Gjest Ulvinnen Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 *setter av en dag i outlooken for SPAbesøk i klosteret* Tusen takk for invitasjonen - gleder meg. Håper dere har sjokoladeinnpakning? Det har jeg sett i et ukeblad - må jo være midt i blinken for en chocoholic:-) Sjokolademasasje er det siste nye, sammen med steinmasasje. Og så er det ikke så lenge siden vi begynte med ansiktspeeling med AHA. Vi gleder oss stort til du kommer på besøk! 0 Siter
citygirl Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Sjokolademasasje er det siste nye, sammen med steinmasasje. Og så er det ikke så lenge siden vi begynte med ansiktspeeling med AHA. Vi gleder oss stort til du kommer på besøk! Dette blir helt topp! Blir moro å treffe noen ekte dol-nonner. Har hørt så masse om dere;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Dette blir helt topp! Blir moro å treffe noen ekte dol-nonner. Har hørt så masse om dere;-) Vi er enda bedre enn vårt rykte! Du skal se du blir så begeistret at du søker om å bli tatt opp i ordenen :-) Men ingen fare, vi legger ikke noe press på våre gjester. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Dette blir helt topp! Blir moro å treffe noen ekte dol-nonner. Har hørt så masse om dere;-) Velkommen skal du være! *Neie* 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 førstehjelpsinstruktør, gynekolog, pyskolog og webdesigner. Noe mer? Neste blir barnehage! He he 0 Siter
citygirl Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Vi er enda bedre enn vårt rykte! Du skal se du blir så begeistret at du søker om å bli tatt opp i ordenen :-) Men ingen fare, vi legger ikke noe press på våre gjester. Puh:-) Men lurer litt på denne spritgeleen. Serveres den i spaet? *spent* 0 Siter
citygirl Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 [quote name=Angelica )' timestamp='1173813286' post='3571171] Velkommen skal du være! *Neie* Er veldig spent nå:-) Har kansellert alle avtaler i outlook og ser frem til en rolig helg i klosteret. *pakker kofferten til et dagsbesøk* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Puh:-) Men lurer litt på denne spritgeleen. Serveres den i spaet? *spent* Det er Angelica som er spritgelesjef. Men om geleen mot formodning ikke skulle bli servert i SPAet, så serverer vi alltid klostervin. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Er veldig spent nå:-) Har kansellert alle avtaler i outlook og ser frem til en rolig helg i klosteret. *pakker kofferten til et dagsbesøk* Alle hjerter gleder seg Jeg gleder meg og til helga. Vin og SPA blir bare lekkert 0 Siter
citygirl Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Det er Angelica som er spritgelesjef. Men om geleen mot formodning ikke skulle bli servert i SPAet, så serverer vi alltid klostervin. *setter igjen bilen hjemme* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 *setter igjen bilen hjemme* Kollektiv transport er nok tingen. Nå er vi mange som gleder oss til helgen :-) *Vaske gjesterommet* 0 Siter
citygirl Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Kollektiv transport er nok tingen. Nå er vi mange som gleder oss til helgen :-) *Vaske gjesterommet* Bare jeg kommer meg til vakt søndag:-) Må ta det litt piano med klostervinsmakingen. hehe 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 *setter igjen bilen hjemme* Vi har egen nonnebuss 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Bare jeg kommer meg til vakt søndag:-) Må ta det litt piano med klostervinsmakingen. hehe Vi får passe på å helle deg ut igjen så du rekker vakta di på søndag Det ordner seg nok. 0 Siter
amber sun Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Bare jeg kommer meg til vakt søndag:-) Må ta det litt piano med klostervinsmakingen. hehe Så gøy at du blir med! Nonnebussen blir kanskje full nå som flere henger seg på. .-D Klart Angelica fikser spritgele. Kjenner henne godt nok til å vite det, hehe. ;P Dette blir en kongebra helg! 0 Siter
citygirl Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Vi får passe på å helle deg ut igjen så du rekker vakta di på søndag Det ordner seg nok. Får dytte innpå litt pastiller for pustens skyld og håpe på en rolig døgn. Detta blir en knall helg! 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Så gøy at du blir med! Nonnebussen blir kanskje full nå som flere henger seg på. .-D Klart Angelica fikser spritgele. Kjenner henne godt nok til å vite det, hehe. ;P Dette blir en kongebra helg! Du kjenner meg rett. *Lage litt med en gang* 0 Siter
citygirl Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Så gøy at du blir med! Nonnebussen blir kanskje full nå som flere henger seg på. .-D Klart Angelica fikser spritgele. Kjenner henne godt nok til å vite det, hehe. ;P Dette blir en kongebra helg! Gleder meg masse - til både nonnebussen, klosteret og geleen;-) *vurderer sterkt å be noen ta vakta mi søndag...* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Får dytte innpå litt pastiller for pustens skyld og håpe på en rolig døgn. Detta blir en knall helg! Den blir nok en av de beste i klosterets historie! 0 Siter
Gjest The Watcher. Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Ikke glem innlagt. Vet hvilke nick du har på psykiatri og har fulgt med på hva du skriver der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.