Gå til innhold

på'an igjen


vanilje

Anbefalte innlegg

vet ikke hvorfor han har holdt seg unna meg i noen uker nå, han svarte ikke da jeg spurte

men nå i kveld er det visst på tide på å bli minnet på at "you cannot run, you cannot hide, I'll find you whereever you are"

vel, var ikke så mange andre steder enn under dyna da han fant ut at, hmm, nå er det jammen meg lenge siden det har blitt noe på meg...jeg mener, han har kanskje ikke tilgang på så mange der han er?

så han fikk det han ville ha, som han bestandig har fått, selvom jeg ikke helt klarer å se at han kan få noe ut av det, han er jo død, men kanskje det er sånn at så lenge jeg lever og etter at jeg er død, så vil han fortsatt komme innom, får å få seg "et heftig knull"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bella - (tb)

Ta tilbake nettene. Si nei. Nekt. Dette er din natt, det er din fortid. Han eksisterer ikke lenger.

Han plager deg enda. Desverre. Forsøk.. Si nei. Nekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta tilbake nettene. Si nei. Nekt. Dette er din natt, det er din fortid. Han eksisterer ikke lenger.

Han plager deg enda. Desverre. Forsøk.. Si nei. Nekt.

blir bare så handlingslammet, så slapp og uten viljekraft.tenker at minste motstands vei er å la han få det som han vil.

hvis jeg sier nei, jeg mener, det er lettere å bare la han ta for seg, enn å la han bli sint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en drøm du snakker om?

nei, våken, men flashback, minner som innhenter, så livaktige, at jeg ikke klarer skille mellom dem og verden rundt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klem til deg

blir bare så handlingslammet, så slapp og uten viljekraft.tenker at minste motstands vei er å la han få det som han vil.

hvis jeg sier nei, jeg mener, det er lettere å bare la han ta for seg, enn å la han bli sint.

Jeg tror du er sterkere enn ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei, våken, men flashback, minner som innhenter, så livaktige, at jeg ikke klarer skille mellom dem og verden rundt

En metode er å sette "han" i en stol og skjell han ut etter noter.Skrive ned stygge ting og

grave det ned eller brenne det.

Skrive navnet på en ballong og slipp den opp i lufta.Få ut gørra og følelsene i forhold til det på et vis.Kanskje trenger du fagfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...