Gå til innhold

Tolvonbivirkning eller syk?

Anbefalte innlegg

Gjest psyk og syk...
Skrevet

Jeg har tatt Tolvon i to dager, i går tok jeg den ikke da jeg ble usikker på om den er noe for meg, da jeg fredag følte meg ekstremt trøtt og ville bare sove, fikk også sår hals, tung pust og førkjølelse,føler meg syk. Leste på pakningsvedlegget at man måtte kontakte lege, da dette kan være tegn på en sjelden bivirkning, men tror ikke dere det heller er tilfeldig, siden jeg kun har tatt den to dager? lure lure...

hidi, the scorpion
Skrevet

Tretthet er en kjent bivirkning av Tolvon, derfor bør den tas på kvelden. Den blir ofte gitt som sovemedisin fordi den ikke fører avhengighet.

Den andre vanlige bivirkningen er økt matlyst, derfor har jeg brukt den.

Da jeg hadde brukt den i ca et år fikk jeg skikkelig hjertebank og tungpusthet. Legen trodde ikke det var Tolvon som utløste dette, men etter at jeg inntok medisinen på hans kontor og nøyaktig ti minutter senere steg blodtrykket og pulsen min betraktelig, så sluttet jeg på medisinen.

Har aldri siden hatt problemer av noen slag.

Gjest Psyk og syk..
Skrevet

Tretthet er en kjent bivirkning av Tolvon, derfor bør den tas på kvelden. Den blir ofte gitt som sovemedisin fordi den ikke fører avhengighet.

Den andre vanlige bivirkningen er økt matlyst, derfor har jeg brukt den.

Da jeg hadde brukt den i ca et år fikk jeg skikkelig hjertebank og tungpusthet. Legen trodde ikke det var Tolvon som utløste dette, men etter at jeg inntok medisinen på hans kontor og nøyaktig ti minutter senere steg blodtrykket og pulsen min betraktelig, så sluttet jeg på medisinen.

Har aldri siden hatt problemer av noen slag.

hmmm, ja, gikk på vekta og har nå også gått opp 6 kg(!) på 3 dager. Dette kan ikke være normalt... Eventuellt væske? Føler meg som en hypokonder nå..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...