GoodTimes Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Jeg vet godt at det har vært oppe for kort tid siden, men finner ikke tilbake til det: muskelknuter i nakke og rygg. Flere her hadde gode tips til små puter som kunne varmes opp (ikke i mikro, for det har jeg ikke) og legges på det vonde stedet. Please??? 0 Siter
willow Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 På Clas Ohlson kan du kjøpe "hveteputer". De er avlange, og kan varmes i vanlig ovn (og micro, men det skrev du jo at du ikke hadde). Synes å huske at de koster ca to hundre kroner. 0 Siter
willow Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=389862 0 Siter
forgiven Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Har du fått beskjed om å bruke varme på den vonde stedet? det gjorde jeg for noen år siden, da jeg endelig gikk til kiropraktor sa han at det var ispose jeg skulle bruke. jeg hadde altså bare forverret problemet... 0 Siter
GoodTimes Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Skrevet 7. mars 2007 Har du fått beskjed om å bruke varme på den vonde stedet? det gjorde jeg for noen år siden, da jeg endelig gikk til kiropraktor sa han at det var ispose jeg skulle bruke. jeg hadde altså bare forverret problemet... Ja, nå er jeg sikker. Jeg begynte med en betent skulder, og da var det helt forbudt med varme, men nå har den andre skulderen fått en sabla muskelknute inntil ryggraden og DER kunne jeg bruke varme! Og sånn går no dagan. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Sånn helt i nøden forslag er at du kan ta varmt vann på en flaske, tulle den inn i et hådkle. 0 Siter
forgiven Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Ja, nå er jeg sikker. Jeg begynte med en betent skulder, og da var det helt forbudt med varme, men nå har den andre skulderen fått en sabla muskelknute inntil ryggraden og DER kunne jeg bruke varme! Og sånn går no dagan. Da må jeg bare ønske deg god bedring. Har du prøvd ordentlig varmepute? sånn elektrisk? De er gode! =) 0 Siter
GoodTimes Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Skrevet 7. mars 2007 Sånn helt i nøden forslag er at du kan ta varmt vann på en flaske, tulle den inn i et hådkle. Ja, det er sant. Det kan jeg. Så skal jeg skaffe meg noe ordentlig i morgen. Takk for tips! 0 Siter
Mista nikket Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Ja, det er sant. Det kan jeg. Så skal jeg skaffe meg noe ordentlig i morgen. Takk for tips! Bare hyggelig :-)God bedring 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Ja, det er sant. Det kan jeg. Så skal jeg skaffe meg noe ordentlig i morgen. Takk for tips! Eller et ullteppe over skuldrene er også godt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.