Gå til innhold

Selvutvikling?

Anbefalte innlegg

Gjest Selvutvikling
Skrevet

Har noen her "kommet litt lengre" med seg selv?

Hva har du gjort for å komme litt videre i livet?

Trenger litt råd for jeg føler jeg står på stedet hvil med meg selv.

Skrevet

Trenger kanskje en litt dypere forklaring her......

Hva vil du utvikle videre?

Gjest Selvutvikling
Skrevet

Trenger kanskje en litt dypere forklaring her......

Hva vil du utvikle videre?

Det åndelige.

Det å bli klok på seg selv.

Skrevet

Det åndelige.

Det å bli klok på seg selv.

Er du jente vil det ta mange, mange år å bli klok på seg selv, hvis du i det hele tatt klarer det.

Oss menn er det enklere, det tar omtrent to minutter, vi er noen enkle vesner:-)

Gjest gjort det sjæl
Skrevet

Det å ha dialog med seg selv, fungerer bedre enn det høres ut til. Skriv spørsmål og svar det første du kommer på. Grunnen til at du skal skrive er at du da ser det "svart på hvitt" og det blir et faktum når du skriver. Begynn med et spørsmål, og så er du i gang. Det ene tar det andre. Du vil forundre deg over enkelte av svarene dine, men slik lærer du deg selv å kjenne. En flott metode!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...