Gå til innhold

Blir omskjærte menn mer voldelige?

Anbefalte innlegg

Gjest Rrose
Skrevet

Om du levde for 3-4 tusen år siden, så var rensligheten ofte på bånn, da var det en fordel for kvinner at menn var omskjært.

Jeg tror veldig mange er omskjært i Canada også. Broren min bor der, og jeg husker han sa de måtte presisere på sykehuset at deres nyfødte sønn IKKE skulle omskjæres.

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

36

• santander

10

• Mrs. Wallace

5

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion
Skrevet

"rensligheten ofte på bånn"

Æsj.

Men du har sikkert rett.

:-)

Såpe og dusj var ikke akkurat hverdagskost... Det finnes grunner til at menn burde holde seg unna menstruerende kvinner den gang.

Men ingen av delene er gjeldende i dag!

hidi, the scorpion
Skrevet

Hvor i alle dager leste du slikt tull......

Ikke påstå at noe er tull, før du vet mer!

Ville du tørre å påstå at omskjæring av kvinner ikke medfører noe negativt?

Hvorfor skulle ikke det samme gjelde en mann?

Jeg mener at vi bør beholde det vi er født med, til en viss grad.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg tror veldig mange er omskjært i Canada også. Broren min bor der, og jeg husker han sa de måtte presisere på sykehuset at deres nyfødte sønn IKKE skulle omskjæres.

Håper inderlig at flere blir opplyst om at enhver form for omskjæring har innvirkning på en persons liv.

Bortsett fra medisinsk omskjæring, som noen gutter må ta.

Skrevet

Ikke påstå at noe er tull, før du vet mer!

Ville du tørre å påstå at omskjæring av kvinner ikke medfører noe negativt?

Hvorfor skulle ikke det samme gjelde en mann?

Jeg mener at vi bør beholde det vi er født med, til en viss grad.

Det er stor forskjell på omskjæring av kvinner og menn. Å påstå at omskjæring av menn har påvirkning på deres sexualitet er tull.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er stor forskjell på omskjæring av kvinner og menn. Å påstå at omskjæring av menn har påvirkning på deres sexualitet er tull.

For det vet du alt om! Fint for deg å vite alt om over millioners av menns sexliv.

Du må ha hatt det virkelig travelt!

Skrevet

For det vet du alt om! Fint for deg å vite alt om over millioners av menns sexliv.

Du må ha hatt det virkelig travelt!

Hvorfor skulle jeg ikke kunne vite like mye om det som deg?

hidi, the scorpion
Skrevet

Hvorfor skulle jeg ikke kunne vite like mye om det som deg?

Fordi du leser mindre....

Skrevet

Fordi du leser mindre....

Og det kan du påstå.....

Skrevet

Fjerning av "the ridged band", altså forhuden, på menn (guttebabyer) fører til tap av nytelse.

Oralsex blir bl a ikke så godt lenger. Dessverre. Kanskje ikke godt i det hele tatt.

Eldre menn vil nok savne sine når de trenger mer stimulans for å få orgasme, og ikke har nervene lenger som de trengte for å oppnå det.

Men det mannen aldri hatt, vil han ikke savne.

hidi, the scorpion
Skrevet

Fjerning av "the ridged band", altså forhuden, på menn (guttebabyer) fører til tap av nytelse.

Oralsex blir bl a ikke så godt lenger. Dessverre. Kanskje ikke godt i det hele tatt.

Eldre menn vil nok savne sine når de trenger mer stimulans for å få orgasme, og ikke har nervene lenger som de trengte for å oppnå det.

Men det mannen aldri hatt, vil han ikke savne.

Men når han ser at andre har bedre nytelse enn han, så kommer savnet!

Gjest bil-Bettina
Skrevet

Må bare få si at det heter omskåret... =)

Samme som å bøye verbet å skjære brød.. Å skjære, skar, har skåret...

Unnskyld hvis du blir sur for dette...

Skrevet

Det er allerede dokumentert.

Men så lenge onani og sex er tabu, kommer det til å være taushetsbelagt.

Allerde i dag er en rettsak tapt pga rettens sjenanse. De ville ikke høre om mannlig nytelse, og hadde et heidundrandes hastverk med å få saken unna vei. Den arme lemlestede mannen tapte saken mot legen som skar av hans framtidige nytelsesorgan.

Tiden er ikke moden, kjære.

Men jeg tenker med gru på de foreldre som må stå til rette når dommen faller. Det er bare snakk om tid, for dokumentasjonen er på plass. Det har fysiologene visst i minst 5 år. Men ingen tør åpne kjeften først, og få navnet sitt på elendigheten.

hidi, the scorpion
Skrevet

Må bare få si at det heter omskåret... =)

Samme som å bøye verbet å skjære brød.. Å skjære, skar, har skåret...

Unnskyld hvis du blir sur for dette...

Blir overhodet ikke sur. Har ikke peiling på bøying av verbet, er mer opptatt av hva det betyr....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Keinstein har tidligere blitt dumpa til fordel for en omskåret mann, og raser derfor mot omskårede menn generelt.

Jeg har blitt sugd både med og uten forhud, og vet at det han skriver er bullshit.

ylvali1365381015
Skrevet

Keinstein har tidligere blitt dumpa til fordel for en omskåret mann, og raser derfor mot omskårede menn generelt.

Jeg har blitt sugd både med og uten forhud, og vet at det han skriver er bullshit.

Miiihihih! Tja, det har de fleste menn antar jeg. Jeg og hihi krangler om omskjæring av menn og kvinner - hun hevder det er like ille for menn. Tror du det? Jeg påstår NEI. Men jeg er imot begge deler.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Miiihihih! Tja, det har de fleste menn antar jeg. Jeg og hihi krangler om omskjæring av menn og kvinner - hun hevder det er like ille for menn. Tror du det? Jeg påstår NEI. Men jeg er imot begge deler.

Hehe, nei, og det er vel ingen andre enn hidi som kan finne på å påstå at det er like ille for menn som for kvinner.

Kvinner blir ødelagt. Det blir ikke menn.

Skrevet

Mannen min er omskåret og han har ingen problemer i seksuallivet eller med onani. Ikke er han noe mer voldelig, heller. :)

Skrevet

Årsaker til omskjæring er like uintressant som årsaken til at du blir slått i hue med en planke.

Årsaken til DET er at du ikke ba om å bli slått.

Prinsippet er grotesk: hvis jeg derimot skjærer øreflippen av mitt barn, så kommer politiet og barnevernet. Loven tillater altså at jeg skjærer av visse kroppsdeler, men ikke andre. Så hvis jeg har lyst til å skjære i mitt barn, så må jeg skjære av det som er lovlig. Øreflippen er altså ikke lovlig, så da vet vi det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...