Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tett er du egentlig? jeg har jo skrevet flere ganger at du ikke har sagt noe om innleggelse på psykiatri idag!!!

Men jeg vet du er der, for jeg har lest innleggene dine ettersom jeg selv er der ganske ofte! DERFOR vet jeg også at du og de nickene er samme person, for som sagt, det er ikke så vanskelig å finne ut av når man leser mange innlegg.

Det går jo ikke igjennom til deg hva jeg skriver, så jeg bare velger å ignorere innleggene dine nå.

Ja, du ignorerer vel nå ja, som du skjønner at du ikke kan forsvare de latterlige påstandene dine lenger.

En smarting som meg ville nok sørge for å ikke oute meg selv på den måten.

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• santander

37

• citygirl

19

• Angelica :o)

5

• org

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

men er du snoopy? lurt veldig på hvor det ble av deg. Og om du var en helt oppdiktet person.

Er snoopy en på psykiatri som skal legges inn?

Skrevet

Er snoopy en på psykiatri som skal legges inn?

nei tror ikke det. Var på dol for lenge siden

Gjest The Watcher.
Skrevet

Så det du egentlig sier er "Hei, jeg er en anonym drittsekk som vet hvem du er på psykiatri. Jeg overvåker hva du skriver, og vil bare du skal vite deg, men jeg forteller ikke hvem jeg er".

Jaja, bare synd du taper troverdighet når du ikke engang vil gi det minste hint om hvem du tror jeg er der, da. Sjansen er jo stor for at hvem som helst her på Åpent også skriver på psykiatri engang i blant. Så anklagene dine kunne du stemplet på alle her med stor sjanse for å lykkes.

"Så det du egentlig sier er "Hei, jeg er en anonym drittsekk som vet hvem du er på psykiatri. Jeg overvåker hva du skriver, og vil bare du skal vite deg, men jeg forteller ikke hvem jeg er"."

Helt riktig.Vel, drittsekk er jeg da ikke. Tja, overvåker gjør jeg ikke. men jeg gjennkjenner innleggene dine.

Og hvorfor i all verden skulle JEG fortelle DEG hvem jeg var, når du selv aldri har et fast nick? Du kan ikke få i pose og sekk!

Hadde vi hatt en pm funksjon her på DOL, så kunne jeg skrevet ETT ord til deg for å bevise for deg at jeg vet hva jeg snakker om. Hadde bare trengtes det ene ordet for du hadde visst at jeg snakket sant.

Men vi har ikke en pm funksjon her og jeg vil plent ikke si det åpent, for da outer jeg deg. Og det vil jeg ikke, for jeg er ikke så fæl.

Om du tror meg eller ikke, er ikke så viktig. Jeg trenger ikke å bevise det.

Skrevet

nei tror ikke det. Var på dol for lenge siden

Jaså, minner jeg om snoopy? Uansett, jeg er nok ikke han.

Men jeg blir møkk forbanna på at folk tar på seg gjennomsiktig drakt og henger ut folk. Det er dårlig gjort både mot meg og andre dolere.

Skrevet

"Så det du egentlig sier er "Hei, jeg er en anonym drittsekk som vet hvem du er på psykiatri. Jeg overvåker hva du skriver, og vil bare du skal vite deg, men jeg forteller ikke hvem jeg er"."

Helt riktig.Vel, drittsekk er jeg da ikke. Tja, overvåker gjør jeg ikke. men jeg gjennkjenner innleggene dine.

Og hvorfor i all verden skulle JEG fortelle DEG hvem jeg var, når du selv aldri har et fast nick? Du kan ikke få i pose og sekk!

Hadde vi hatt en pm funksjon her på DOL, så kunne jeg skrevet ETT ord til deg for å bevise for deg at jeg vet hva jeg snakker om. Hadde bare trengtes det ene ordet for du hadde visst at jeg snakket sant.

Men vi har ikke en pm funksjon her og jeg vil plent ikke si det åpent, for da outer jeg deg. Og det vil jeg ikke, for jeg er ikke så fæl.

Om du tror meg eller ikke, er ikke så viktig. Jeg trenger ikke å bevise det.

"Hadde vi hatt en pm funksjon her på DOL, så kunne jeg skrevet ETT ord til deg for å bevise for deg at jeg vet hva jeg snakker om. Hadde bare trengtes det ene ordet for du hadde visst at jeg snakket sant."

OK, mr Sleip, hør her: Jeg har nå opprettet en hotmailkonto. Send til [email protected] dette ordet ditt. Venter i spenning!

Jeg har presset deg inn i et hjørne og har kniven på strupen din. Du har bæsjet på leggen og irriterer deg antagelig grønn over at det ikke er en rediger-funksjon på forumet.

Tipper du unnlater å svare på dette!

Gjest The Watcher.
Skrevet

"Hadde vi hatt en pm funksjon her på DOL, så kunne jeg skrevet ETT ord til deg for å bevise for deg at jeg vet hva jeg snakker om. Hadde bare trengtes det ene ordet for du hadde visst at jeg snakket sant."

OK, mr Sleip, hør her: Jeg har nå opprettet en hotmailkonto. Send til [email protected] dette ordet ditt. Venter i spenning!

Jeg har presset deg inn i et hjørne og har kniven på strupen din. Du har bæsjet på leggen og irriterer deg antagelig grønn over at det ikke er en rediger-funksjon på forumet.

Tipper du unnlater å svare på dette!

Ok, da skal jeg maile deg ett ord!

Skrevet

Ok, da skal jeg maile deg ett ord!

Du sa ETT ord, skulle ikke dette liksom være nicket mitt på psykiatri da? Du beviser jo ingenting med dette.

Gjest The Watcher.
Skrevet

Du sa ETT ord, skulle ikke dette liksom være nicket mitt på psykiatri da? Du beviser jo ingenting med dette.

Ikke særlig høflig å ikke svare mailen når du først har utfordret meg til det.

Skrevet

Ja, jeg kan førstehjelp. Skal på oppfriskningskurs i morra, faktisk.

sammfunnskritiker
Skrevet

Helt korrekt - santander er ikke helt på nett her;-)

Selv ikke helsepersonell trenger pulssjekk før oppstart av basal hjerte-lungeredning.

Dette er det jeg har lært på førstehjelpskurs gjennom jobben, de siste fem årene. Kjempefint å se at noen oppdaterer seg syns jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...