Gå til innhold

Husker så lite...


Anonym 82

Anbefalte innlegg

Har litt "lyst" til å anmelde min eksstefar som misbrukte meg da jeg var 10 - 11 år gammel. Saken er at jeg husker veldig lite konkret.

Jeg husker for eksempel hva han gjorde med meg, hva han sa, og hvor vi var. Men jeg husker ikke helt når det begynte, annet enn at jeg må ha vært ca 10, og at jeg var 11 da jeg fortalte det.

Jeg husker ikke hvor mange ganger. Det kan ha vært en gang i uke eller en gang i mnd, jeg kan ikke si noe sikkert.

Det er så vanskelig å oversette en 10-årings følelser til en voksen persons tidsberegning!!

Noen der ute som har anmeldt en slik sak, men ikke kunnet si noe konkret ang hvor mange ganger det skjedde og over hvor lang tid?

Jeg kan som sagt huske alle plassene det skjedde på, for jeg husker at jeg etterpå ikke klarte å sitte på akkurat den plassen i sofaen eller senga etc, men husker ikke hvor mange ganger det skjedde på hver plass liksom... Gir jeg noen mening??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deter ikke uvanlige tanker du har når du har vært utsatt for noe slikt.Men jeg vil råde deg til å ta kontakt med et Støttesenter for Incest og få hjelp til å satt ord på følelsene, og få støtte til å anmelde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker heller ikke slike detaljer. Vet hvor det skjedde og hva som skjedde. Men ikke når og hvor mange ganger. Men politiet trenger ikke dato for alt, dere kan tenke høyt når det ca. kan ha skjedd. Husker du forekssempel om det var snø eller sommer ute? Hvilket år det kan ha vært...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...