Gå til innhold

incest...


bortevekk1365380398

Anbefalte innlegg

bortevekk1365380398

Incest, jeg får vondt imagen bare jeg skriver ordet ned. Jeg husker mye, for mye. Jeg får bilder av det som har skjedd på netthinnen. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. jeg er tvangsinnlagt grunnet mye rart, men hver gang vi nærmer oss temaet overgrep så blokker jeg meg vekk. Det blir bare skallet mitt som sitter og hører psykologen snakke, jeg gjemmer meg, men han ser ikke.

Jeg gikk til en gestalt terapeut for noen år siden, moren min betalte, hun var dyktig, hun presset meg stadig på at jeg måtte snakke om det. Så en dag snakka jeg om det, ble helt rar etterpå, og tenkte med meg selv: Jeg skal ALDRI snakke om dette igjen, og hvis jeg skal så skal jeg være innlagt. Men jeg er innlagt, og klarer fortsatt ikke snakke om det. Jeg vil virkelig, jeg vil lære meg hvordan jeg kan leve med det, siden det har skjedd, men det skjedde kanskje for lenge.. I 9 år i en kamp for å ha kroppen min i fred.

Kroppen husker det, for jeg tåler nesten ikke at menn rører meg.

Vil jeg noen gang klare å leve med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bortevekk1365380398

Hvor gammel var du, og var det onkel?

jeg var ca 4 år og det varte til jeg var 13, det var bestefaren min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var ca 4 år og det varte til jeg var 13, det var bestefaren min...

Shit! Lever han ennå!? For et avskum av en mann, holde på slik i 9 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du greier å skrive om det her, og bare fortsett med det.Det er en måte å komme videre på.Ting kan komme litt etter litt.Skriv gjerne dagbok for hvordan du føler det og hvor langt du er kommet.Kanskje du kan tegne,male eller forme hvordan du har det.Dette er nok en lang prosess,og det er

viktig at du hele tiden er med, og kjenner hvor du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...