skjult-kamera-på-do-innslag på AFV i går. Riktignok ikke med mat eller drikke. ;-)

Kameraet var rettet mot servanten, så man så bare hpndvaskingen. Fyren som var der var nysgjerrig nok til å åpne baderomsskapet og ta en titt, og dermed rant det ut en stor mengde klinkekuler!!

Han var tydeligvisa en nysgjerrig gjest, og ble veldig flau da husets eier banket på døra og spurte hva lyden skyldtes...;-)

Meget flau måtte han bare innrømme fadesen, hvorpå huseieren lo godt! :-)

He he, den var fin!

Man kan vel mistenke at han gikk rett i fella til huseieren!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...