Gå til innhold

En oppfordring


Gjest Moderator

Anbefalte innlegg

Gjest Moderator

Som mange har fått med seg, så har vi dessverre en eller flere brukere som har enormt mange brukeridentiteter og enda flere nick. Dette er jo noe de løsningene som doktoronline av personvernhensyn har valgt, gjør mulig. Det har vært ansett som viktig at folk både skal kunne stille svært private spørsmål og samtidig diskutere "hva som helst" uten at andre skal kunne koble opplysninger de gir i ulike typer innlegg.

Det har allikevel vært en bærende ide at doktoronline skal være et nettsted hvor genuine brukere diskuterer genuine problemstillinger. Etter redaksjonens oppfatning virker det negativt at vi har noen få brukere som lager en mengde fiktive problemstillinger som andre brukere engasjerer seg i for å hjelpe.

Vi har ingen mulighet til å avdekke hva som foregår fullt ut, og muligens vil de siste måneders aktivitet føre til at det ved neste større omlegging av sidene velges andre registreringsordninger enn det som er tilfellet i dag.

Inntil videre vil vi oppfordre våre seriøse brukere til i størst mulig utstrekning bruke fast nick og samtidig avstå fra å spekulere for mye i forhold til nye nick (da dette jo kan være nye seriøse brukere).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hidi, the scorpion

    17

  • laguna1365380434

    4

  • creature

    4

  • Hatsumomo

    3

hidi, the scorpion

Vi gjør vårt beste! Men det er blitt det reneste kaos her inne!

Nå mistenker de meg for å være kattepus og påstår at dere ikke har peiling på hvem som er hvem.

Jeg har brukt anonymt nick èn gang i et svar, ellers aldri.

Kan dere gi positivt svar på det eller er det umulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Vi gjør vårt beste! Men det er blitt det reneste kaos her inne!

Nå mistenker de meg for å være kattepus og påstår at dere ikke har peiling på hvem som er hvem.

Jeg har brukt anonymt nick èn gang i et svar, ellers aldri.

Kan dere gi positivt svar på det eller er det umulig?

Det har vi ingen mulighet til å bekrefte,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg synes ærlig talt du burde snakke litt til den her selvutnevnte inkvisasjonstruppen her inne..I eget innlegg.

Jeg synes hvertfall det er både langt mere spammende en de fleste "trollinnleggene" jeg har sett, og dessuten ofte smålig & stygt og mer enn på grensen til uangripelig mobbing, der ingen som stiller spørsmålstegn ved metodene og mistankene kan være for sikker.

Skjønner kjempegodt at en ser seg lei på tull og tøys, personlig har jeg skjønner jeg ikke bæret av å drive å bytte nick for å poste litervis av vås på åpent, og det har jeg gitt utrykk for før..

Men det forhindrer ikke at jeg reagerer på rekkefølge og prioritet på innholdet i oppfordringen din, da jeg skulle tro at det er et langt større problem for klimaet på dol, og for gamle og nye brukere, at en trupp dolere bedriver både katte & hekse jakt, i enhver både tenkelig og utenkelig situasjon.

Jeg synes det får forumet til å virke surt, smålig og tantete..Og det er jo dumt når en tenker på hvor hyggelig det er å være her, sånn som oftest!

Altså bare en liten tanke fra meg.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Det har vi ingen mulighet til å bekrefte,

Få telefonregister så fort som mulig! Da blir jeg utenfor mistanke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg synes ærlig talt du burde snakke litt til den her selvutnevnte inkvisasjonstruppen her inne..I eget innlegg.

Jeg synes hvertfall det er både langt mere spammende en de fleste "trollinnleggene" jeg har sett, og dessuten ofte smålig & stygt og mer enn på grensen til uangripelig mobbing, der ingen som stiller spørsmålstegn ved metodene og mistankene kan være for sikker.

Skjønner kjempegodt at en ser seg lei på tull og tøys, personlig har jeg skjønner jeg ikke bæret av å drive å bytte nick for å poste litervis av vås på åpent, og det har jeg gitt utrykk for før..

Men det forhindrer ikke at jeg reagerer på rekkefølge og prioritet på innholdet i oppfordringen din, da jeg skulle tro at det er et langt større problem for klimaet på dol, og for gamle og nye brukere, at en trupp dolere bedriver både katte & hekse jakt, i enhver både tenkelig og utenkelig situasjon.

Jeg synes det får forumet til å virke surt, smålig og tantete..Og det er jo dumt når en tenker på hvor hyggelig det er å være her, sånn som oftest!

Altså bare en liten tanke fra meg.

:-)

Webmaster gikk ut før i dag i et annet innlegg og nå oppfordrer han/de igjen!

Personlig håper jeg de finner en ny ordning. Blir mistenkt stadig vekk, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Webmaster gikk ut før i dag i et annet innlegg og nå oppfordrer han/de igjen!

Personlig håper jeg de finner en ny ordning. Blir mistenkt stadig vekk, jeg.

Oki..Jeg reagerte nemlig litt på hva jeg synes det så ut til å bli vurdert som viktigst.

Jeg skjønner meg neiggu ikke mye på de herre iherda inkvisitørene, det er jo katter over alt jo..Og who the fuck cares, sånn i ett innlegg om cocacola eller knulling liksom. Herre.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Oki..Jeg reagerte nemlig litt på hva jeg synes det så ut til å bli vurdert som viktigst.

Jeg skjønner meg neiggu ikke mye på de herre iherda inkvisitørene, det er jo katter over alt jo..Og who the fuck cares, sånn i ett innlegg om cocacola eller knulling liksom. Herre.

:-)

Men jeg skjønner godt at folk blir irriterte. Man svarer med hjerte og sjel, og plutselig er tråden vekk. Det skjedde senest i dag.

Og det er heller ikke gøy for noen å bli uskyldig dømt, derfor burde systemet være litt mer sikkert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg skjønner godt at folk blir irriterte. Man svarer med hjerte og sjel, og plutselig er tråden vekk. Det skjedde senest i dag.

Og det er heller ikke gøy for noen å bli uskyldig dømt, derfor burde systemet være litt mer sikkert....

Ser at tråden fra pezt og colera ble slettet, men skjønner ikke hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Ser at tråden fra pezt og colera ble slettet, men skjønner ikke hvorfor?

Samme grunn som din og "lukte vondt" tråden. Webmaster forsøker å luke ut de verste trolla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme grunn som din og "lukte vondt" tråden. Webmaster forsøker å luke ut de verste trolla!

Ok, men da tok jeg feil ang hvem som skrev innlegget da!

Min unnskyld til Solsikkefrø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Men jeg skjønner godt at folk blir irriterte. Man svarer med hjerte og sjel, og plutselig er tråden vekk. Det skjedde senest i dag.

Og det er heller ikke gøy for noen å bli uskyldig dømt, derfor burde systemet være litt mer sikkert....

Jupp..Jeg ser absolutt den siden også..Jeg bare merka at jeg ble faktisk litt sjokka over måten enkelte velger å "håndtere" den på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Ok, men da tok jeg feil ang hvem som skrev innlegget da!

Min unnskyld til Solsikkefrø!

I disse tider må alle bare tilgi hverandre om en kommer til å tråkke noen på tærne...

Jeg unnskylder alle mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Jupp..Jeg ser absolutt den siden også..Jeg bare merka at jeg ble faktisk litt sjokka over måten enkelte velger å "håndtere" den på.

Hatsumomo svarte så ærlig og dypt overbevisende angående et dyr. Hun fikk uklare svar tilbake, trådstarter ville overhodet hverken ringe eller oppsøke veterinær, noe som opprørte dyrekjære H, så ble hele tråden slettet!

Og Hatsumomo var bare medfølende i hele tråden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Hatsumomo svarte så ærlig og dypt overbevisende angående et dyr. Hun fikk uklare svar tilbake, trådstarter ville overhodet hverken ringe eller oppsøke veterinær, noe som opprørte dyrekjære H, så ble hele tråden slettet!

Og Hatsumomo var bare medfølende i hele tråden....

Jeg skjønner at det er kjipt, for all del..Men to dårlige blir ikke en god! Og den attituden jeg leser her inne nå, er ekkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo svarte så ærlig og dypt overbevisende angående et dyr. Hun fikk uklare svar tilbake, trådstarter ville overhodet hverken ringe eller oppsøke veterinær, noe som opprørte dyrekjære H, så ble hele tråden slettet!

Og Hatsumomo var bare medfølende i hele tråden....

Ble litt varm i hjerterota av det du skrev nå, jeg :)

*smiler til Hidi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg skjønner at det er kjipt, for all del..Men to dårlige blir ikke en god! Og den attituden jeg leser her inne nå, er ekkel.

Jeg bryr meg bare når de påstår at Zakkoo og kattepusen er samme person. Ellers har jeg sluttet å bry meg om slike tråder.

Jeg svarer der jeg har lyst, men innrømmer glatt at det er sårt å bli snytt.

Men du har folk å holde våkne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Ble litt varm i hjerterota av det du skrev nå, jeg :)

*smiler til Hidi*

Takk! Men det er helt ufortjent, det var _du_ som tenkte på katten! Hadde akkurat skrevet at jeg var enig med deg, da det kom opp sånn melding. Derfor jeg visste at den var borte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg bare når de påstår at Zakkoo og kattepusen er samme person. Ellers har jeg sluttet å bry meg om slike tråder.

Jeg svarer der jeg har lyst, men innrømmer glatt at det er sårt å bli snytt.

Men du har folk å holde våkne!

En liten innskytelse - Zakkoo innrømmet det jo selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Jeg synes ærlig talt du burde snakke litt til den her selvutnevnte inkvisasjonstruppen her inne..I eget innlegg.

Jeg synes hvertfall det er både langt mere spammende en de fleste "trollinnleggene" jeg har sett, og dessuten ofte smålig & stygt og mer enn på grensen til uangripelig mobbing, der ingen som stiller spørsmålstegn ved metodene og mistankene kan være for sikker.

Skjønner kjempegodt at en ser seg lei på tull og tøys, personlig har jeg skjønner jeg ikke bæret av å drive å bytte nick for å poste litervis av vås på åpent, og det har jeg gitt utrykk for før..

Men det forhindrer ikke at jeg reagerer på rekkefølge og prioritet på innholdet i oppfordringen din, da jeg skulle tro at det er et langt større problem for klimaet på dol, og for gamle og nye brukere, at en trupp dolere bedriver både katte & hekse jakt, i enhver både tenkelig og utenkelig situasjon.

Jeg synes det får forumet til å virke surt, smålig og tantete..Og det er jo dumt når en tenker på hvor hyggelig det er å være her, sånn som oftest!

Altså bare en liten tanke fra meg.

:-)

Det er ikke så lett så si hva som er høna og egget i denne situasjonen.

Det siste avsnittet i vår oppfordring kunne like gjerne ha stått først, og vi har ved flere situasjoner forsøkt å "beskytte" personen bak alle disse identitetene mot for hardhendt behandling fra andre brukere.

En god del av trådene som ble startet om dette temaet ble forøvrig slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...