Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest The Watcher.
Skrevet

...at det er sleip oppførsel av "The Watcher". Han prøver bare å virke interessant (spesielt med det nicket), stempler meg som innlagt men vil ikke engang si hvilke nick han tror jeg har på psykiatri.

Det er ikke bra.

Du bør kanskje ikke snakke så høyt om "sleip oppførsel"!

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• santander

37

• citygirl

19

• Angelica :o)

5

• org

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest santander - ikke innlagt
Skrevet

Hehe, bare fortsatt å skrøne du. Jeg vet ihvertall nickene dine.

Hehehehe, du prøver bare å få de andre dolerne til å tro jeg er innlagt. For meg virker du bare helt på trynet patetisk når du kommer med slike påstander under falskt nick. Jeg tror ikke engang du har vært på psykologi. Du skal bare komme med personangrep, og feig som du er, gjør du det anonymt.

Gjest The Watcher.
Skrevet

Haha, flere enn 2, du er herved outet som en løgnhals! Skulle bare virke interessant. Jada, anonymt nick. Jeg har aldri skrevet at jeg er innlagt på psykiatri.

Hehe, du har ingen anelse.

Skal ikke si mer jeg.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

...at det er sleip oppførsel av "The Watcher". Han prøver bare å virke interessant (spesielt med det nicket), stempler meg som innlagt men vil ikke engang si hvilke nick han tror jeg har på psykiatri.

Det er ikke bra.

Overse det du.

For ved at du reagerer, så fortsetter h*n.

Gjest The Watcher.
Skrevet

Hehehehe, du prøver bare å få de andre dolerne til å tro jeg er innlagt. For meg virker du bare helt på trynet patetisk når du kommer med slike påstander under falskt nick. Jeg tror ikke engang du har vært på psykologi. Du skal bare komme med personangrep, og feig som du er, gjør du det anonymt.

Åhh, begynner du faktisk å bli litt nervøs nå?

Slapp av, jeg skal være grei og jeg kommer ikke til å avsløre hva du skriver der eller hvilke nick du har.

Nok om det.

Skrevet

Du bør kanskje ikke snakke så høyt om "sleip oppførsel"!

Si hvem du er. Si hvilke nick du tror jeg har.

Nei, det tør du ikke, for da vet du at du blir latterliggjort. En språkanalytiker kan lett avsløre at anklagene dine er feil.

Skrevet

Hehe, du har ingen anelse.

Skal ikke si mer jeg.

Jeg vet naturligvis at du tar feil, iom at jeg aldri har skrevet på psykiatri med mer enn to nick og fortalt at jeg skal legges inn i morgen.

Forresten, nå skal jeg lese gjennom psykiatri og se om noen har fortalt dette i dag. Så finner jeg ut hvem du tror jeg er.

Finner jeg ingen som hevder dette, er det bevist at du lyver.

Gjest The Watcher.
Skrevet

Si hvem du er. Si hvilke nick du tror jeg har.

Nei, det tør du ikke, for da vet du at du blir latterliggjort. En språkanalytiker kan lett avsløre at anklagene dine er feil.

Nei, jeg har hverken tenkt å oute meg sjæl eller deg.

Så DUM er jeg bare ikke.

Ja, bare analyser i vei du. Du vet jeg har rett og prøver desperat nå å overbevise andre om at jeg tar feil, i tilfelle de skulle tro meg.

Ikke så farlig det egentlig.

Skrevet

Åhh, begynner du faktisk å bli litt nervøs nå?

Slapp av, jeg skal være grei og jeg kommer ikke til å avsløre hva du skriver der eller hvilke nick du har.

Nok om det.

Hadde jeg vært nervøs, ville jeg ikke bedt deg avsløre nickene, det skjønner du vel!

Jeg har alt på det tørre, skal ikke innlegges. Jaja, om 5 min har jeg sjekket trådene, da kan jeg se om det er noen nick du i det hele tatt mistenker, eller om du lyver.

Gjest The Watcher.
Skrevet

Jeg vet naturligvis at du tar feil, iom at jeg aldri har skrevet på psykiatri med mer enn to nick og fortalt at jeg skal legges inn i morgen.

Forresten, nå skal jeg lese gjennom psykiatri og se om noen har fortalt dette i dag. Så finner jeg ut hvem du tror jeg er.

Finner jeg ingen som hevder dette, er det bevist at du lyver.

Hehe jeg vet du har mer enn 2 nick. Som sagt, jeg er jo selv på psykiatri.

Jeg har aldri sagt du SKAL bli innlagt imorgen. Jeg bare tror det er heller snakk om innleggelse enn at du skal til Nice. Innleggelsen har jeg ikke tatt fra det som er skrevet på psykiatri idag, bare en antakelse basert på at du liksom skal "vekk".

Gjest The Watcher.
Skrevet

Hadde jeg vært nervøs, ville jeg ikke bedt deg avsløre nickene, det skjønner du vel!

Jeg har alt på det tørre, skal ikke innlegges. Jaja, om 5 min har jeg sjekket trådene, da kan jeg se om det er noen nick du i det hele tatt mistenker, eller om du lyver.

Som sagt, jeg baserer ikke min antagelse på innleggelse av noe jeg har lest på psykiatri, men at jeg heller tror du skal det enn å reise vekk.

Og du kan saumfare psykiatri så mye du vil, du vet selv hvilke innlegg der som er dine.

Skrevet

Nei, jeg har hverken tenkt å oute meg sjæl eller deg.

Så DUM er jeg bare ikke.

Ja, bare analyser i vei du. Du vet jeg har rett og prøver desperat nå å overbevise andre om at jeg tar feil, i tilfelle de skulle tro meg.

Ikke så farlig det egentlig.

"Nei, jeg har hverken tenkt å oute meg sjæl eller deg.

Så DUM er jeg bare ikke."

Dette beviser bare at du ikke har alt på det tørre. Hadde du hatt rett, ville du turt å stå for det. At du mener du er DUM hvis du outer deg selv, viser at du tar feil.

"Ja, bare analyser i vei du. Du vet jeg har rett og prøver desperat nå å overbevise andre om at jeg tar feil, i tilfelle de skulle tro meg."

Du hevder at jeg har skrevet at jeg skal innlegges i morgen. Der gjorde du en stor tabbe, for det kan nemlig sjekkes. Det er nok antakelig også derfor du mener det er dumt å oute deg nå.

Skrevet

Nei, jeg er 26.

snoopy? Var du helt oppdiktet person?

Skrevet

Hehe jeg vet du har mer enn 2 nick. Som sagt, jeg er jo selv på psykiatri.

Jeg har aldri sagt du SKAL bli innlagt imorgen. Jeg bare tror det er heller snakk om innleggelse enn at du skal til Nice. Innleggelsen har jeg ikke tatt fra det som er skrevet på psykiatri idag, bare en antakelse basert på at du liksom skal "vekk".

Hehehe, oppspinn og pølsevev! Du fant ut at jeg kunne motbevise deg, og kommer med en dårlig cover-up. Når skrev jeg sist på psykiatri da? Neida, du tør ikke påstå noe konkret, bare tomme antagelser.

Gjest The Watcher.
Skrevet

"Nei, jeg har hverken tenkt å oute meg sjæl eller deg.

Så DUM er jeg bare ikke."

Dette beviser bare at du ikke har alt på det tørre. Hadde du hatt rett, ville du turt å stå for det. At du mener du er DUM hvis du outer deg selv, viser at du tar feil.

"Ja, bare analyser i vei du. Du vet jeg har rett og prøver desperat nå å overbevise andre om at jeg tar feil, i tilfelle de skulle tro meg."

Du hevder at jeg har skrevet at jeg skal innlegges i morgen. Der gjorde du en stor tabbe, for det kan nemlig sjekkes. Det er nok antakelig også derfor du mener det er dumt å oute deg nå.

"Du hevder at jeg har skrevet at jeg skal innlegges i morgen"

Hahaha, har aldri hevdet at DU har SKREVET det!

Det var min personlige mening. Tror heller du skal innlegges enn at du skal reise til Nice, liksom.

Jeg ANTAR det. Ikke basert på noe du har skrevet på psykiatri.

Gidder ikke å mase mer med deg. Jeg vet hva jeg vet, så får du grave deg desperat ut situasjonen.

Skrevet

Som sagt, jeg baserer ikke min antagelse på innleggelse av noe jeg har lest på psykiatri, men at jeg heller tror du skal det enn å reise vekk.

Og du kan saumfare psykiatri så mye du vil, du vet selv hvilke innlegg der som er dine.

Ja, det vet jeg.

Du prøver egentlig ikke å kommunisere med meg her, men med andre dolere, når du sier at jeg selv vet hvilke innlegg som er mine. Jeg vet jo at jeg aldri har skrevet noe som tyder på at jeg skal legges inn. Ikke vanskelig for en hobbypsykolog å avsløre.

Skrevet

snoopy? Var du helt oppdiktet person?

Det er bare pølsevev at jeg skal innlegges i morra. Ikke tro på han.

Gjest The Watcher.
Skrevet

Ja, det vet jeg.

Du prøver egentlig ikke å kommunisere med meg her, men med andre dolere, når du sier at jeg selv vet hvilke innlegg som er mine. Jeg vet jo at jeg aldri har skrevet noe som tyder på at jeg skal legges inn. Ikke vanskelig for en hobbypsykolog å avsløre.

Hvor tett er du egentlig? jeg har jo skrevet flere ganger at du ikke har sagt noe om innleggelse på psykiatri idag!!!

Men jeg vet du er der, for jeg har lest innleggene dine ettersom jeg selv er der ganske ofte! DERFOR vet jeg også at du og de nickene er samme person, for som sagt, det er ikke så vanskelig å finne ut av når man leser mange innlegg.

Det går jo ikke igjennom til deg hva jeg skriver, så jeg bare velger å ignorere innleggene dine nå.

Skrevet

Det er bare pølsevev at jeg skal innlegges i morra. Ikke tro på han.

men er du snoopy? lurt veldig på hvor det ble av deg. Og om du var en helt oppdiktet person.

Skrevet

"Du hevder at jeg har skrevet at jeg skal innlegges i morgen"

Hahaha, har aldri hevdet at DU har SKREVET det!

Det var min personlige mening. Tror heller du skal innlegges enn at du skal reise til Nice, liksom.

Jeg ANTAR det. Ikke basert på noe du har skrevet på psykiatri.

Gidder ikke å mase mer med deg. Jeg vet hva jeg vet, så får du grave deg desperat ut situasjonen.

Så det du egentlig sier er "Hei, jeg er en anonym drittsekk som vet hvem du er på psykiatri. Jeg overvåker hva du skriver, og vil bare du skal vite deg, men jeg forteller ikke hvem jeg er".

Jaja, bare synd du taper troverdighet når du ikke engang vil gi det minste hint om hvem du tror jeg er der, da. Sjansen er jo stor for at hvem som helst her på Åpent også skriver på psykiatri engang i blant. Så anklagene dine kunne du stemplet på alle her med stor sjanse for å lykkes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...