Gå til innhold

En god saus til svinekjøtt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg woker mat så heller jeg over litt soyasaus eller Teriakysaus.

Veldig enkelt, men også veldig godt.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Sauser har jeg ikke greie på, men som tilbehør ved siden av svinekjøtt i wok er det kjempegodt med bananskiver og peanøtter!

Er det?

Peanøtter har jeg brukt, men ikke bananer. Jeg får teste det en gang.

Du, jeg lagde den gryta di her om dagen, brennheit var det navnet? Det skikkelig godt.

Skrevet

Når jeg woker mat så heller jeg over litt soyasaus eller Teriakysaus.

Veldig enkelt, men også veldig godt.

Soyasaus har jeg i hus, så det hørtes fristendes ut. Så slipper jeg og handle i dag.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1173272675' post='3560499]

Soyasaus har jeg i hus, så det hørtes fristendes ut. Så slipper jeg og handle i dag.

Bare å helle over på slutten av steketiden. Veldig godt:-)

Skrevet

Bare å helle over på slutten av steketiden. Veldig godt:-)

Tror jeg går for det i dag. Er så innhampen forkjøla, og da er ofte det enkle, det beste. Også det faktum at jeg er litt lat av meg ;o)

Gjest togli
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1173272642' post='3560496]

Er det?

Peanøtter har jeg brukt, men ikke bananer. Jeg får teste det en gang.

Du, jeg lagde den gryta di her om dagen, brennheit var det navnet? Det skikkelig godt.

Bananer er digg oppi, ja. Noen bruker også rosiner, men rosiner er ikke jeg glad i uansett :-(

Brennende kjærlighet heter gryta og den er, som du sier, rågod :-)

Skrevet

Bananer er digg oppi, ja. Noen bruker også rosiner, men rosiner er ikke jeg glad i uansett :-(

Brennende kjærlighet heter gryta og den er, som du sier, rågod :-)

Rosiner liker jeg ikke. Tror ikke jeg har hatt det i hus siden guttungen var liten og knasket rosiner.

Gjest togli
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1173278492' post='3560789]

Rosiner liker jeg ikke. Tror ikke jeg har hatt det i hus siden guttungen var liten og knasket rosiner.

Nettopp! Rosiner slutta jeg med når jeg var liten *urk*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...