Speak Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Når jeg woker mat så heller jeg over litt soyasaus eller Teriakysaus. Veldig enkelt, men også veldig godt. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Sauser har jeg ikke greie på, men som tilbehør ved siden av svinekjøtt i wok er det kjempegodt med bananskiver og peanøtter! Er det? Peanøtter har jeg brukt, men ikke bananer. Jeg får teste det en gang. Du, jeg lagde den gryta di her om dagen, brennheit var det navnet? Det skikkelig godt. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Når jeg woker mat så heller jeg over litt soyasaus eller Teriakysaus. Veldig enkelt, men også veldig godt. Soyasaus har jeg i hus, så det hørtes fristendes ut. Så slipper jeg og handle i dag. 0 Siter
Speak Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1173272675' post='3560499] Soyasaus har jeg i hus, så det hørtes fristendes ut. Så slipper jeg og handle i dag. Bare å helle over på slutten av steketiden. Veldig godt:-) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Bare å helle over på slutten av steketiden. Veldig godt:-) Tror jeg går for det i dag. Er så innhampen forkjøla, og da er ofte det enkle, det beste. Også det faktum at jeg er litt lat av meg ;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1173272642' post='3560496] Er det? Peanøtter har jeg brukt, men ikke bananer. Jeg får teste det en gang. Du, jeg lagde den gryta di her om dagen, brennheit var det navnet? Det skikkelig godt. Bananer er digg oppi, ja. Noen bruker også rosiner, men rosiner er ikke jeg glad i uansett :-( Brennende kjærlighet heter gryta og den er, som du sier, rågod :-) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Bananer er digg oppi, ja. Noen bruker også rosiner, men rosiner er ikke jeg glad i uansett :-( Brennende kjærlighet heter gryta og den er, som du sier, rågod :-) Rosiner liker jeg ikke. Tror ikke jeg har hatt det i hus siden guttungen var liten og knasket rosiner. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1173278492' post='3560789] Rosiner liker jeg ikke. Tror ikke jeg har hatt det i hus siden guttungen var liten og knasket rosiner. Nettopp! Rosiner slutta jeg med når jeg var liten *urk* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.