Gå til innhold

En oppfordring


Gjest Moderator

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion

Ok, men Zakkoo er ihvertfall ikke langt unna..

Nei, jeg er ikke trollnicket kattepus.

Men ca hva sa hun? Handlet det om sex?

- creature

skrev han i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hidi, the scorpion

    17

  • laguna1365380434

    4

  • creature

    4

  • Hatsumomo

    3

Nei, jeg er ikke trollnicket kattepus.

Men ca hva sa hun? Handlet det om sex?

- creature

skrev han i dag!

Nå går innleggene litt i kryss her, tror jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er ikke trollnicket kattepus.

Men ca hva sa hun? Handlet det om sex?

- creature

skrev han i dag!

Er dette en form for baksnakking?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulike nick men troller ikke!

Jeg har en god del ulike nick. Hva er problemet med det? Det er jo ingen sak å finne ut hvem personene bak mange av de faste nickene er om noen ville prøve å finne ut det.

Jeg ønsker å være anonym. Jeg ønsker ikke at de andre som jeg kjenner personlig på DOL skal lese mine innlegg og vite at det er jeg som skriver dem. Jeg har veninner som fort kan kjenne igjen mine innlegg fordi jeg har snakket om den saken med de. Andre saker ønsker jeg ikke at de skal vite men jeg kan ønske å diskutere det på DOL. Enkelte ganger så angrer man på det man har sendt inn og da er det godt å vite at ingen kan kjenne en igjen.

Jeg syns ihvertfall dere i det minste kan komme med en saklig god grunn for hvorfor vi skal ha faste nick for dermed og kanskje risikere bli kjent igjen. Virker ikke som dere kan ha tenkt så mye på hvorfor noen ønsker å anonymisere seg ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sivly

Jeg har en god del ulike nick. Hva er problemet med det? Det er jo ingen sak å finne ut hvem personene bak mange av de faste nickene er om noen ville prøve å finne ut det.

Jeg ønsker å være anonym. Jeg ønsker ikke at de andre som jeg kjenner personlig på DOL skal lese mine innlegg og vite at det er jeg som skriver dem. Jeg har veninner som fort kan kjenne igjen mine innlegg fordi jeg har snakket om den saken med de. Andre saker ønsker jeg ikke at de skal vite men jeg kan ønske å diskutere det på DOL. Enkelte ganger så angrer man på det man har sendt inn og da er det godt å vite at ingen kan kjenne en igjen.

Jeg syns ihvertfall dere i det minste kan komme med en saklig god grunn for hvorfor vi skal ha faste nick for dermed og kanskje risikere bli kjent igjen. Virker ikke som dere kan ha tenkt så mye på hvorfor noen ønsker å anonymisere seg ordentlig.

Hvordan skal man kunne finne ut hvem personene bak nickene her er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulike nick men troller ikke

Hvordan skal man kunne finne ut hvem personene bak nickene her er?

Fordi noen oppgir veldig mange opplysninger om seg selv. Verden er ikke så stor vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest midia

Ser at det har blitt et problem med alle identitenene mine her. Står bak en del trollenick, og kan love dere bedre tider. Har jo på en måte misbrukt systemet her.

Det er flere "troll" her har jeg fått med meg. Men jeg står nok for nesten halvparten av trollenickene.

Bedre tider i vente altså, heretter skal jeg skrive under ett nick, og bare bytte når det er flaue ting.

Vet ikke om du klarer å overbevise meg om at du snakker sant nå.

Dette tror jeg er et innlegg fra deg der du skal få oss til å tro at masse av trollet ditt kommer til å forsvinne sånn at vi andre kan være mere trygg på at innlegg er reelle.

Sorry hvis jeg tar feil nå altså, men har du vært troll så er det vanskelig å skape tillit på kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du klarer å overbevise meg om at du snakker sant nå.

Dette tror jeg er et innlegg fra deg der du skal få oss til å tro at masse av trollet ditt kommer til å forsvinne sånn at vi andre kan være mere trygg på at innlegg er reelle.

Sorry hvis jeg tar feil nå altså, men har du vært troll så er det vanskelig å skape tillit på kort tid.

Selvsagt forventer jeg ikke at dere skal tro meg. Men ser det ikke ut til at en del av trollene er borte allerede?

Og med alle creature-innleggene, hvordan skulle jeg få tid til å skrive under flere nick?

Nei, du tar nok feil der. Jeg forsto at webmaster ble litt lei også, i tillegg til mange klager, så nå skriver jeg kun under creature. Dog kan det hende jeg vil skrive under anonyme nick når jeg lurer på flaue ting/dumme spørsmål osv, men ikke for å trolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest midia

Selvsagt forventer jeg ikke at dere skal tro meg. Men ser det ikke ut til at en del av trollene er borte allerede?

Og med alle creature-innleggene, hvordan skulle jeg få tid til å skrive under flere nick?

Nei, du tar nok feil der. Jeg forsto at webmaster ble litt lei også, i tillegg til mange klager, så nå skriver jeg kun under creature. Dog kan det hende jeg vil skrive under anonyme nick når jeg lurer på flaue ting/dumme spørsmål osv, men ikke for å trolle.

Selvfølgelig skal du skrive under anonymt nick når det er sensitivt. Så får tiden vise om du er en god eller dårlig doler da vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så lett så si hva som er høna og egget i denne situasjonen.

Det siste avsnittet i vår oppfordring kunne like gjerne ha stått først, og vi har ved flere situasjoner forsøkt å "beskytte" personen bak alle disse identitetene mot for hardhendt behandling fra andre brukere.

En god del av trådene som ble startet om dette temaet ble forøvrig slettet.

Tja.

Jeg har lest mye sug penis -svar, og jeg har muligens sett Dol'ele på sitt mest lavmål. Kan ikke si jeg har merket noe til Webmasters "omsorg", nei.

Her gjelder den sykestes rett!

(Rimelig oppegående, med et liv utenfor DOL, er det visst ikke mange av her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...