Gå til innhold

6 feet under

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Ja, det var datoen på kommende filmer jeg la merke til, og som fikk meg til å tro tilbudet kun varte til rett over helga.

Men det er jo mulig serietilbudet varer lenger.

*venter på mail*

Håper det!

hare1365380455
Skrevet

Er det ikke derfor man har kredittkort ??

:-)

Det hadde vært farlig.... ;)

Skrevet

Jo, du sier noe der.

Men i kveld skal jeg spise taco.

Jeg får satse på at legemet skriker etter pizza i morgen. :)

Går du forresten på andre sushi.sjapper enn Alex i Oslo - såfall hvem er å anbefale?

Var på Alex her om dagen og de har nden klart beste sushien. Ikke bare i presentasjon men også de beste råvarene. Ikke mange andre steder jeg vil spise sashami.

hare1365380455
Skrevet

Gi meg tilbakemelding på svaret du får.

Hadde vært langt mer praktisk for meg å bestille pizza på jobb neste helg, men jeg aner ikke om tilbudet varer så lenge. :)

Du har mail!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Går du forresten på andre sushi.sjapper enn Alex i Oslo - såfall hvem er å anbefale?

Var på Alex her om dagen og de har nden klart beste sushien. Ikke bare i presentasjon men også de beste råvarene. Ikke mange andre steder jeg vil spise sashami.

Jeg har vært mest på Nippon Art, faktisk.

De har like god sushi som Alex, men det er mye enklere å få bord der.

www.nipponart.no

Fantastisk bra mat også der, og alle servitrisene har utrolig store pupper. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du har mail!

Thank you!

Glimrende. Da blir det pizza på jobb til lørdag. :D

Skrevet

Det hadde vært farlig.... ;)

hehe - man må jo passe på å ukke gå helt amok!!! :-)

Skrevet

Jeg har vært mest på Nippon Art, faktisk.

De har like god sushi som Alex, men det er mye enklere å få bord der.

www.nipponart.no

Fantastisk bra mat også der, og alle servitrisene har utrolig store pupper. :)

Det vet jeg ikke om jeg er enig - den ligger i Tordenskjoldsgate sånn ca. gjør den ikke? Såfall synes jeg sushien er god - men ikke helt på Alex nivå.

Men nå er det vel noen mnd'er siden sist jeg var der så det kan jo være på tide med et nytt besøk.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det vet jeg ikke om jeg er enig - den ligger i Tordenskjoldsgate sånn ca. gjør den ikke? Såfall synes jeg sushien er god - men ikke helt på Alex nivå.

Men nå er det vel noen mnd'er siden sist jeg var der så det kan jo være på tide med et nytt besøk.

Jeg har vært der en del det siste halvåret, og ville ikke klart å skille sushien der med sushien fra Alex.

Sashimi med ponzo-saus holder et vannvittig nivå. Tror faktisk jeg foretrekker ponzo-sausen framfor Alex-sausen som følger med den samme retten hos Alex.

Men det er for meg hipp som happ. Fordelen med Nippon Art er at det ikke alltid er sushi-elskere med ut, og Nippon Art serverer også annen mat.

Dessuten er det mye enklere å få bord der, og prisene er hakket snillere enn hos Alex.

Ja, og siden det er mindre folk får du også langt bedre service.

Men jeg lurer på om ikke den som ansetter driver kvinnediskriminering på høyt nivå, for sjekk ut damenes puppestell neste gang du er der. :)

tzatziki1365380058
Skrevet

En vannvittig bra serie.

Siste episode må ha tidenes beste avslutning.

Har du sett den, altså?

Jeg har delvis gruet meg til siste episode, siden jeg tenkte at de umulig kunne klare å lage en siste episode verdig resten av serien.

Men det har det klart, altså?

Ikke røp noe!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har du sett den, altså?

Jeg har delvis gruet meg til siste episode, siden jeg tenkte at de umulig kunne klare å lage en siste episode verdig resten av serien.

Men det har det klart, altså?

Ikke røp noe!

Ja, jeg har sett alt.

Røper intet, nei.

Serien er råbra. Jeg har faktisk sett den to ganger. :)

Nå har jeg nettopp sett Volver. Det var en jævla bra film. Første gang jeg har sett Penelope Cruz i en god rolle.

tzatziki1365380058
Skrevet

Ja, jeg har sett alt.

Røper intet, nei.

Serien er råbra. Jeg har faktisk sett den to ganger. :)

Nå har jeg nettopp sett Volver. Det var en jævla bra film. Første gang jeg har sett Penelope Cruz i en god rolle.

Har akkurat kjøpt Volver, men har ikke sett den ennå. Føler at den krever litt "innsats", men skal se den snart, altså.

Er ikke sikker på om jeg orker å se 6 feet for andre gang, noen gang. Den er så sinnsykt bra, fæl, absurd, fantastisk, realistisk - alt mulig - at det er slitsomt for min stakkars sjel å se den....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har akkurat kjøpt Volver, men har ikke sett den ennå. Føler at den krever litt "innsats", men skal se den snart, altså.

Er ikke sikker på om jeg orker å se 6 feet for andre gang, noen gang. Den er så sinnsykt bra, fæl, absurd, fantastisk, realistisk - alt mulig - at det er slitsomt for min stakkars sjel å se den....

Min sjel også. Blir helt fucka opp av å se den.

Men jeg liker sånne filmer/serier.

Drittlei møl som ikke gir meg noe annet enn 3-sekunders inntrykk og knapt det.

hare1365380455
Skrevet

Thank you!

Glimrende. Da blir det pizza på jobb til lørdag. :D

Det passet jo bra! Så blir det pizza her også en dag. :D

Gjest bella - (tb)
Skrevet

En fantastisk serie, og som det sies under her, slutten er formidabelt bra. En av de beste seriene i noensinne, uten tvil.

• 3 uker senere...
tzatziki1365380058
Skrevet

En vannvittig bra serie.

Siste episode må ha tidenes beste avslutning.

"Siste episode må ha tidenes beste avslutning"

Den var bare helt fantastisk!! Og jeg hadde fått høye forventninger etter kommentarene her inne....

Synes det var et sympatisk trekk at de har gjort klart for all fremtid at det ikke kommer nye episoder her, nei - ville blitt vanskelig med den slutten!

En utrolig serie!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...