Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet godt at det har vært oppe for kort tid siden, men finner ikke tilbake til det: muskelknuter i nakke og rygg. Flere her hadde gode tips til små puter som kunne varmes opp (ikke i mikro, for det har jeg ikke) og legges på det vonde stedet.

Please???

Skrevet

På Clas Ohlson kan du kjøpe "hveteputer". De er avlange, og kan varmes i vanlig ovn (og micro, men det skrev du jo at du ikke hadde). Synes å huske at de koster ca to hundre kroner.

Skrevet

Har du fått beskjed om å bruke varme på den vonde stedet? det gjorde jeg for noen år siden, da jeg endelig gikk til kiropraktor sa han at det var ispose jeg skulle bruke. jeg hadde altså bare forverret problemet...

Skrevet

Har du fått beskjed om å bruke varme på den vonde stedet? det gjorde jeg for noen år siden, da jeg endelig gikk til kiropraktor sa han at det var ispose jeg skulle bruke. jeg hadde altså bare forverret problemet...

Ja, nå er jeg sikker. Jeg begynte med en betent skulder, og da var det helt forbudt med varme, men nå har den andre skulderen fått en sabla muskelknute inntil ryggraden og DER kunne jeg bruke varme!

Og sånn går no dagan.

:)

Mista nikket
Skrevet

Sånn helt i nøden forslag er at du kan ta varmt vann på en flaske, tulle den inn i et hådkle.

Skrevet

Ja, nå er jeg sikker. Jeg begynte med en betent skulder, og da var det helt forbudt med varme, men nå har den andre skulderen fått en sabla muskelknute inntil ryggraden og DER kunne jeg bruke varme!

Og sånn går no dagan.

:)

Da må jeg bare ønske deg god bedring. Har du prøvd ordentlig varmepute? sånn elektrisk? De er gode! =)

Skrevet

Sånn helt i nøden forslag er at du kan ta varmt vann på en flaske, tulle den inn i et hådkle.

Ja, det er sant. Det kan jeg. Så skal jeg skaffe meg noe ordentlig i morgen. Takk for tips!

Mista nikket
Skrevet

Ja, det er sant. Det kan jeg. Så skal jeg skaffe meg noe ordentlig i morgen. Takk for tips!

Bare hyggelig :-)God bedring

hare1365380455
Skrevet

Eller et ullteppe over skuldrene er også godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...