Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke glem innlagt.

Vet hvilke nick du har på psykiatri og har fulgt med på hva du skriver der.

Og denne outingen gjør du anonymt? Sleipt! Og hvordan "vet" du hvilke nick jeg har på psykiatri da?

Og hva mener du med "Ikke GLEM innlagt?"

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• santander

37

• citygirl

19

• Angelica :o)

5

• org

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Mener nå jeg
Skrevet

Ikke glem innlagt.

Huff, er h*n der også? Greit nok å drive å kødde her på Åpent, men der synes jeg man bør holde seg for god til slikt.

Spesielt om h*n dikter opp alvorlige ting.

Æsj, for et ekkelt vesen.

Skrevet

Huff, er h*n der også? Greit nok å drive å kødde her på Åpent, men der synes jeg man bør holde seg for god til slikt.

Stygt gjort av deg å kalle meg ekkel anonymt.

Og jeg driver ikke å dikter opp tull på psykiatri. Dette er falske beskyldninger.

Her blir jeg anklaget for å bli innlagt og forsøkt outet av en anonym sleiping. Vet ikke hvem det er, men sikkert en jeg har skrevet mye med i dag. Dårlig gjort å sette meddebattanter i et dårlig lys.

Gjest The Watcher.
Skrevet

Og denne outingen gjør du anonymt? Sleipt! Og hvordan "vet" du hvilke nick jeg har på psykiatri da?

Og hva mener du med "Ikke GLEM innlagt?"

Det er du som driver å herser her og lager deg nye personligheter i hytt og pine, det gjør at enkelte av oss er begynt å lese ganske mange innlegg etterhvert.

Jeg er selv på psykiatri (derav ukjent nick nå) og har lest mange innlegg der, jeg vet meget godt hvem du er der.

Du tror kanskje du er flink til skjule deg, men så flink er du bare ikke.

Og du forstod alt jeg skrev, så jeg kommer ikke til å si mer.

Jeg skal ikke oute deg på hvilke nick du har der, og jeg vet at på psykiatri er innleggene dine ekte og reelle i motsetning til her på åpent.

Men å tro at du kan lure folk så og så lenge over tid, er heller naivt.

Gjest Mener nå jeg
Skrevet

Stygt gjort av deg å kalle meg ekkel anonymt.

Og jeg driver ikke å dikter opp tull på psykiatri. Dette er falske beskyldninger.

Her blir jeg anklaget for å bli innlagt og forsøkt outet av en anonym sleiping. Vet ikke hvem det er, men sikkert en jeg har skrevet mye med i dag. Dårlig gjort å sette meddebattanter i et dårlig lys.

"Dårlig gjort å sette meddebattanter i et dårlig lys".

Det klarer du utmerket selv.

Skrevet

Ikke glem innlagt.

Du kan ikke vite hvilke nick jeg har på psykiatri, med mindre du er webmaster. Og det tror jeg ikke du er, for webmaster er ikke en som driver og outer og henger ut debattanter.

Gjest The Watcher.
Skrevet

Du kan ikke vite hvilke nick jeg har på psykiatri, med mindre du er webmaster. Og det tror jeg ikke du er, for webmaster er ikke en som driver og outer og henger ut debattanter.

Som sagt, du er ikke så flink til å skjule deg som du tror.

Du har skrevet utrolig mye her på åpent som har gjort at jeg kan se hvem du er på psykatri.

Og nei, jeg er ikke webmaster og jeg har ikke outet deg. Jeg har bare sagt at du er psykiatri også.

Og ja, jeg vet at dine innlegg på psykiatri er ekte og reelle.

Det er helt klart!

Og jeg har IKKE tenkt å avsløre dine nick der.

Så fæl er jeg ikke.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Hvorfor skriver du uten nick?

Skrevet

Det er du som driver å herser her og lager deg nye personligheter i hytt og pine, det gjør at enkelte av oss er begynt å lese ganske mange innlegg etterhvert.

Jeg er selv på psykiatri (derav ukjent nick nå) og har lest mange innlegg der, jeg vet meget godt hvem du er der.

Du tror kanskje du er flink til skjule deg, men så flink er du bare ikke.

Og du forstod alt jeg skrev, så jeg kommer ikke til å si mer.

Jeg skal ikke oute deg på hvilke nick du har der, og jeg vet at på psykiatri er innleggene dine ekte og reelle i motsetning til her på åpent.

Men å tro at du kan lure folk så og så lenge over tid, er heller naivt.

Jeg ser heller at du sier rett ut hvilke nick du tror jeg har der. Jeg tror nemlig du har en mistanke om at jeg er ett eller flere nick, og bare later som om du vet for at jeg skal innrømme noe.

Så spytt ut, du har herved min tillatelse: Hvilke(t) nick tror du jeg har på psykiatri?

Gjest The Watcher.
Skrevet

Jeg er overbevist om at h*ns innlegg på psykiatri ikke er køddding, men reelle og ekte.

Jeg tror det er det eneste stedet h*n er ekte, er der.

Gjest Mener nå jeg
Skrevet

Fordi jeg ikke orker å ha vedkommende etter meg i senere tråder.

Og h*n skriver jo sjelden med fast nick, så jeg ser ingen grunn til å gjøre noe annet i hans tråd.

Skrevet

Som sagt, du er ikke så flink til å skjule deg som du tror.

Du har skrevet utrolig mye her på åpent som har gjort at jeg kan se hvem du er på psykatri.

Og nei, jeg er ikke webmaster og jeg har ikke outet deg. Jeg har bare sagt at du er psykiatri også.

Og ja, jeg vet at dine innlegg på psykiatri er ekte og reelle.

Det er helt klart!

Og jeg har IKKE tenkt å avsløre dine nick der.

Så fæl er jeg ikke.

Jeg synes du er fælere når du sier A og ikke B. Da kunne du like godt holdt kjeft.

Og hva har jeg skrevet her som er likt på psykologi?

Gjest The Watcher.
Skrevet

Jeg ser heller at du sier rett ut hvilke nick du tror jeg har der. Jeg tror nemlig du har en mistanke om at jeg er ett eller flere nick, og bare later som om du vet for at jeg skal innrømme noe.

Så spytt ut, du har herved min tillatelse: Hvilke(t) nick tror du jeg har på psykiatri?

Nei, jeg har ikke tenkt å avsløre nickene dine der.

Hvorfor skulle jeg det? Da vil du nok ikke bruke nickene lengre, for å prøve å skjule deg mer.

Så den går nok ikke!

Gjest The Watcher.
Skrevet

Jeg synes du er fælere når du sier A og ikke B. Da kunne du like godt holdt kjeft.

Og hva har jeg skrevet her som er likt på psykologi?

Det kommer jeg ikke til å avsløre, jeg er smartere enn som så.

Skrevet

Nei, jeg har ikke tenkt å avsløre nickene dine der.

Hvorfor skulle jeg det? Da vil du nok ikke bruke nickene lengre, for å prøve å skjule deg mer.

Så den går nok ikke!

Du vil ikke engang si hvor mange nick du tror jeg har der. Ikke særlig troverdig. PM meg og fortell hva du tror.

Skrevet

Det kommer jeg ikke til å avsløre, jeg er smartere enn som så.

Jeg tror deg ikke. Jeg er nesten aldri på psykiatri.

Gjest The Watcher.
Skrevet

Du vil ikke engang si hvor mange nick du tror jeg har der. Ikke særlig troverdig. PM meg og fortell hva du tror.

PM deg? Vi har en ikke slik funksjon her på DOL.

Jeg vet at du har flere nick, hvor mange vil jeg ikke si. Men det er flere enn 2.

Gjest The Watcher.
Skrevet

Jeg tror deg ikke. Jeg er nesten aldri på psykiatri.

Hehe, bare fortsatt å skrøne du. Jeg vet ihvertall nickene dine.

Skrevet

...at det er sleip oppførsel av "The Watcher". Han prøver bare å virke interessant (spesielt med det nicket), stempler meg som innlagt men vil ikke engang si hvilke nick han tror jeg har på psykiatri.

Det er ikke bra.

Skrevet

PM deg? Vi har en ikke slik funksjon her på DOL.

Jeg vet at du har flere nick, hvor mange vil jeg ikke si. Men det er flere enn 2.

Haha, flere enn 2, du er herved outet som en løgnhals! Skulle bare virke interessant. Jada, anonymt nick. Jeg har aldri skrevet at jeg er innlagt på psykiatri.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...