Gjest Selvutvikling Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Har noen her "kommet litt lengre" med seg selv? Hva har du gjort for å komme litt videre i livet? Trenger litt råd for jeg føler jeg står på stedet hvil med meg selv. 0 Siter
Speak Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Trenger kanskje en litt dypere forklaring her...... Hva vil du utvikle videre? 0 Siter
Gjest Selvutvikling Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Trenger kanskje en litt dypere forklaring her...... Hva vil du utvikle videre? Det åndelige. Det å bli klok på seg selv. 0 Siter
mrxx Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Det åndelige. Det å bli klok på seg selv. Er du jente vil det ta mange, mange år å bli klok på seg selv, hvis du i det hele tatt klarer det. Oss menn er det enklere, det tar omtrent to minutter, vi er noen enkle vesner:-) 0 Siter
Gjest gjort det sjæl Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Det å ha dialog med seg selv, fungerer bedre enn det høres ut til. Skriv spørsmål og svar det første du kommer på. Grunnen til at du skal skrive er at du da ser det "svart på hvitt" og det blir et faktum når du skriver. Begynn med et spørsmål, og så er du i gang. Det ene tar det andre. Du vil forundre deg over enkelte av svarene dine, men slik lærer du deg selv å kjenne. En flott metode! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.